Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:24

Ik drink echt bijna niks. Heb m'n eerste halve liter flesje water van vandaag nog niet eens op :=
Zo slecht, maar ik kan echt niet drinken als ik geen dorst heb. Doe m'n best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:27

Met dit weer zweet je zo ontiegelijk veel als je ook maar even buiten bent dat het echt niet overbodig is om veel water te drinken. Vooral als je een hevige zweter bent (zoals ik) is het echt niet slecht om 4 liter water op een dag te drinken. Zo lang je het maar verspreid en het niet elke dag gaat doen :)

Ik krijg echt gigantische migraine als ik niet enorm veel water drink met dit weer, dus ik eet zo veel mogelijk zout om het vocht vast te houden en ik drink zo veel mogelijk water omdat ik anders de komende drie dagen amper kan plassen, zo veel vocht verlies ik.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:29

Ik zit met een jasje aan zo koud is het hier op kantoor........ dat scheelt ook haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:30

Dat scheelt inderdaad wel heel erg veel :j Ik ben net even op de fiets boodschappen gaan doen en had al een super droge mond en enorme dorst na die 10 minuten op de fiets := Ben wel blij dat ik het zo erg merk met dit weer, ben normaal ook zo'n type die vergeet te drinken

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:49

Ik en mijn waterflesje zijn bijna onafscheidelijk... nee ik vergeet niet om te drinken :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:57

Mijn lijstje van vandaag is slecht.. Again...
O: 2 vk boterhammen met dun boter en jonge kaas
L: italiaanse bol met filet american en sla en ui geloof ik
T: paar druiven, nachos met kaas en guacamole of hoe je dat schrijft en een frappuchino vande starbucks (met slagroom, o zo slecht)
A: worteltjes, aardappeltjes uit de airfryer en een visstick met spinazie er tussen.

B: wat wandelen en lekker zweten in de sauna

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:55

Net een uur gebootcampt en zelfs dan heb ik nog geen flesje op :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:12

Misschien moet je jezelf dan eens een schop onder je kont geven want het is echt niet goed voor je om zo weinig te drinken. Zeker niet met dit weer :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:31

Krijg het echt niet weg.... dat maakt het lastig. Heb er gelukkig geen last van verder. Zweet ook amper, dat scheelt gelukkig ook.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:32

Pff ik begin mij echt een beetje te ergeren aan mijn mams en zusje al helpt paps ook niet echt.

Zeuren over hun gewicht en uiterlijk maar wel patat bakken tussen de middag en dan zeuren over mijn sla want ja ik moet wel genieten in het leven *piep* op. Ik geniet met volle teugen van mijn sla.
En dan s avonds vissticks gegeten omdat ik van de week s avonds ook al ander gegeten heb en er bijna ruzie was.

Dus mijn lijstje van vandaag :
O: 2 gekookte eitjes
L: sla met komkommer en walnoten en een appel
T: druiven
A: vissticks met doperwten en wortelen en aardappel pomduches uit de oven

B: wandelen net met de hond en zo even yoga. Heb nog vreselijke spierpijn van gisteren

Overigens heb ik echt geen honger met dit weer. Ik verplicht mezelf echt om te eten.

Sorry van mijn gezeur het moest er even uit :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:36

Vervelend dat soort discussies :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:38

Bij ons is het ook altijd zo hoor. Als ik weer eens thuis eet dan kan ik me al amper inhouden (mijn ouders hebben een giga voorraadkast met alles wat je maar wilt aan ongezond eten), en dan willen ze vaak ook nog eens een pizza halen oid als ik op bezoek kom. Vind het dan wel prima, maar als ik dan iets anders wil eten dan pizza heb ik het weer gedaan :+ Als ik daar een week ben ga ik toch niet 7 dagen patat pizza en andere ongezonde meuk eten :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:44

Hier ook.. nouja mijn vader kan heel veel eten zonder aan te komen omdat hij heel zwaar fysiek werk doet en verder ook sowieso altijd al een heel tenger figuur heeft gehad maar die loopt dus altijd tegen mij te haten van blabla dik, omg je moet echt op gaan letten, omg wat ben je dik en bladiebla. Vind ie zelf natuurlijk heel leuk en alles maar ik wat minder. En nu ben ik dan gezonder aan het eten en oliebol en dan heeft ie weer overal commentaar op dat het niet goed is etc.. ook een beetje om moedeloos van te worden.

En dit huis is net zo als dat van Emma :+ Maar moet zeggen dat het de laatste 3 weken echt heel goed gaat met van lekkernijen afblijven! Dus ben best wel een beetje trots :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:53

Heel vervelend, zulke ouders!

