Je ziet er ook echt heeel vrolijk uit Gaucho. Top vakantie zo volgens mij
Viel me ook op, je straalt helemaal. Mooie foto's.
Leuk vooruitzicht Susan. En mooie foto's Noordje, het lijkt wat minder koud daar?!
noordje
Geplaatst: 11-02-25 18:08
Mooi Gaucho, genieten
Jammer dat het weer zo'n prutweer in NL is.
Hier vandaag weer een heerlijk zonnige dag. Het is -8 overdag,'s nachts wat kouder, maar het is zo heerlijk in de zon Vandaag weer met vriendin en haar hond op pad geweest. Naar de Mjøsa omdat ik weet dat de paden daar wel o.k zijn. De honden gingen gewoon in het water en hebben zich prima vermaakt.
boedjang
Geplaatst: 11-02-25 18:27
Gaucho super mooie vakantie zo. En wat fijn dat er vakanties bestaan he
gaucho
Geplaatst: 11-02-25 18:48
Leuk dat jullie het zien, ik ben inderdaad echt enorm aan het genieten.
Prachtig noordje Gekke Nala, met deze temperaturen het water in. Gaucho, ook prachtig! Ziet er uit als een geweldige vakantie Boedjang, mooie achtertuin! Lizard, ziet er inderdaad erg grijs uit. Wel mooie foto's toch. Jojoleinee, leuk met een kat én hond aan de wandel Axel, wat schattig SuzanH, sneeuwklokjes al!
Rondje van vandaag was launglaufen i.p.v. wandelen. Het was al donker toen ik ging (gelukkig is deze løype verlicht ) dus geen hele interessante foto.
Langlaufen ook gaaf Athelas en noordje wat een lol die honden he
jojoleinee
Geplaatst: 12-02-25 09:02
Wat een mooie sneeuwfoto's van jullie! Ik geniet echt mee met jullie vanuit het, nog altijd, grauwe Nederland.
X2305
Geplaatst: 12-02-25 09:19
Prachtig Noordje! Moet ik toch even aan onze eigen honden laten zien die niet naar buiten willen zonder jasje als het koud is (lees, onder de 5 graden). Maargoed, eentje komt uit Spanje en de ander is gewoon verwend
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-02-25 09:25
Haha mijn hond gaat gewoon zwemmen nu als ze de kans krijgt
Gaucho wat een heerlijke foto's je kan idd zien dat je in je element bent.
Noordje honden die anders spelen is herkenbaar. Het was wel genieten zo te zien.
Athelas lekker gelanglaufd.
X2305
Geplaatst: 12-02-25 09:27
Ja dat zie ik dan en dan denk ik wat leuk!! En dan gooi ik balletjes stokken en moedig ik aan (de oudste dan, want de kleinste zwemt sowieso niet) maar nee hoor
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-02-25 11:28
Wat moet je hier nu weer van vinden . Kreeg haar ook niet vanzelf weer mee. Door haar actie sprongen er wel 3 reeën op uit het veld. Die had ik anders niet gezien. Maar man man wat is het grijs en deprimerend buiten.
BeFunny
Geplaatst: 12-02-25 15:21
Heerlijk filmpje van Noordje
Mooi Athelas
Gaaf dat je reeën hebt gezien SusanH
Ik ben met een vriendin wezen wandelen en haar hondjes in Cronesteyn maar zoveel geklets dat ik bijna geen foto's had en was idd ook wel grijs buiten.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 12-02-25 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh be funny jouw foto's zien er niet grijs uit, mooie kleuren met de hondjes Ik was aan vergaderen in monnickendam. Daarna wandelen naar koffie tent, en toch mooie foto's weer.