Zo slecht, maar ik kan echt niet drinken als ik geen dorst heb. Doe m'n best.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben net even op de fiets boodschappen gaan doen en had al een super droge mond en enorme dorst na die 10 minuten op de fiets
Ben wel blij dat ik het zo erg merk met dit weer, ben normaal ook zo'n type die vergeet te drinken
Als ik daar een week ben ga ik toch niet 7 dagen patat pizza en andere ongezonde meuk eten
Maar moet zeggen dat het de laatste 3 weken echt heel goed gaat met van lekkernijen afblijven! Dus ben best wel een beetje trots
Er ligt vast wel een rol koekjes in de voorraadkast of koektrommel maar die eet ik gewoon niet. Vervelend families die zo zeuren over je gewicht/eetgewoonten/uiterlijk! Dat is hier helemaal niet, hoewel mn moeder wel in de gaten houdt of ik niet doorsla in op eten letten en beweging, want dat heb ik een paar jaar geleden gehad en was toen ook echt te dun. Kayleigh_ schreef:O: /
T: /
L: Twee gemarineerde kipfilets van de BBQ, komkommer, tomaat
A: Brie gebakken in paneermeel + 250/300 gram brocolli
Veeeeeeel waterTis niet veel, maar heb niet meer honger.
Beweging: uur bodypump
Bodypump gister was retezwaar, druppels vielen van m'n lijf, heb nu ook flink spierpijn maar was heel trots dat ik het toch gedaan heb! We stonden maar met z'n 4en in de zaal
Maar gister leek het wel extra. Ze zetten de airco ook niet altijd heel hard in de zaal helaas...