Ik duim SV!
En ik ga de steamtrail eens opzoeken. Al vind ik 35km wel een beetje ver als het gaat om een trail met ongetwijfeld hoogtemeters
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Geniet van je vakantie!

de komende dagen niet zo erg, maar ik heb twee vacatures die online gaan na Kerst en het is wat banketstaaf als je dan niet bereikbaar bent
Maar ik heb het gefikst

Daar zat je nou net niet op te wachten.... Hopelijk toch binnenkort wel tijd om alsnog lekker te gaan lopen!
Vandaag lekker thuis dus vanmorgen was er tijd om te lopen. Eindelijk weer eens aangedurfd om wat versnellingen te lopen, 5* een minuut versnellen gevolgd door een minuut rustig. En helemaal op het eind nog een keer een stukje versnellen gewoon omdat het kan
Geen doel tempo's ofzo maar gewoon eens voelen hoe het ging. Nou dat ging eigenlijk gewoon heel lekker, geen buikpijn of andere gekke dingen dus ik begin weer een beetje vertrouwen in mijn lichaam te krijgen! 
naar de woonboulevard moeten met Kerst 

Wel direct even een van mijn kerstkadotjes kunnen testen, ik heb een mooie dunne Merino Buff gekregen! Lang genoeg om een overval mee te kunnen plegen haha, mijn hele hoofd kan er in met nog een stuk lengte over
heerlijk warm (iets te warm eigenlijk voor vandaag) en niet te strak dus ik ben er blij mee! 

Heb weinig gedaan, vanochtend op meubeljacht geweest
en daarna een middagslaapje met de hond, heerlijk
Ik wilde een 30, maar mijn man is ook wat krakkemikkig en we gaan weer eens wat offroad, dus dan is 25 ook wel meer dan genoeg denk ik