Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie87 schreef:Piekosjj ik ga Iets totaal anders in een ander vakgebied doenMaar de basis is het maken van een planning en dat beheers ik wel.
Over tijden lopen versus afstand, ik denk ook dat je wel echt de afstand moet pakken want uiteindelijk moet je ook echt de afstand afleggen.
Danseresje id dhorloge trilt als je er buiten zit. Kan soms heel irritant zijn overigens maar ook heel behulpzaam.
Vervelend dat wachten koekie!
Me vervelen niet echt, idd lekker door het bos heen. Maar het vergt gewoon wilkracht om door te blijven gaan. Voor mij wordt het echt een mentaal ding zeg maar. Het is een gevecht met het stemmetje in mijn hoofd. ik verveel me wel een beetje als ik steeds op dezelfde paden en omgeving loop.
Samantha_ ik heb nog niet echt vastgepind op 1 marathon. Ik ga voor nu proberen te trainen voor Rotterdam (genoeg doorverkoop kaartjes beschikbaar) en anders evt Leiden maar zoals gezegd, wat lukt dat lukt. Nieuwe baan gaat gewoon veel energie kosten en ik heb ook nog een gezin en de trainingen die ik geef. Dus ik heb echt maar beperkte optie om te trainen en dan moet ik wel genoeg energie hebben om zulke afstanden te doen. Zeker voor een eerste keer.
IMAY1990 schreef:Ik heb Leiden al eens gelopen (HM) en ik ga best goed op warmte dus dat is geen ramp. Maar nogmaals ik zit echt nergens aan vast.Hou met Leiden er rekening mee dat het ineens warmer kan zijn dan tijdens je trainingsblok. Afgelopen jaar is de 10k afgelast omdat er teveel mensen onwel waren geworden door de warmte op de hele en halve marathon. Het was ongeveer 25 graden en zonnig. Wat an sich niet super warm is, maar door waar in het jaar het is was het ineens 10 graden warmer dan een week eerder zegmaar. Ik heb toen de halve gedaane n vond het te doen maar het is absoluut een overweging
iirrssjjee schreef:Oh en over vervelen; ik liep in principe altijd samen met mijn man, en zelfs dat ging vervelen. We hadden elkaar na 1,5u samen rennen vaak niks meer te vertellen, en dan moesten we vaak nog 1-1,5u haha.
germie schreef:VogeltjeM schreef:Ik ben bezig, na een blessure, op te bouwen naar 5k met garmin coach Jeff Galloway. Ik vind het extreem langzaam gaanik zit nu in week 4 en loop 8x 1 minuut, met steeds 2 minuten wandelen ertussen. Ondanks dat ik in die minuut ondertussen 13 km per uur loop, mijn hartslag voor mijn doen vrij laag blijft en ik iedere keer aangeef dat de belasting zeer laag was. Ik weet dus nog niet echt wat ik ervan vind
benieuwd hoe dit verdergaat.
Is die 8 minuten echt de gehele training? Of heb je ook nog een warming up en loopscholing en cooling down? Ik had bij Jeff dat je ook snelle passen moest gaan maken en walk-run-walk sliders. Maar ik deed geen 5k schema.