Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Te hoge druk nu dus denk jij. Wat een ellende. Kunnen ze je niet een paar dagen opnemen zodat ze écht goed kunnen monitoren? Snap dat jij dat niet wilt, maar dit is ook niets
). Maar vanmiddag heeft de neurochirurg de drain weer terug naar 12 gezet, nu even hier weer aan wennen (op 12 stond ie ook) en dan over een paar weken gaan we kijken wat we dan doen. Stapje voor stapje de drain veranderen, wellicht iets lager de volgende keer, want op 12 was ik ook absoluut niet pijnvrij (maargoed, het was véél beter dan op 15).
senna21 schreef:Hopelijk voel je je snel wat beter. Het lijkt me heel moeilijk om zoveel hoofdpijn te hebben.![]()
Vieren jullie ook een beetje Sinterklaas vandaag?
Imre schreef:Ik heb echt enorm veel bewondering voor je optimisme, Alice!
knabbelgirl schreef:Goed dat de pijn wat zakt in je hoofd, en rechts redelijk stabiel is gebleven! Maar links, en je buikpijn is naar om te horen! Hopelijk is je buik inderdaad het hersenvocht en zakt de pijn snel!
Weten ze inmiddels of dat meetapparaat inderdaad kapot was? (Sorry als ik eroverheen lees)
Quir schreef:Wat een mooi doel lieve Quir. Blijf er in geloven! Dat is ontzettend belangrijk! Niets is onmogelijk! Ik duim voor je en hoop dat de dokters en het gehele medische team je heel goed verder helpen. Liefs, Riel!Optimisme houdt je meestal wel op pad, en hoop. De hoop dat er ooit eens een verbetering komt, hoe ver weg ook. En de vraag of t ooit überhaupt komt, maar de hoop is er wel. Maar de grootste hoop is dat ik ooit weer goed genoeg zal zijn fysiek om weer op wedstrijd te gaan, in de GP starten is nog altijd mijn grootste droom en doel.
Facebook Messenger staat helemaal uit, WhatsApp, mail, etc gedempd.. en dan 1 keer per dag even whatsapp en mail beantwoorden. Scheelt zoo veel prikkels! Mijn telefoon stond de hele dag (en nacht, andere kant van de wereld leven ze s nachts... Gekke mensen haha) te pingelen (en automatisch kijk je dus), fb meer dan 100 berichten per dag en WhatsApp ook (waarvan heel groot gedeelte zakelijk is). Maar nooit door gehad dat dat ding zoveel onrust kan geven. Dus steeds minder en vooral veel zakelijk. Dus een uurtje rust is nu gewoon echt rust en dat werkt echt fijn, minder prikkels is minder onrust en ook minder heftige pijn en beroerd voelen. Heb ook echt regelmatig even een uurtje "niks" nodig, even lezen of iets. Telefoon gewoon op stil zetten werkte niet. Als mensen je dan echt nodig hebben hoor je telefoon ook niet overgaan. En alle meldingen komen als nog te voorschijn op je scherm... dus even rustig Bokt bij lezen zit er dan ook niet in, haha.