bij de V&D hebben ze altijd, maar bij mij bij de V&D alleen maar eh, chirurgisch staal (?) en daar kan ik niet tegen.. Maar bij de wat grotere V&D's hebben ze ook wel titanium denk ik? Bij de Bijou Brigitte hebben ze ook, daar staat op de achterkant of het titanium of chirurgisch staal is.
v&d utrecht heeft goud,titanium (alle kleuren) staal,zilver alle soorten en maten, teveel balletjes etc etc. alleen de mensen achter de balie zijn niet zo snugger
Hadden jullie dat ook op het begin van je navelpiercing? dat je zegmaar tussen de stukjes van de piercing.. dat je het zegmaar voelt zitten als je er over heen gaat? dat je dat staafje goed voelt? net of het een beetje gezwollen is..
meestal dramaqueen of kleintje, maar ben geboren als kelly
Boktpony
Geplaatst: 21-02-09 11:37
xDramaQueen schreef:
nu is dat nog leuk, als je straks ervoor gestraft word moet je niet piepen
Ik ben ook genadeloos afgestraft Gister besloot vriend-lief dat ie aan mijn tepelpiercing mocht zitten en nu doet ie echt pijn en is ie beetje ontstoken
Het staafje van mijn navelpiercing is vies en ik krijg het niet goed schoon.
Nu wil ik het zaakje een keertje goed 'uitsoppen'. Kan je de piercing er heel even uithalen en daarna er weer is nadat ie weer helemaal schoon is of is dat onverstandig? (hij zit er vanaf 30 december in)
snap dat het pijn doet, maar kan wel een stuk zwelling verminderen, toen ik net me labret had ging ik stokbrood eten, geen succes, maar moest er wel aan wennen, en over 8 dagen word ik gepiercd