[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 21:32

Drunksheep dankjewel! Heb nu een navelpiercing die na 10 jaar er nog steeds goed uit ziet. Als ik eens in het jaar moet vervangen vind ik het ook niet erg.

Frost... auw, auw, auw. Die zat er zeker diep in.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:52

Nou, ik zit te wachten bij de piercer :):) ga het gewoon doen. Hoop dat ik het overleef :')

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:12

Pluisje1998 schreef:
Nou, ik zit te wachten bij de piercer :):) ga het gewoon doen. Hoop dat ik het overleef :')

Succes! Voor je het weet ben je er vanaf en ben je vast heel blij!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:57

Het is gebeurd! En het viel me eigenlijk alles mee *\o/* Hoewel het echte piercen wel twee nare steken waren, deed het daarna al vrij snel niet echt zeer meer. Ik ben er ook heel blij mee. Al ziet de boel er wel erg mishandeld uit nu, hoop dat dat beter is als ik straks de korstjes afgewassen heb in de douche.

Heb ook het ringetje in mijn helix laten vervangen voor een staafje. Hopen dat die nu eindelijk rustig gaat worden

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:10

Cardy schreef:
Ik vind het je ook mooi staan Emma! Jammer dat je vriend zo reageert. Die van mij miept ook in het begin bij het idee van een nieuwe piercing, maar als ie zit is ie zo gewend. Hoop dat die van jou ook bij trekt.

@ Frost: wat erg wat de piercer heeft gedaan.. Heb je een foto van je ongewenste en slecht gezette rook? En er al uitgehaald?

Banyu dat is balen zeg!

Weten jullie nog goeie webshops voor goudkleurige piercings? Ben op zoek naar een gave Helix. Echt goud vind ik te duur, dus nu op zoek naar een variant die niet verkleurt. Dus niet eentje met een laagje goud wat snel slijt, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Heb al bij crazy factory gekeken maar voor dat geld kan ik denk weinig verwachten. :=

gecoat goud van zowel CF als AOP blijft erg mooi, ik heb een navelpiercing in (van 3 euro) nu al 8 jaar, nog steeds goud... komt van CF, zelfde voor mn tong. Mijn tunnels waren na een jaar wel verkleurd, kwamen van AOP, maar mijn septum ring weer niet..

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:16

Pluisje1998 schreef:
Het is gebeurd! En het viel me eigenlijk alles mee *\o/* Hoewel het echte piercen wel twee nare steken waren, deed het daarna al vrij snel niet echt zeer meer. Ik ben er ook heel blij mee. Al ziet de boel er wel erg mishandeld uit nu, hoop dat dat beter is als ik straks de korstjes afgewassen heb in de douche.

Heb ook het ringetje in mijn helix laten vervangen voor een staafje. Hopen dat die nu eindelijk rustig gaat worden

*\o/* happy healing!
Bij mij was het genezen echt super makkelijk, onder de douche een beetje schoonmaken met het water en daarna met zoutoplossingspray op een steriel gaasje om het echt mooi schoon te krijgen. Voelde ze ook bijna niet zitten, alleen heel soms bij eentje een klein steekje als ik iets deed.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:45

Bij mij ook. Bijzonder weinig werk aan gehad.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:24

Hoop dat het bij mij ook zo soepel gaat dan. Ze doen nu al niet echt pijn meer, alleen bloeden ze nog best veel, zitten flinke korsten aan. Ga er maar van uit dat dat normaal is, heb het bij mijn andere piercings niet gehad maar dat waren ook hele andere plaatsen. Ik krijg de korstjes alleen niet weg met gewoon zo schoonmaken, daar moet ik echt voor douchen vrees ik. Heb het nu maar zo goed als het ging schoongemaakt en dan vanavond weer onder de douche.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:30

Bij mij bloedde ze ook de eerste paar dagen, niks raars aan idd :) vooral na het slapen.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:37

Ik ben langs One Spirit Collective geweest en ipv een Daith voorzien van een dubbele conch piercing :D . Een daith was erg risky met mijn anatomie.

