Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:pien_2010 schreef:dat is misschien ook wat anders in de grote steden daar die zo dichtbevolkt zijn. Dan is het ook moeilijker.
Gisteren in Málaga geweest. Ook in het uitgaansdeel voor studenten.
Ronduit![]()
Zal vást in Madrid, Barcelona, Sevilla wellicht zelfs Málaga weer verder oplopen; is nu eenmaal een oorzaak-gevolg jojo tussen vrijheden en infecties.
Nú echter houdt men zich over het algemeen goed aan de regels.
Ik heb een ruime voorraad luxe koffiebonen is huis voor een mógelijke quarantaine in januari/februari en verder is het koffiedik kijken.
Danseresje schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... r-komische
Deze vind ik dan wel weer leuk. De burgemeester van Groningen die er toch grapje van maakt!
Relaxed schreef:Danseresje schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... r-komische
Deze vind ik dan wel weer leuk. De burgemeester van Groningen die er toch grapje van maakt!
Hilarisch he
karuna schreef:Heftig verhaal bij omroep Gelderland van verpleger. Die ziet geen schaamte bij patiënten die met Sinterklaas de regels hebben weggewuifd en nu ziek in het ziekenhuis liggen. Bizar. Een pijnlijk verhaal. Een man wilde percee Sinterklaas vieren met iedereen.werd ziek. Te ziek voor de ic en is nu dood. Tjsa
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... met-corona
Huertecilla schreef:Danseresje schreef:Zeker! Probeer juist vooral dat soort dingen te blijven zien..... Zodat de positiviteit de boventoon voert!
Gossie en dat schrijf je híer???
Huertecilla schreef:secricible schreef:Maar dat zegt niet zoveel toch? Als je niet corrigeert voor inwonersaantallen?
Hint; kijk eens boven de laatste kolom
Popstra schreef:We kunnen wel met vingertjes naar politiek, IC artsen en geleerden wijzen dat zij het ff moeten regelen maar we hebben zoals het nu gaat nog steeds aan onzelf te danken. Lopen nog steeds met hordes door de supermarkt, gaan nog steeds bij elkaar op visite, naar de kerk of een feestje, nog erger, met vliegtuig massaal op vakantie en posten onze fotos nog op social media ook (echt,wat een bord sommigen voor hun harses hebben)
Houden geen afstand want och, jou ken ik al jaren en je oogt niet ziek.
Ga zo maar door. En ja, ik loop ook door die supermarkt... iedereen doet wel iets wat je nu ff beter niet kunt doen. Je zou schijnheilig zijn te zeggen als dit niet zo is.
Komen we er uberhoupt ooit nog vanaf?
Ik ga vanavond naar Youp kijken en daarna lekker naar bed.
Fijne jaarwisseling en vast een gezond 2021 gewenst..
Sheran schreef:Ik ken weinig mensen die zich er niet aan houden, maar wel heel veel mensen die constant de randjes opzoeken. Vakantie naar een eiland dat nog nét mag, meerdere keren per week 2 mensen over de vloer...
SusanH schreef:Sheran schreef:Ik ken weinig mensen die zich er niet aan houden, maar wel heel veel mensen die constant de randjes opzoeken. Vakantie naar een eiland dat nog nét mag, meerdere keren per week 2 mensen over de vloer...
Dat snap ik dus echt niet. Ik ben super voorzichtig geweest de afgelopen periode. Bewust. Omdat ik niet degene wilde zijn die het op mijn werk binnen zou brengen. Nu evengoed toch besmet. Had ook niks te melden bij het bronnen en contact onderzoek van de GGD. Want ik was nergens geweest en had niemand gezien verder. Bijzonder dat er dus toch mensen zijn die zoveel contacten onderhouden nog.
Mellow schreef:Je leert mensen wel goed kennen in deze periode....
Wij zouden naar vrienden toe maar ik kreeg net toen ik met mijn paard bij de kliniek stond een telefoontje dat ik op mijn werk in contact was geweest met een positief getest persoon. (Dichtbij elkaar geweest ivm escalatie van cliënt). Dus gelijk kliniek opgebeld en zij hebben mijn paard uit de trailer gehaald en ik ben in de auto gebleven. Paard snapte er niks van. Vond ik heel moeilijk om te zien en was er best wel een beetje vanaf. Hup gelijk vriendin opgebeld en gezegd hoe en wat.
Reactie: je kan toch wel gewoon komen, je weet hoe wij erover denken... wij hadden ons erop verheugd en nu moeten we wat anders bedenken. Nou lekker dan...
Laat je je testen?
Zo ontzettend teleurgesteld hierin.
Totaal geen inlevingsvermogen in mijn situatie...
Sorry als het hier niet past. Moest het even ergens kwijt.