Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie1988 schreef:Ik ben zelf enorm van de zoete luchtjes van Rituals. Maar voor een cadeautje wil ik graag geurstokjes geven, alleen is zij juist niet van de zoete luchtjes. Ik had nog zelf willen gaan ruiken, maar helaas geen tijd meer voor. Welke geur raden jullie aan? Ik zat zelf te denken aan Dao of Hammam.
Justme_Lisaa schreef:Douglas heeft weer 25% korting op Rituals, zojuist weer even wat ingeslagen.
Janine1990 schreef:Ik denk dat je met Karma nooit verkeerd zit. Geloof niet dat iemand in dit topic ooit heeft verklaard karma smerig te vinden.
Banyu schreef:Matheno schreef:
Dat idee had ik ook
Ja de karma is nu 250 gram
Ayurveda 450, en andere weer 375. En alles vooor dezelfde prijs, op de karma na.
Creatas schreef:Mocht iemand ergens anahata foam zien, ik hoor het graag. Toch nog 2 pot crème besteld in de outlet maar hoort eigenlijk wel foampie bij
Heerlijk voor na het sporten sochtends om 6u ^^
daffieduck83 schreef:Creatas schreef:Mocht iemand ergens anahata foam zien, ik hoor het graag. Toch nog 2 pot crème besteld in de outlet maar hoort eigenlijk wel foampie bij
Heerlijk voor na het sporten sochtends om 6u ^^
Je zou dan ook de grijze Samurai Sport kunnen proberen, dat is een mannen/unisex-geur, maar ik vind hem heel erg op de Anahata lijken. Als mijn kleine busje van de giftset op is, ga ik een grote kopen.