Alsnog super blij mee, erg fijn geholpen ook!
Afbeelding

Wil het als deze geneze zijn nog iets meer opvullen, maar weet nog niet met wat... Mocht iemand dus nog suggesties hebben zijn die zeker welkom! :)

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:30

Frost schreef:
Ik ben langs One Spirit Collective geweest en ipv een Daith voorzien van een dubbele conch piercing :D . Een daith was erg risky met mijn anatomie.

[ [url=m/Dc9oOf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil het als deze geneze zijn nog iets meer opvullen, maar weet nog niet met wat... Mocht iemand dus nog suggesties hebben zijn die zeker welkom! :)

Mooi! Ik denk dat een forward helix er ook nog mooi bijpast :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:45

Frost schreef:

Tof zeg! Mocht een forward helix qua anatomie wel kunnen, dan is dat idd mooi. Misschien een flat helix of een tragus?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:29

Frost schreef:

Gaaf! Ik zeg ook forward helix :D

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:49

Dat was idd mooi geweest, maar die past dus ook niet :') Het nadeel van kleine oortjes haha, zat zelf te denken aan een tragus of een rook met een ringetje

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:21

Frost schreef:
Dat was idd mooi geweest, maar die past dus ook niet :') Het nadeel van kleine oortjes haha, zat zelf te denken aan een tragus of een rook met een ringetje

Hier hetzelfde hoor. Daith is dan wel gelukt, maar wilde er dolgraag een forward helix bij. Helaas heb je het niet altijd voor het zeggen wat betreft dit soort dingen :+ een faux rook kon ook niet bij mij, en die wilde ik ook heel graag haha.

Een rook met een ringetje is zeker erg tof ook!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 17:02

Na vooral meelezer te zijn hier...
Na al jullie positieve berichten mbt de Daith piercing vandaag toch maar gedaan.
Vooral vanwege de kans dat t de migraine aanvallen kan verminderen maar ach het is ook mooi.
Maar bah wat een rot gevoel zeg :') en dan met name die klem.
Laat me liever tatoeëren haha maar ben er erg blij mee !
Afbeelding

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 19:16

Mooi al die daiths, ik wil ook er voor gaan maar kan sowieso pas eind juni helaas. Zie veel leuke ringetjes alleen zijn die allemaal ch. staal, geen titanium -O- En het moet wel betaalbaar blijven :P

Heeft er iemand nog interesse in een titanium click ring van Alloverpiercings? 12mm. Te groot besteld.
Spoiler:
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:37

Mijn piercing zit er weer in. 1,5 dag eruit geweest, en was moeilijk er terug in zetten, dus zelf was het nooit gelukt. :+

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 06:37

Iemand een tip ? Mijn oor zit sinds vannacht dicht.. ga morgen even langs de huisarts maar normaal zou ik een watje met bijv olie in mn oor doen.
Echter is dit de kant van mn net gezette daith :=
Jullie een idee ? Ik hoor nu nl niks rechts.
( na t douchen dus denk water)

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:06

Je zou misschien met een wattenstaafje voorzichtig je oor in gaan? Ik krijg dan meestal het water wel weg. Ik zou ook even goed met je oor opzij hangen, ik heb ook sinds 3 weken een daith en merk ook dat water vaak wat meer in mijn oor blijft hangen :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:14

Het is meer het gedroogde bloed wat erin zit en niet weg wil. Dieper in mn oor.
Maar denk dat er niks anders op zit dan tot morgen wachten.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 14:39

Misschien olie er in proberen te druppelen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:16

Is dat niet slecht voor de piercingwond?

noakim0203

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 20:47

Heeft iemand tips om de steentjes van piercings weer mooi glimmend te krijgen?

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 14:59

noakim0203 schreef:
Heeft iemand tips om de steentjes van piercings weer mooi glimmend te krijgen?

Andere zilveren sieraden poets ik altijd op met zo’n doekje speciaal voor zilver.. misschien werkt dat ook bij een diamantje?

Ik ben erg tevreden over hoe mn neuspiercing het doet. Heb m nu 2 weken en ik voel er geen greintje gevoeligheid meer aan. Mensen om me heen beginnen ook te wennen :=