meestal regelt de menstruatie zich van zelf wel
meeste meiden beginnen in de puber en denken aan hoe het toen was
maar meestal als je stopt ben je wat ouder
en loopt het anders , hormonen meer stabiel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chantalvdv schreef:Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil. En eigenlijk bevalt het me goed. Alleen..... Ik wil toch wel heel graag op zoek naar een ander anticonceptie middel. Maar die moet wel ook in duitsland te verkrijgen zijn. Nou moet ik binnenkort toch eens een afspraak maken met de vrouwenarts hier, dus kan ik het dan ook maar gelijk vragen
chantalvdv schreef:Eigenlijk wil ik idd ook geen spiraaltje, maar de andere 2 opties vind ik helemaal niks![]()
Ik ga binnenkort zowiezo een afspraak maken (in 1e instantie om hier de pil te kunnen krijgen, maar ik wil het helemaal niet meer nu) dus dan ga ik dat idd wel eens even navragen.
getup schreef:Mijne is gezet door de huisarts...gynaecoloog= vrouwenarts = Frauenarzt kan het plaatsen.
Aramat schreef:chantalvdv schreef:Eigenlijk wil ik idd ook geen spiraaltje, maar de andere 2 opties vind ik helemaal niks![]()
Ik ga binnenkort zowiezo een afspraak maken (in 1e instantie om hier de pil te kunnen krijgen, maar ik wil het helemaal niet meer nu) dus dan ga ik dat idd wel eens even navragen.
En een nuvaring dan?
Geeft een stuk minder hormonen af dan de pil en is nog steeds te regelen wanneer je ongesteld wordt.
Hanneke84 schreef:Ook ik wil na 10 jaar graag stoppen met de pil.
Pilstrip is op en ik kwam erachter net dat het hele doosje leeg is
Eerst wil ik kijken hoe ik er op reageer en als het goed gaat dan laat mijn vriend zich helpen. Kinderwens hebben we nog niet en als dat al zou komen kun je het ook ongedaan laten maken. Ik heb al eens een keer een tijdje de pil niet geslikt en toen werd ik erg emotioneel, dus ik ben benieuwd hoe dat strakjes gaan. Hele topic zal ik in de loop van de dagen wel bijlezen