Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:23

Hier vanmiddag drie uur bij de kapper gezeten. Eerste x kapper hier in het dorp en tevreden over.

Verder ziekenhuis afspraken, hondjes wandelen en paardjes doen dus kuiken voelt zich achter gesteld haha

Nu met hondjes en kuiken Netflix Afbeelding
Afbeelding

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:48

Azmay die kleine van jou gaat dus ook van nul tot honderd met krijsen?

Kiwi wat fijn die tijden met de voedingen.

Linda wat vervelend van die afspraken. Je kan niet echt aan van het ziekenhuis dus... Wat een mooie foto al! Dan is de rest vast ook hartstikke mooi. ♡

Lisette gelukkig hier wel nog kunnen slapen ja. :)

Jitske gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop voor je dat de kleine zichzelf snel meld.

Nicje ik probeer in de middag altijd wat te slapen als Hidde ook slaapt. In de weekenden neemt mijn vriend in de ochtend Hidde mee naar beneden zodat ik dan nog wat kan slapen. Maar moet zeggen dat ik beter tegen het slaapgebrek kan dan ik dacht van te voren. :) Schijnt ook weer door je hormonen te komen.
Zou fijn zijn als ze weer met haar hoofd naar beneden ligt! Nog even spannend tot maandag dus.

Gnome wat vervelend zo'n nacht. Als je door z'n gehuil bent geslapen was je echt kapot! Gelukkig heb je nog wat slaap(jes) kunnen pakken. Vanmiddag ook nog gelukt?
Ben benieuwd of de aanpassingen helpen, hoop het wel voor jullie.

Charolotte vervelend van je darmen. Heb je daar ook veel last van? :( Hoop dat de iets voor je hebben.

Marlis baby nog steeds in stuit. Hopelijk krijg je snel een datum!
Zo lief dat kipje.

Freekieee vervelend van het ziekenhuis. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je. Wel heel fijn van de pampers! Je weet niet van wie die komen?
Gelukkig kreeg je later fijn nieuws te horen.

Cabelona wat top dat het zo goed gaat met de twee kinderen. Snap heel goed dat je lekker binnen bent gebleven. :)

Ballard fijn verlof! Lekker van genieten. Ik zag nog een super tof kraamcadeau op de vorige pagina. Waar gaan jullie heen het weekend?

QueenE heerlijk toch dat het saai goed was. ;)

Vanochtend was mijn vriend thuis, hij is om 8uur met Hidde naar beneden gegaan. Ik heb toen nog van 8 tot 11 kunnen slapen, was echt even heel erg fijn!
Hidde groeit ook echt als kool. Denk dat we snel over moeten naar een grotere maat voor hem. Sommige dingen passen hem sowieso al niet meer haha.
Ook hebben we alle foto's binnen gekregen van de shoot van laatst. Zijn allemaal echt zo tof geworden! <3
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:18

Aahw wat een heerlijke foto

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 22:19

Ik hoop het ook. As we speak heeft ie 110cc op in een uurtje. Hoop dat dat ff bodem geeft voor een paar uur. Valt me wel op dat hij na het drinken meestal een aantal keer oversteekt. Herkenbaar?

Prachtige foto Mriek!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 22:19

Marlis schreef:
Hier vanmiddag drie uur bij de kapper gezeten. Eerste x kapper hier in het dorp en tevreden over.

Verder ziekenhuis afspraken, hondjes wandelen en paardjes doen dus kuiken voelt zich achter gesteld haha

Nu met hondjes en kuiken Netflix [ [url=m/fdz21B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d0PC3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk om jezelf nog even te laten verwennen. Dat kuiken was aangevallen las ik in een ander topic?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:26

JitskeJeldau schreef:
Bedankt voor de verjaardagswensen dames!
Hier vandaag gebeld door het ziekenhuis voor een afspraak voor controle vrijdag. Dit ivm met inleiden als het nog een week blijft zitten en strippen niet lukt. Ze gaan voor het eerst strippen op zondag, maar eigenlijk hoop ik dat t nog uit zichzelf komt. Natuurlijk voelt toch fijner, maar ik durf ook weer niet tot 42+ weken te wachten.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Spannend bij jou, ik zou 42+ ook eng vinden

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:27

mriek1990 schreef:
Azmay die kleine van jou gaat dus ook van nul tot honderd met krijsen?

Kiwi wat fijn die tijden met de voedingen.

