De pil schiet met mijn gezondheid niet op, en dan hoef ik tenminste niet elke dag aan dat ding te denken, ik ben af en toe zo;n gatenkaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
p_ponypaard schreef:Hey... Ik kom zo maar binnen vallen ik heb al een deel doorgelezen maar het is erg veel
ik zit er al een jaar aan te denken om te stoppen met de pil..... kijken hoe ik me dan voel (fitter, meer zin aan sex etc) ik ben nu al 6 jaar aan de pil en dat vind ik toch best lang en het is tenslotte rommel wat je slikt.
nu is alleen mijn vraag... dames wat gebruiken jullie nu jullie gestopt zijn met de pil voor anticonceptie? ik voel me bij alleen met een condoom vrijen gewoon niet veilig.... dan ben ik gestrest tot ik weer ongesteld ben......
daisies schreef:Er komt zeker geen nieuwe, heb hem nu 3 maanden en heb er zo'n last van. Ik weet zeker dat ik nooit meer klaag over gewone menstruatie klachten, dat is niks bij dit. Ik wil denk ik de 24-4 pil proberen
p_ponypaard schreef:jha maar bij (goed) gebruik van de pil is dat percentage veel lager volgens mij
Pytje schreef:hallo allemaal,
ik zit ook met een vraag en hopelijk kan iemand het me vertellen. Allereerst wil ik zeggen dat ik net de h.a. heb gebeld voor een antwoord maar die zijn niet meer bereikbaar. Die kan ik dus niet eerder bereiken dan maandag.
Het zit zo; ik heb nu een andere pil gekregen dan die ik had, na een afspraak met de doc. Ik had microginon 30 en nu diane 35 (getal weet ik niet zeker), kan ik de nieuwe gewoon gaan slikken? Of moet daar een stopweek tussenzitten? Is hij dan ook meteen helemaal veilig of een week oid niet?
Poohbeer schreef:Zijn er hier mensen met ervaringen met de 24+4 pil??
Ik ben momenteel aan de 3de pilsoort en wordt simpel van al die bijwerkingen. Klopt het dat je daar met de 24+4 minder last van hebt?
Heb ook gedacht over hormoonspiraaltje, maar dat wordt niet aangeraden als je nog nooit kinderen hebt gehad omdat het dan lastig of zelfs onmogelijk kan zijn zo'n ding te plaatsen...