vaaleriee schreef:Linde99 schreef:-0,4 kg is toch bijna een halve![]()
Ik beperk mezelf idd ook niet overal in. Dat is wel het fijne aan Sonja Bakker. Mag af en toe gewoon een schaaltje chips, of chocomelEn dan krijg je niet zo'n drang om iets slechts te nemen.
Hoe gaan jullie daar trouwens mee om met al die verleidingen? Woon nog thuis en dan liggen er van die lekkere dingen in de kast en dan moet ik me zo dwingen het niet te nemen. En dan neem je iets gezonds en dan blijf je toch telkens denken aan die lekkere dingen
Inderdaad! Dat is wel fijn, dan kun je toch af en toe wat slechts nemen.
Als je thuis woont is dat inderdaad wel lastig. Ik koop het gewoon niet zodat ik het ook niet kan eten. Op het werk wordt zo'n beetje dagelijks getrakteerd, vaak zonder redenWat bij mij helpt is gewoon een bakje koffie of thee nemen en mezelf eraan herinneren dat het weerstaan zin heeft omdat de weegschaal steeds een lager getal aangeeft. Dat vind ik dan meer waard dan die paar minuten genieten van iets slechts.
Precies ik ga volgend jaar samenwonen dus dan koop ik al die dingen niet meer

Ik heb meestal ook na iets ongezonds dat ik er spijt van heb. Maar als ik bijv. zit te netflixen denk ik dan toch telkens aan mmm zou wel een bakje chips willen ofso. En dat blijft dan constant door mijn hoofd spoken, zó irritant. Meestal geef ik dan maar toe. Maar nu een week niet gedaan en toch resultaat en dat geeft wel motivatie.