Linda wat vervelend van die afspraken. Je kan niet echt aan van het ziekenhuis dus... Wat een mooie foto al! Dan is de rest vast ook hartstikke mooi. ♡

Lisette gelukkig hier wel nog kunnen slapen ja. :)

Jitske gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop voor je dat de kleine zichzelf snel meld.

Nicje ik probeer in de middag altijd wat te slapen als Hidde ook slaapt. In de weekenden neemt mijn vriend in de ochtend Hidde mee naar beneden zodat ik dan nog wat kan slapen. Maar moet zeggen dat ik beter tegen het slaapgebrek kan dan ik dacht van te voren. :) Schijnt ook weer door je hormonen te komen.
Zou fijn zijn als ze weer met haar hoofd naar beneden ligt! Nog even spannend tot maandag dus.

Gnome wat vervelend zo'n nacht. Als je door z'n gehuil bent geslapen was je echt kapot! Gelukkig heb je nog wat slaap(jes) kunnen pakken. Vanmiddag ook nog gelukt?
Ben benieuwd of de aanpassingen helpen, hoop het wel voor jullie.

Charolotte vervelend van je darmen. Heb je daar ook veel last van? :( Hoop dat de iets voor je hebben.

Marlis baby nog steeds in stuit. Hopelijk krijg je snel een datum!
Zo lief dat kipje.

Freekieee vervelend van het ziekenhuis. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je. Wel heel fijn van de pampers! Je weet niet van wie die komen?
Gelukkig kreeg je later fijn nieuws te horen.

Cabelona wat top dat het zo goed gaat met de twee kinderen. Snap heel goed dat je lekker binnen bent gebleven. :)

Ballard fijn verlof! Lekker van genieten. Ik zag nog een super tof kraamcadeau op de vorige pagina. Waar gaan jullie heen het weekend?

QueenE heerlijk toch dat het saai goed was. ;)

Vanochtend was mijn vriend thuis, hij is om 8uur met Hidde naar beneden gegaan. Ik heb toen nog van 8 tot 11 kunnen slapen, was echt even heel erg fijn!
Hidde groeit ook echt als kool. Denk dat we snel over moeten naar een grotere maat voor hem. Sommige dingen passen hem sowieso al niet meer haha.
Ook hebben we alle foto's binnen gekregen van de shoot van laatst. Zijn allemaal echt zo tof geworden! <3
[ [url=m/xWhFBH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige foto weer!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:35

Gnome schreef:
Marlis schreef:

Heerlijk om jezelf nog even te laten verwennen. Dat kuiken was aangevallen las ik in een ander topic?

Ja klopt. Ze doet het heel goed maar kippen zijn kanibalen. Bij wonden/bloed blijven ze elkaar pikken. Daarom apart binnen in huis.

Echt mn maatje is het haha.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:36

Gnome schreef:
Ik hoop het ook. As we speak heeft ie 110cc op in een uurtje. Hoop dat dat ff bodem geeft voor een paar uur. Valt me wel op dat hij na het drinken meestal een aantal keer oversteekt. Herkenbaar?

Prachtige foto Mriek!!

Oversteekt?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 22:43

Marlis schreef:
Gnome schreef:

Prachtige foto Mriek!!

Oversteekt?

Overstrekt :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:49

Oh haha.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 07:23

Ik lees nog mee maar merk dat actief meeschrijven minder lukt momenteel. Last van mn lijf, slaap niet altijd fijn. Gelukkig is mijn moeder er ondertussen, van mij mag ze echt wel komen nu :+

Zag trouwens 2 babies, gefeliciteerd dames <3 En nog een jarige, mooie foto's en pittige nachten :(:)

Ik ga mijn best doen wat meer bij te blijven.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 07:51

Marlis schreef:

Ahhh kuiken <3 ze zijn zo leuk! Deze wil straks niet meer terug naar de rest van de kippen. :P Wij gaan maandag 6 kuikens ophalen, 3 voor mij, 3 voor mijn collega. En dan blijven ze eerst een maand bij mij om tam te maken :) door zulke foto’s krijg ik er steeds meer zin in!

Mooie foto weer Mriek! En we gaan naar de Veluwe dit weekend. Met mijn schoonouders kamperen :)

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 08:44

Klopt precies wat jij zegt Ballard, baby zal eerst alles (af)nemen :+ Probleem is denk ik dat de baby dat al deed omdat ik me de hele zwangerschap al niet zo fantastisch voel. Voor mijn gevoel ben ik nu echt aan het inleveren/afvallen door de opvlamming van mijn darmziekte. Er is dan een kans op vroeggeboorte of achter blijven in gewicht.

