Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique1990 schreef:Zo wij zijn weer terug van Centerparcs, erg leuk gehad. Maar niet zo best voor de lijn..
Vandaag:
7.00 1 vk boterham kaas en thee
9.00 1 vk boterham kaas en thee
11.00 eiwit shake + 1 banaan
12.30 amandelmelk met muesli en handje nootjes en water
16.00 havermoutkoek en thee
18.00 groetenfriet en water
20.00 eierkoek en thee
Zijn hier ook meiden die aan krachttraining doen, zoja welke oefeningen/ herhalingen/gewichten?
croyslover schreef:mijn lijstje vandaag:
yoghurt en een appel
paprika
rijst en kip kerrie wok
croyslover schreef:oh voor de mensen die hebben gereageerd op mijn lijstje , ivm vermoeidheid slaap ik snachts en heel de ochtend, ik eet dus savonds na het avondeten ook nog iets, dus dont worry (en ik eet zoveel avondeten als ik op kan) daarnaast bak ik ook regelmatig (dit weekend ga ik koekjes maken jumm)
dont worry , mijn kcal krijg ik wel binnen!
Area51 schreef:@croyslover
Misschien moet je wat meer naar je voedingsstoffen kijken, gewoon om je lichaam gezond te houden als eerste doel... Dus genoeg eiwitten, koolhydraten en vetten. Vooral eiwit is bij jou niet zo aanwezig. Verder natuurlijk het gezeur over vitamine, mineralen blablabla, ook dat zal je niet zo veel vinden in rocky road, hoe lekker het ook is
Edit, naam erbij
croyslover schreef:Area51 schreef:@croyslover
Misschien moet je wat meer naar je voedingsstoffen kijken, gewoon om je lichaam gezond te houden als eerste doel... Dus genoeg eiwitten, koolhydraten en vetten. Vooral eiwit is bij jou niet zo aanwezig. Verder natuurlijk het gezeur over vitamine, mineralen blablabla, ook dat zal je niet zo veel vinden in rocky road, hoe lekker het ook is
Edit, naam erbij
dat snap ik. deze week neem ik het met spek en bonen, moet de eerste keer ongesteld worden zonder pil (de pil werkte enkel negatief, alleen nam de pijn wel weg want die was HEFTIG dus nu eet ik iets meer zoet (helpt) verder wil ik wel weer letten erop hoorik zal kijken wat ik verder kan veranderen
liesJ schreef:Mag ik mij ook melden
Ik ben Lisanne 28 jaar en 2,5 week geleden bevallen van mijn 2e kindje via keizersnede
Nu mag ik voorlopig nog niet sporten maar gezond eten kan ook al hoop doen dus hoop dat dit al hoop kilo's wegneemt
Ik weeg nu 74,5 en mijn doel ik weer op 60 kilo komen