[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:49

Lekker knal :D ik zou alleen wel de lichte kleur wat mooier in 1 lijn brengen zeg maar. Nu heeft ie wat hapjes her en der.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:54

Mooi begin Jans :D
Ik zou je onderste wimperlijn iets meer laten aansluiten, door de donkere kleur een over te laten lopen in de lichte, dus buitenste 1/3 donker en dan vervagen in de lichte kleur.
Ook zou ik nog een matte highligter onder de (extreem bushy :') ) wenkbrauw aanbrengen om alles 1 geheel te maken.

Goede lik mascara of misschien zelfs wel nepwimpers ivm jouw korte wimpertjes, mag best bij deze look.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:02

Mooie look Avelien, ik zou alleen wel een primer + witte oogschaduw of Setting powder als basis gebruiken voor je oogschaduw. Hij maakt nu een 'natte' indruk. De kleuren zijn wel heel mooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:17

Tnx voor de tips :D

Wenkbrauwen gaan van de week weer :j heb de ogen ook nog wat uitgebreid en blauwe lipstick erbij gepakt. Maar het is nu een beetje te donker voor een fatsoenlijke foto _O-


Afbeelding

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:58

Met het licht van deze foto's Jans is het inderdaad moeilijk zien. Maar het kleurtje ziet er aanwezig uit! Gebruik je concealer trouwens? Dat kan een look net even wat meer af/mooier maken :)

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 14:04

Oei, je wenkbrauwen leiden wel heel erg af. Ook als ze wat hariger :)) zijn dan gewenst zou je ze nog wel wat in shape kunnen brengen/bij kunnen tekenen. Dan lijkt zo'n look al direct een stuk beter :j

Londen was overigens een ware shophemel :D :+: Fijne mensen bij UD in House of Fraser en Debenham's, en goed geholpen bij MAC in Camden. Heb Ravenwood van UD gekocht met matchende lipliner en Mocha van MAC met bijbehorende lipliner. Nog gekeken naar de andere Naked paletten, maar die vond ik qua kleur toch wel echt veel minder dan Heat.

Ook nog even gekeken bij Kat von D. in Debenham's, maar ik vond het best wel tegenvallen... ongeïnteresseerde medewerkers, en we hebben wat kleinere paletten bekeken maar die vond ik qua pigment erg tegenvallen.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 14:27

Nou klinkt geslaagd Berdien!

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 14:35

Absoluut :j Fijn ook om kleuren en producten direct te kunnen testen en om tips etc van medewerkers te krijgen. Op naar de volgende keer :D

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:19

Klinkt goed berlien. Wat ik dan niet snap is; dan mag je hoor Kat von D staan en dan ben je ongeinteresseerd. Dat snap je toch niet???

Berdien

Berichten: 64650
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:25

Ik ook niet! We hebben best even staan kijken, praten en testen bij een aantal producten, maar niemand die naar ons toe kwam. Wel jammer, want ik sta wel achter het merk en de manier waarop ze er mee om gaat.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:13

In Dublin waren ze geweldig maar goed hier bij de mac staan ook afentoe mensen die je de winkel uit wil schoppen dito bij urban decay, Charlotte Tilbury enz en wat denk je van kiko... ze staan overal wel..

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 23:28

Gebruiken jullie ook producten van Kiko? Ben benieuwd naar musthaves enzo, wil er eerdaags weer een keertje heen. :)

Ik zou ook graag een foundation willen met een dewy finnish, iemand tips voor goede foundations met deze finnish?

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 07:10

Ik had laatst een bruine wenkbrauw gel van kiko, maar ik wil ze niet bijtekenen dus dat heb ik nooit meer gedaan. :P

Jodie_

Berichten: 2770
Geregistreerd: 22-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 07:59

donnar schreef:
Gebruiken jullie ook producten van Kiko? Ben benieuwd naar musthaves enzo, wil er eerdaags weer een keertje heen. :)

Ik zou ook graag een foundation willen met een dewy finnish, iemand tips voor goede foundations met deze finnish?


Ik heb niet veel van kiko, maar ik vind de eyeliner pen van Kiko erg fijn, die blijf ik kopen :j ook hebben ze eyeliners in verschillende kleuren, oa kaki en goud, die vind ik ook erg fijn maar pak ik minder vanwege de kleuren.

Marrit13

Berichten: 3390
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 07:59

Ik heb wat oogschaduws, lippenstiften en nagellak van Kiko. Oh en de lipscrub <3 Ik ben er erg tevreden over! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Edit; oh ja en 6 eyeliners in kleuren :+ De formule daarvan is veranderd iets wateriger maar ik kan er nog wel wat mee :D

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:34

Hier lippotloden, lipsticks en primers, helemaal tevreden mee :j

Corelli

Berichten: 10002
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 09:18

Stille meelezer breekt even in: ik heb laatst een liquid lipstick gekocht van Kiko, blijft super zitten maar droogt érg uit dus ik ga de volgende keer even met balsem eronder proberen. Verder erg tevreden over de wet en dry oogschaduw en de nagellak :)

Niniane

Berichten: 6450
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:10

Heb ook een aantal lipsticks van Kiko. Zijn fijne producten die ik graag pak. :j Had ook een aantal oogpotloden maar die zijn wat mij betreft niet creamy genoeg.

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:52

ik ben tevreden over de oogschaduw van kiko en de lippotloden, de enige lipstick die ik van ze heb heeft een iets minder goede dekking.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:56

Ik heb wat lipsticks van kiko, oogpotloden (die zijn super!) en de colorsphere duo oogscjaduws, zijn volgens mij niet meer te krijgen, maar die vind ik erg fijn :j

Dirndl

Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:47

Ik ben super tevreden over de lipsticks en mascara, hun nagellak blijft ook goed zitten. Liquid eyeliners vind ik wat waterig inderdaad. Maar overall echt een prima merk imo :)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:37

Ja heb ook 1 eyeliner, vloeibaar en die is idd enorm waterig, gebruik hem daarom ook nooit, 1x knipperen en je bent helemaal zwart... :')

Hier weer eens een look!

Afbeelding

Afbeelding

Fel oranje <3 met Juvia en Heat, alleen voor Mn bewegend ooglid pakte ik een oranje met gouden glitters en dat waren schijnbaar losse glitters en daarna kon ik mn gezicht helemaal schoonmaken :')

Op mijn lippen Smashbox - Press Tour

Avelienvd

Berichten: 7233
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:12

Mooi friem.
staat je goed.

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:13

Prachtige kleur! Ik gebruik ook altijd oranje tinten met mijn blauwe ogen!

Ik heb vandaag wat rustig met toch een stoere touch door de eyeliner. :)

Afbeelding

Let niet op het vest, haha

Avelienvd

Berichten: 7233
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:23

Mooi always.