Verder ziekenhuis afspraken, hondjes wandelen en paardjes doen dus kuiken voelt zich achter gesteld haha
Nu met hondjes en kuiken Netflix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Hier vanmiddag drie uur bij de kapper gezeten. Eerste x kapper hier in het dorp en tevreden over.
Verder ziekenhuis afspraken, hondjes wandelen en paardjes doen dus kuiken voelt zich achter gesteld haha
Nu met hondjes en kuiken Netflix [ [url=m/fdz21B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d0PC3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
JitskeJeldau schreef:Bedankt voor de verjaardagswensen dames!
Hier vandaag gebeld door het ziekenhuis voor een afspraak voor controle vrijdag. Dit ivm met inleiden als het nog een week blijft zitten en strippen niet lukt. Ze gaan voor het eerst strippen op zondag, maar eigenlijk hoop ik dat t nog uit zichzelf komt. Natuurlijk voelt toch fijner, maar ik durf ook weer niet tot 42+ weken te wachten.
mriek1990 schreef:Azmay die kleine van jou gaat dus ook van nul tot honderd met krijsen?
Kiwi wat fijn die tijden met de voedingen.
Linda wat vervelend van die afspraken. Je kan niet echt aan van het ziekenhuis dus... Wat een mooie foto al! Dan is de rest vast ook hartstikke mooi. ♡
Lisette gelukkig hier wel nog kunnen slapen ja.
Jitske gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop voor je dat de kleine zichzelf snel meld.
Nicje ik probeer in de middag altijd wat te slapen als Hidde ook slaapt. In de weekenden neemt mijn vriend in de ochtend Hidde mee naar beneden zodat ik dan nog wat kan slapen. Maar moet zeggen dat ik beter tegen het slaapgebrek kan dan ik dacht van te voren.Schijnt ook weer door je hormonen te komen.
Zou fijn zijn als ze weer met haar hoofd naar beneden ligt! Nog even spannend tot maandag dus.
Gnome wat vervelend zo'n nacht. Als je door z'n gehuil bent geslapen was je echt kapot! Gelukkig heb je nog wat slaap(jes) kunnen pakken. Vanmiddag ook nog gelukt?
Ben benieuwd of de aanpassingen helpen, hoop het wel voor jullie.
Charolotte vervelend van je darmen. Heb je daar ook veel last van?Hoop dat de iets voor je hebben.
Marlis baby nog steeds in stuit. Hopelijk krijg je snel een datum!
Zo lief dat kipje.
Freekieee vervelend van het ziekenhuis. Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je. Wel heel fijn van de pampers! Je weet niet van wie die komen?
Gelukkig kreeg je later fijn nieuws te horen.
Cabelona wat top dat het zo goed gaat met de twee kinderen. Snap heel goed dat je lekker binnen bent gebleven.![]()
Ballard fijn verlof! Lekker van genieten. Ik zag nog een super tof kraamcadeau op de vorige pagina. Waar gaan jullie heen het weekend?
QueenE heerlijk toch dat het saai goed was.![]()
Vanochtend was mijn vriend thuis, hij is om 8uur met Hidde naar beneden gegaan. Ik heb toen nog van 8 tot 11 kunnen slapen, was echt even heel erg fijn!
Hidde groeit ook echt als kool. Denk dat we snel over moeten naar een grotere maat voor hem. Sommige dingen passen hem sowieso al niet meer haha.
Ook hebben we alle foto's binnen gekregen van de shoot van laatst. Zijn allemaal echt zo tof geworden!![]()
[ [url=m/xWhFBH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Marlis schreef:Hier vanmiddag drie uur bij de kapper gezeten. Eerste x kapper hier in het dorp en tevreden over.
Heerlijk om jezelf nog even te laten verwennen. Dat kuiken was aangevallen las ik in een ander topic?
Marlis schreef:Hier vanmiddag drie uur bij de kapper gezeten. Eerste x kapper hier in het dorp en tevreden over.
Sting schreef:Gisterenochtend om 6.40, op de uitgerekende datum, is onze dochter Sanne geboren. Prima bevalling, al vind ik het wel een heftig gebeuren. Helaas daarna wel richting ziekenhuis om mij weer in elkaar te zetten, goed begeleid daarin. Nu heel erg aan het wennen en proberen te genieten
.
Ik lees nog wel mee hoor, maar reageren blijft lastig
Sting schreef:Gisterenochtend om 6.40, op de uitgerekende datum, is onze dochter Sanne geboren. Prima bevalling, al vind ik het wel een heftig gebeuren. Helaas daarna wel richting ziekenhuis om mij weer in elkaar te zetten, goed begeleid daarin. Nu heel erg aan het wennen en proberen te genieten
.
Sting schreef:Gefeliciteeeerdddd!Gisterenochtend om 6.40, op de uitgerekende datum, is onze dochter Sanne geboren. Prima bevalling, al vind ik het wel een heftig gebeuren. Helaas daarna wel richting ziekenhuis om mij weer in elkaar te zetten, goed begeleid daarin. Nu heel erg aan het wennen en proberen te genieten
.
.