Lalidan schreef:lammie2701 schreef:nee dat van die sandoz klopt niet helemaal...
Ehm, wat klopt er dan niet aan wat ik zeg? Sandoz is de naam van de fabrikant, niet een merk van een medicijn.... De verwarring die hier ontstaat is denk ik het verschil in naam van fabrikant en merk. Zo is Sandoz wel een fabrikant naam die bijvoorbeeld wel diazepam verkoopt, maar niet het merk Valium. In die zin is Sandoz merkloos en verkoopt hij alleen merkloos. Maar goed, maakt ook weinig uit.
Fijn dat het wel goed gaat met de migraine! Altijd lekker hè, als medicijnen afgebouwd kunnnen worden. Maar die spieren, heeft dat met de medicatie te maken?eempiej schreef:Ja dat klopt!
Dan is het middel wat je gebruikt dus propanolol, niet SandozJe hebt in elk geval de gereguleerde afgifte, dat is al heel fijn, want daar ontstonden de problemen bij mij door. Maar voor de migraine merkte ik er weinig van, helaas. Al gebruikte ik het daar ook niet voor, maar de dosering was gelijk meende ik.
ja dat bedoelde ik dus...sandoz is de fabrikant en niet de naam van het medicijn...sorry dan heb ik je verkeerd begrepen...
nee die spieren komt door mijn hypermobiel zijn...