Geniet van je verlof en weekendje weg :D Je hebt er lekker weer bij, als je in Nederland blijft!

Lekker toch dat je controle weer goed was QueenE :D Fijn dat de camera ook werkt.

Ben je een beetje bijgekomen gisteren Gnome? Jij geeft volgens mij wel supermelk dat Boris alweer uit maat 50/56 gegroeid is :D

Hopelijk krijgt je kleine uit zichzelf toch een beetje haast Jitske!

Sinds gisteren heb ik veel pijn van mijn darmen Mriek. Daarvoor al 2-3 weken ongemak. Prachtige foto van jullie samen <3 Ik hou niet zo van foto's van mezelf maar als ik jouw foto's zie is dat toch wel heel dierbaar voor later.

Hier staan we de komende 2 dagen op een markt en open dag met het bedrijf van mijn vriend. Gelukkig is die van vandaag bij de buren dus ik ben zo thuis als het niet gaat. Morgen ook maar 10 minuten bij huis vandaan. Darmpjes doen echt pijn, 31 mei krijg ik pas de uitslag van het onderzoek dat na 2-3 dagen al binnen is 8)7 Kleine beweegt gelukkig wel de hele dag en nacht rustig, dat is een geruststelling. Al is dat bewegen langs/tegen mijn ontstoken darm niet zo prettig _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 08:55

Hier begon de nacht goed. Dronk goed en sliep daarna netjes 3 uur achter elkaar. Daarna echter weer moeizaam, niet weer willen slapen. Uiteindelijk om 3 uur in slaap gevallen maar half 5 was ie weer aan het huilen. Wilde niets. Heb 'm bij me in bed genomen op een arm en zo hebben we tot z'n voeding van 7 uur heerlijk geslapen. Is dus geen honger maar gewoon niet happy in z'n eentje in de nacht. Dat respecteren we dus we doen even een paar stappen terug. Dan maar weer tussen ons in.

Toch bij elkaar zo'n 6 uur geslapen en mijn man 8 haha. Die heeft de helft gelukkig niet mee gekregen.

@charlotte slagroom denk ik haha. Nee hij zit nog prima in maat 50 voorlopig met shirts en rompers. Broekjes na een week al niet meer maar hij heeft ook lange benen. Deze Rompertjes gaan weg omdat ie geen lange mouwen nodig heeft.

Wat rot van je darmen. Kun je de uitslag niet online al in je dossier inzien als ie blijkbaar wel al eerder bekend is?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 11:22

Gisterenochtend om 6.40, op de uitgerekende datum, is onze dochter Sanne geboren. Prima bevalling, al vind ik het wel een heftig gebeuren :)). Helaas daarna wel richting ziekenhuis om mij weer in elkaar te zetten, goed begeleid daarin. Nu heel erg aan het wennen en proberen te genieten <3.

Ik lees nog wel mee hoor, maar reageren blijft lastig O:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 11:57

Gefeliciteerd

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 12:06

Sting schreef:
Gisterenochtend om 6.40, op de uitgerekende datum, is onze dochter Sanne geboren. Prima bevalling, al vind ik het wel een heftig gebeuren :)). Helaas daarna wel richting ziekenhuis om mij weer in elkaar te zetten, goed begeleid daarin. Nu heel erg aan het wennen en proberen te genieten <3.

Van harte gefeliciteerd met Sanne <3 hopelijk ben je snel op de been. Geniet van elkaar!

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 12:31

Sting schreef:

Gefeliciteerd!! Hopelijk snel gewend en heerlijk genieten!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 13:24

Sting schreef:

Gefeliciteeeerdddd! *\o/*

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 15:47

Man heeft vandaag de vloer gelegd, en mijn schoonvader is wezen behangen. Heeel blij mee. Baby je mag komen *\o/* _O-

Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 15:50

Heel mooi Freekieee! Fijn dat het af is. En de commode had je zelf geverfd toch? <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 16:20

Gnome schreef:
Heel mooi Freekieee! Fijn dat het af is. En de commode had je zelf geverfd toch? <3

Ja klopt! Ledikant ook. Maar daar zijn de schroeven van zoek. Dus moeten daar nog even nieuwe voor halen

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:52

Freekieee schreef:
Man heeft vandaag de vloer gelegd, en mijn schoonvader is wezen behangen. Heeel blij mee. Baby je mag komen *\o/* _O-

[ [url=m/3xbao2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 18:26

Sting schreef:

Gefeliciteerd met jullie dochter! Jullie wisten niet wat het werd toch? Vond je het leuk, de verassing wat het werd? :)