Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Ik vind het je ook mooi staan Emma! Jammer dat je vriend zo reageert. Die van mij miept ook in het begin bij het idee van een nieuwe piercing, maar als ie zit is ie zo gewend. Hoop dat die van jou ook bij trekt.
@ Frost: wat erg wat de piercer heeft gedaan.. Heb je een foto van je ongewenste en slecht gezette rook? En er al uitgehaald?
Banyu dat is balen zeg!
Weten jullie nog goeie webshops voor goudkleurige piercings? Ben op zoek naar een gave Helix. Echt goud vind ik te duur, dus nu op zoek naar een variant die niet verkleurt. Dus niet eentje met een laagje goud wat snel slijt, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Heb al bij crazy factory gekeken maar voor dat geld kan ik denk weinig verwachten.
Pluisje1998 schreef:Het is gebeurd! En het viel me eigenlijk alles meeHoewel het echte piercen wel twee nare steken waren, deed het daarna al vrij snel niet echt zeer meer. Ik ben er ook heel blij mee. Al ziet de boel er wel erg mishandeld uit nu, hoop dat dat beter is als ik straks de korstjes afgewassen heb in de douche.
Heb ook het ringetje in mijn helix laten vervangen voor een staafje. Hopen dat die nu eindelijk rustig gaat worden
Frost schreef:Ik ben langs One Spirit Collective geweest en ipv een Daith voorzien van een dubbele conch piercing. Een daith was erg risky met mijn anatomie.
Alsnog super blij mee, erg fijn geholpen ook!
[ [url=m/Dc9oOf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil het als deze geneze zijn nog iets meer opvullen, maar weet nog niet met wat... Mocht iemand dus nog suggesties hebben zijn die zeker welkom!
Frost schreef:Ik ben langs One Spirit Collective geweest en ipv een Daith voorzien van een dubbele conch piercing. Een daith was erg risky met mijn anatomie.
Wil het als deze geneze zijn nog iets meer opvullen, maar weet nog niet met wat... Mocht iemand dus nog suggesties hebben zijn die zeker welkom!
Frost schreef:Dat was idd mooi geweest, maar die past dus ook nietHet nadeel van kleine oortjes haha, zat zelf te denken aan een tragus of een rook met een ringetje
noakim0203 schreef:Heeft iemand tips om de steentjes van piercings weer mooi glimmend te krijgen?