Mijn moeder kan er ook wat van. Ze vindt me een enorme dikzak die eeuwig moet lijnen. Mijn papa vindt me een prachtmeid met een prima figuur :+

Gelukkig kan ik het redelijk van me af laten glijden. Volgende maand woon ik op mezelf en bepaal ik lekker zelf wat ik doe, eet, etc. Kijk er enorm naar uit!

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:17

ahhh heerlijk kayleigh!
Hier is eigenlijk niet echt veel ongezonds te vinden; wel zo fijn :) Er ligt vast wel een rol koekjes in de voorraadkast of koektrommel maar die eet ik gewoon niet. Vervelend families die zo zeuren over je gewicht/eetgewoonten/uiterlijk! Dat is hier helemaal niet, hoewel mn moeder wel in de gaten houdt of ik niet doorsla in op eten letten en beweging, want dat heb ik een paar jaar geleden gehad en was toen ook echt te dun.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:28

Hier is het zo dat mijn moeder mij al vanaf dat ik 10 ben mee heeft laten lijnen. Ze was zelf wat stevig en ik ook.. Heeft alleen maar tegenovergesteld gewerkt. Ik ging stiekem snoepjes kopen en verstoppen!
Nu is ze zelf door een blessure heel wat aangekomen en ik ben juist gezond aan het eten en sporten. Wil ze ook maar doet ze niet. Soms een paar dagen en dan ineens is er echt niets meer in huis want zij is aan het lijnen haha! Gedoe!

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:13

Hier ook een mega voorraad kast met slechte lekkernijen.

Het lukt mij inderdaad steeds beter om er af te blijven, ik pak dan een stukje fruit /groente ofzo.

En je kind verplichte mee te doen helpt inderdaad ook niet. Middenweg zoeken is altijd lastig natuurlijk maar een beetje steun zou fijn zijn.

Zeker omdat als ik naar de foto's van mijn ouders kijk, me pa was echt een hunk strak was bordje mooi gespierd enzo en me ma ook onwijs slank. En dan nu tja

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:21

Wauw ik vind net even een motivatie foto voor mezelf :)) Van mn afval periode van 4 jaar terug :)) De before en after foto :))

Afbeelding

Daar ga ik weer voor :))

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:28

@ xNavuta: Wauw wat een mooi verschil!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:56

Kayleigh_ schreef:
O: /
T: /
L: Twee gemarineerde kipfilets van de BBQ, komkommer, tomaat
A: Brie gebakken in paneermeel + 250/300 gram brocolli

Veeeeeeel water :) Tis niet veel, maar heb niet meer honger.

Beweging: uur bodypump

Toch nog maar een eiwitshake genomen na het sporten! 40 gram whey delicious met 500 ml karnemelk :9

Vandaag:

O: 250 gram kersen
L: Salade van komkommer, tomaat, gekookt ei & 250 ml halfvolle yoghurt
T: 250 gram verse aardbeien
A: Kipspiesjes (ik denk van de BBQ) met salade (sla, komkommer, tomaat, ui, witte kaas)

Geen beweging vandaag, rest day! Tis toch veel te warm nu :D Bodypump gister was retezwaar, druppels vielen van m'n lijf, heb nu ook flink spierpijn maar was heel trots dat ik het toch gedaan heb! We stonden maar met z'n 4en in de zaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:57

xNavatu schreef:
Daar ga ik weer voor :))

Mooi streven! :j Ben je nu weer zoals links? Of zit je er een beetje tussenin?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:58

Hebben jullie geen airco dan :=
Lijkt me nu best lekker sporten in de sportschool :j

De bootcamp van zaterdag kan helaas niet eerder in de ochtend. Ben benieuwd hoe dat gaat. Lekker in de zon in het park.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:59

Jawel, we hebben hele goede airco, maar ik had het al de hele dag zo heet en sowieso bij Bodypump lopen de stralen zweet wel langs m'n armen naar beneden :') Maar gister leek het wel extra. Ze zetten de airco ook niet altijd heel hard in de zaal helaas...

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:54

Onderweg naar huis, net een uurtje bodyshape gedaan. Wat is het al warm hier zeg! Even snel langs de ah geweest voor mijn lunch:
Wrap met philadelphia kruiden, zalm en komkommer :):)
Oja me ontbijt: 2 sportspancakes van body en fit!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 10:57

Welke Philadelphia heb je? Ik gebruik voor de wraps de light versie, vanwege de kcal :=