Wil hem voor geen goud meer kwijt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxsweet schreef:Ik ben zo blij () Met mijn nieuwe piercing
Wil hem voor geen goud meer kwijt!
twis_shets schreef:Eej,
Ik wil graag een tongpiercing. Jullie iedeen om me ouders over te halen dat ik een tongpiercing mag..?Iemand nog tips, voordelen nadelen..?
Kus Amber
ilona_89 schreef:dollie83 schreef:ik wil zo graag een tongpiercing.
Ik wou graag naar tattoohans in luttelgeest.
Hij is alleen al enige tijd niet aanwezig.
wegens vakantie kan ik hem nu nemen maar wie is dan een goeie?
ik betaal liever wat meer dat ik wel zeker weet dat het goed gaat.
in de buurt graag van zwolle
ik zou gewoon wachten,, want hij is er binnenkort wel weer volgens mij hoor en hij is erkend piercer toch? dus ik zou gwoon wachten en daarheen gaan,, mschien heb ik binnenkort nog een adres in zwolledaar hebb vriendinne van mij navelpiercing late zette
Ariebombarie schreef:ik heb op een donderdag mn tongpiercing laten zetten, en op maandag kon ik de telefoon alweer aannemen
M_hOrse schreef:Ik wil waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten!Wie van jullie heeft een navelpiercing?
En dOet het zetten veel pijn en hebben jullie vaak last van ontstekingen?
M_hOrse schreef:Ik wil waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten!Wie van jullie heeft een navelpiercing?
En dOet het zetten veel pijn en hebben jullie vaak last van ontstekingen?
MarjoEisla schreef:je kan met sebamed of unicura wassen. Ik heb em nu 2,5 week en voel er helemaal niets van. De huid eromheen is lichtelijk rood en wat losse velletjes maar dat zal de heling zijn?
Ierepier schreef:Ik wilde eerst altijd een navelpiercing, maar denk dat ik het toch maar niet ga doen.