[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:11

Zou wachten tot je beugel uit is. Dan heb je mooie tanden en dan kun je dan je tong laten piercen. Je ortho gaat er hoe dan ook níet blij mee zijn.
En eerlijk is eerlijk, mij lijkt het ook niet fijn. Ik heb zelf een beugel gehad, en moet er niet aan denken dat er ook nog een tongpiercing in mijn mond had gezeten. Aan zo'n beugel heb je wel genoeg qua ijzerwaren.

Mijn rook is Lips are sealed Boos!
Kraakbeen is nogal dik, maar niet meer pijnlijk. Morgenochtend maar douchen.

Je MD klinkt helemáál niet fijn DQ Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:14

naar links draaien is losdraaien he? Clown Wil eens kijken of ik het balletje van mijn navelpiercing los krijg gezien ik die toch een keer ga moeten switchen voor een kunststof piercing door omstandigheden (maar even. Daarna kan gewoon de titanium er weer in) en wil het op mijn gemak kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:17

Lefty loosy righty tighty. *LOL*

Of DROL; Dicht Rechts Open Links. Zo onthou je 't wel. Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:19

pharagirlke schreef:
naar links draaien is losdraaien he? Clown Wil eens kijken of ik het balletje van mijn navelpiercing los krijg gezien ik die toch een keer ga moeten switchen voor een kunststof piercing door omstandigheden (maar even. Daarna kan gewoon de titanium er weer in) en wil het op mijn gemak kunnen doen.

maak je piercing even nat (klinkt nasty ik weet het) maar dan glijd ie makkelijker, navel is best wel stroef.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:21

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:

maak je piercing even nat (klinkt nasty ik weet het) maar dan glijd ie makkelijker, navel is best wel stroef.

Voor er uit te doen bedoel je? Die tip ga ik zeker onthouden Ja Wil hem er nog niet uithalen, wil gewoon het bolletje even los hebben, dat als hij geïrriteerd is van het geprul (want dat bolletje zit er echt muurvast op) dat hij even tijd heeft om te herkomen voor ik hem er weer uit moet halen... Lachen Maar ik onthoud je tip! Ja

Edit; oh nee je bedoelt om de andere er in te steken *LOL* Ben niet zo heel erg slim vandaag *LOL*

Anthea dacht dat het lefty loosy righty tighty was maar was niet meer zeker Haha! Voor dat ik onnodig naar links zit te draaien dacht ik "even vragen Haha!"
Dankje!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:35

*LOL*

ik lees overigens véél mensen met hetzelfde probleem, het begint met een bultje, dan zit hij (net zoals bij mij) schreef en dan voel je het pootje. dan gaat ie ontsteken en komt eigenlijk zelden goed als je eenmaal dat "bultje" hebt.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:48

Oh.. ja ik heb het nu ook dat een van mijn MD's dat daar echt een giga bult, echt een verdikking gewoon, gezwollen Scheve mond

Hoop echt niet dat hij gaat lopen kloten want anders kan ik mijn hele MD project vergeten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 10:59

ik had hem er gisteravond bijna eigenhandig uitgesneden Huilen van het lachen
kwam een enorm vies rood gezwel onder vandaag en PIJN dat dat kreng deed, op dat moment wilde ik eigenlijk een afspraak met tom maken om hem eruit laten snijden, maar probleem, want hij zit nog gigantisch diep, dus dat zal heel erg veel auw doen.

voor de die hards heb ik een foto van een goed ontstoken MD Huilen van het lachen
alleen via pm.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:57

kom maar op met die PM dan Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 12:06

Hoe lang kan een navelpiercing van ongeveer twee maanden oud uit? (ik weet dat hij er normaal helemaal niet uit hoort maar ik heb dus even geen keus door omstandigheden)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 12:24

Oooeehh jasses DQ, dat klinkt niet goed hoor! Doe mij de foto maar niet, ik ben al misselijk en half ziek Nagelbijten / Gniffelen
Ik had trouwens op een gegeven moment ook zo'n bult onderaan bij mijn navel, maar die is weer weggegaan. Klereding Clown

Mijn kraakbeen is nogal gezwollen vandaag Nagelbijten / Gniffelen maar heen en weer wiebelen deed geen pijn, kwam wel wat troep uit. Maar of dat bij het genezingsproces hoort? Of dat het een 'werkende' Clown piercing is? Hij doet nou in ieder geval geen pijn. Kraakbeen wel als je eraan zit. Dus dat doe ik maar niet Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 12:25

Is vrij normaal ja.Kraakbeen is nou niet altijd even lief tijdens de genezing Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:10

pharagirlke schreef:
Hoe lang kan een navelpiercing van ongeveer twee maanden oud uit? (ik weet dat hij er normaal helemaal niet uit hoort maar ik heb dus even geen keus door omstandigheden)

sommige een uur andere járen, daar kan niemand iets over zeggen behalve jijzelf, mijn labret is nu na bijna 2 jaar nog open Huilen van het lachen terwijl andere hun piercing na 3 uur al niet meer inkrijgen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:13

maar bv een tiental minuten moet sowieso lukken?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:16

jawel, het is niet bevoordelijk voor je genezing (navelpiercing heeft écht minimaal 9 maanden nodig) en hij zal daardoor misschien wat geirriteerd zijn oid maar dat is eigen risico

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:23

marlies85 schreef:
kom maar op met die PM dan Huilen van het lachen

hoop dat je niet aan t lunchen bent Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:28

nee maar dat ga ik dadelijk doen...met smaak Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:00

ik weet het DQ maar nogmaals, kan er echt niets aan doen, had dit onderzoek niet gepland en ik vrees dat ze het niet gaan toelaten om hem er in te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:21

pharagirlke schreef:
Vrees dat je orthodont daar absoluut niet happy mee gaat zijn. Ik had geen piercings in mijn mond en mij liet ze al foto's zien van wat zo'n piercing kan doen enz Clown Dus ik wil niet weten hoe die is met mensen die wel een lip/tongpiercing hebben *LOL*

Flut ROFL
Dat vind ik niet tof Huilen van het lachen
Naja, misschien vind ik het ook wel niks meer als ik die leeftijd heb Huilen van het lachen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:27

hmpf Scheve mond

mijn navelpiercing geeft opeens rotzooi aan het onderste gaatje? bovenste gaatje is helemaal schoon, niet ontstoken of wat *snapt er geen drol van*

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:41

Jahh! ik heb mijn ouders zo ver gekregen dat ik een tongpiercing mag!!
Ik ga hem vandaag om 4 uur zetten!!!
heb er super veel zin in!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:42

sultanlover1 schreef:
Jahh! ik heb mijn ouders zo ver gekregen dat ik een tongpiercing mag!!
Ik ga hem vandaag om 4 uur zetten!!!
heb er super veel zin in!!

ohhhh jaloerssss Haha!
succes!

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:43

Hihi!
Dankjewel! Ik heb zoveel gesprekken met me ouders gehad dat ze zeiden dat ik het maar moest uitzoeken en maar moest doen wat ik wilde!
Dus dan doe ik dat hihi!
Hopelijk komen jou ouders er ook over eens dat het mag!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:53

Is ook jarloers!! Goed zeg, succes vanmiddag! Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:59

Succes vanmiddag....enne....we willen wel een foto he