Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

) 

gelukkig ging deze beter!
Recept voor die american pancakes
Hopelijk ben je snel goed ingesteld en stabiel!
Helemaal als je chagrijnig uit de spits terugkomt 
en op t einde nog even kwartiertje buikspieroefeningen. Ik vind t iig erg leuk en ontspannend
Heb inderdaad gewoon genoten, en 2 kilo is te overzien. Komt vast goed!
Lastig dat ontbijten zo moeilijk gaat. Is een smoothie oid niet iets? Dat ‘eet’ toch makkelijker.
Gelukkig staat je paard dichterbij.
Dat moest ik even kwijt haha.
Had ik nooit van mezelf verwacht!
Oeeh aardbeien heb ik ook echt mega veel zin in!
)

) en gebruik ik als shakes niet handig zijn om mee te nemen en er zit altijd een smart bar in mijn tas (net zoals een fruchtenreep trouwens)
gebruik de aardbei en die vind ik lekker maar vond de banaan caramel lekkerder maar ben wel echt een zoetekauw. Had zo’n verpakking besteld met verschillende smaken, dat kan je ook nog proberen! En uhmmm kan je verder niet zoveel adviseren, want heb er de ballen verstand van
dus blijf dan liever wat op niveau, scheelt een boel
Wilde ook niet de vaporizer s nachts gebruiken ivm het gesprek van vanochtend, vanavond maar even wel weer. Krachttraining ging gisteren opzich wel goed. Vandaag voor de rest erg rustig gehouden. Vanavond samen nog met mijn vriend 1 van de kaukazen enten, Yukka houdt niet zo van de auto, wordt ook nog wat
. Besloten dat ik samen met haar op de achterbank ga zitten, hopelijk blijft ze dan rustiger.