Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

noordje schreef:Ik kan m ook gewoon zien. Gaaf is ie!
De anderen hebben ook weer mooie foto's geplaatst met verschillende luchten. Hier is het weer(of nog steeds) grauw en grijs. Er valt regen en sneeuw. Wandelen doe ik maar een beetje op de aangelegde paden, maar die zijn ook vaak glad.
Ik las dat Pien een wandelvakantie wil doen, maar dat kan pas in 2022,dus ik dacht: waarom dan 2021niet in Noorwegen
Lijkt me supergezellig.
Lijkt me fantastisch. Ik probeer een beetje basis Noors te leren via Duolingo, al een jaar lang stiekem
Ghostattack schreef:noordje schreef:Ik kan m ook gewoon zien. Gaaf is ie!
De anderen hebben ook weer mooie foto's geplaatst met verschillende luchten. Hier is het weer(of nog steeds) grauw en grijs. Er valt regen en sneeuw. Wandelen doe ik maar een beetje op de aangelegde paden, maar die zijn ook vaak glad.
Ik las dat Pien een wandelvakantie wil doen, maar dat kan pas in 2022,dus ik dacht: waarom dan 2021niet in Noorwegen
Lijkt me supergezellig.
Als het allemaal kan, dan wil ik heeeeeel graag!Lijkt me fantastisch. Ik probeer een beetje basis Noors te leren via Duolingo, al een jaar lang stiekem
Faringo schreef:Mooie foto's Hilary, blijft prachtig om daar te wandelen. Helaas net even te ver weg voor een dagje heen en weer vanuit mij.

Weer wat geleerd, zeg maar.
Heel ander stuk dan ik, zo te zien. Ik had wel wat hei en ven, maar geen plankiers tegengekomen. Maar er zijn nog meer wandelingen bij Grolloo, zag ik, dus voor een volgende keer. Je 360 graden-foto werkt bij mij, ziet er wel tof uit zo!
En zelf heb ik, voordat ik weer afzakte naar Utrecht, ook nog een rondje gewandeld in Drenthe. Dit keer Trage Tocht Papenvoort 2 (jaja, 2, er zijn twee routes bij Papenvoort). Waarschijnlijk zegt Papenvoort jullie niet zo veel (als je moet niesen terwijl je erdoor heen rijdt, heb je het gemist, zeg maar), maar daar is ook het Boomkroonpad gevestigd. Dat zal wat bekender zijn 

In het bos vlakbij stal hadden we ook zo'n perceeltje, maar helaas, letterzetter en dus ging ons 'sprookjesbos' tegen de vlakte