Issy schreef:@Hananas bedankt voor je info over Natasja, orthomoculaire geneeskunde zit ook wel goed in elkaar en vind ik minder zweverig dan andere zaken, daarbij mag je je zelf niet zomaar orthomocolair arts noemen, en val je niet onde de kwakzalvers die er helaas veel bestaan. Maar je bezoek en onderzoeken zullen waarschijnlijk maar voor een klein gedeelte vergoed worden door je ziektenkosteverzekering. Het is wel zo dat deze gegevens veel info geven voor als je naar amsterdam wilt gaan, zij nemen deze gegevens serieus. Er is op dit moment wel een vreselijk lange wachttijd in amsterdam, van 4 a 5 maanden.
Voor de mensen die tentamenweek hebben , heel veel succes!
Hai,
Voor zover ik weet wordt er bij mij helemaal niets vergoed.
Meen je dat? Zo'n lange wachttijd voor Amsterdam?
Nou... dan moet ik de gok maar nemen en voorlopig toch iets van een behandeling van Natasja aannemen oid....
Wel fijn dat amsterdam dit serieus neemt. Plus weer het riedeltje gaan ondernemen bij de internist en de waardes van afgelopen jaren en nu, moet ik een aardig buffertje hebben voor ze.
@ Paula, ik moet afwachten. Over 1,5 week heb ik de uitslag en bespreken we "hun behandelplan".
Oei, ik zal wel even als het kan, googlen op emr. Bioresonantie is iig veel over te vinden, dat kan je al vinden.
Het gaat er iig om dat het helpt om de schimmels,virussen, bacterien uit te schakelen door af te stemmen op hun "golflengte".
Soort broertje van de nucleaire versie die ze gebruiken bij kanker oid.