Werkt dat echt die crest strips? Iemand een linkje waar ik dat het beste kan bestellen...wil dat nog wel proberen, mijn tanden zijn best geel helaas, zou ze graag wat witter krijgen.
Maar echt, als een youtube filmpje al niet meer mag....eigenlijk is dit hele topic dan een advertentie te noemen, wij vragen continu bij iedereen: 'wat vind je fijn, goed, mooi...enz'
Hahaha modjes zijn beetje erg fanatiek ineens hier. Als we al niet eens meer printscreens van nieuwe producten mogen laten zien. Heb ik ook al vaak genoeg gedaan hier. Zou niet weten hoe dat als advertentie gezien kan worden.
En die crest whitestrips werken echt ja. Ik heb ze bij een Nederlandse webshop besteld waarvan ik wat betrouwbare reviews kon vinden. Al heb ik geen idee meer welke het was. Heb een jaar geleden heleboel besteld en af en toe gebruik ik een aantal.
Wel even opletten met gevoelige tanden. Want ze maken je tanden wel gevoeliger, als je al gevoelige tanden hebt is het niet prettig denk ik.
Ja ik kan max 3 strips achter elkaar, daarna ff pauze, heb weleens een plekje gehad op mn tandvlees van die strips.
Rena, je kan ze op ebay vinden, zijn de originele maar goedkoper dan in NL Bij mij werkte het als een tierelier, kan zo wel ff fotos posten van mn tandjes.
Apart hoor, dat die JS post als adverteren word gezien?? Gaan ze zo heel bokt af "Hey kijk , merk x heeft nieuwe kleurtjes dekjes/bandages/jassen/onderbroeken" "Delete want =advertentie"
Die van Ali zijn ook de orginele, alleen dan zonder doos (anders wordt verzenden niet mogelijk ofzoiets). Dus je moet wel weten hoe ze werken, want er zit geen handleiding bij. Ik gebruik ze al sinds mijn 20e. Toen ik 20 was vanuit amerika besteld (was hier toen nog niet echt te krijgen) en gebruikt (7 strips). Mijn tanden waren echt veeel witter. Laatst weer besteld, alleen dan via Ali. Zijn ook de orginele en werken prima!
Ik heb Crest 1x gekocht in NL webshop zonder doos en daarna 2x in USA zelf. Ook wel last van gevoelige tanden na ongeveer 4 dagen dus daarna weer paar dagen niet.
Krijg net mail van douglas over shopping night vanavond met 20% korting. Veel mensen zijn gek op MaryLouminizer he?
Ja Friemel! Misschien ben je er dit keer op tijd bij
Eight
Geplaatst: 05-07-16 11:46
Shizzel heel erg bedankt voor je pb! Superduidelijk ik ben zelf nooit zo'n held in bestellen in buitenland, alleen via ebay of Ali doe ik wel eens. Hoe bevallen die lippie sticks? Ik vind lumiere echt een mooie kleur
Wat raar dat dat bericht als adverteren werd gezien, ik mag hopen een foutje anders is het heel hypocriet tegenover het 'show je nieuwe dekjes/andere spulletjes' dat is een en al aankondiging van nieuwe collecties