Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Carlienn_ schreef:Ik zou me echt doodschikken. ik ben bijna 15, dus zit nog niet op een kind te wachten.
Toch zou ik het denk ik moeilijk vinden om te zeggen: weghalen. want ja, dat lijkt megewoon moeilijk.
Uiteindelijk zou ik het kindje weg laten halen. Want ik wil toch graag mijn havo diploma halen, en daarna een goede studie te volgen, leuke baan, en dan een huisje, en dan een kind. dat lijkt mij gewoon het beste voor bijde..
wat heeft een kind aan een moeder dat 15 is? en nog midden in het leven staat? dat lijkt mij niks eigenlijk.
Blue_Eyes schreef:Carlienn_ schreef:Ik zou me echt doodschikken. ik ben bijna 15, dus zit nog niet op een kind te wachten.
Toch zou ik het denk ik moeilijk vinden om te zeggen: weghalen. want ja, dat lijkt megewoon moeilijk.
Uiteindelijk zou ik het kindje weg laten halen. Want ik wil toch graag mijn havo diploma halen, en daarna een goede studie te volgen, leuke baan, en dan een huisje, en dan een kind. dat lijkt mij gewoon het beste voor bijde..
wat heeft een kind aan een moeder dat 15 is? en nog midden in het leven staat? dat lijkt mij niks eigenlijk.Als je 20+ bent of een kind krijgt, dan is je leven afgelopen
NoiRaM schreef:Ik zou het ook houden , zit de laatste tijd wel vaak flauwe grapjes te maken over kids..
als het een jongen wordt gaat hij zo heten blablablaa..
M'n vriend zegt ook mocht het zo zijn dan zou hij er ook zeker heel erg blij mee zijn.
Ik wacht liever nog even maar mocht het '' een ongelukje '' zijn houden we het zeker !
MISTRAL94 schreef:En wanneer is de situatie goed genoeg?
Je krijgt namelijk nooit de garantie dat alles goed is en goed blijft gaan...
Carlienn_ schreef:Ik denk er wel bij na.. ben ook 14. Maar daar heb je wel gelijk in, ik ken der zo best wel wat die er niet bij na denken.
Maar ik heb ook wel is meiden die 14 waren horen zeggen: o help, ik voel wat trappen in mijn buik, en ben wat dikker geworden de laatste tijd.
Volgens mij willen er ook wel veel mensen aandacht mee..