Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruth91

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 07:49

Oh super ik ga eens kijken dankjewel!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:10

Hier gaat het super goed. Steevast doe ik elke dag de oefeningen. Het gaat me steeds beter af. Zelfs het opdrukken begint ergens op te lijken. Eindelijk komen de spieren weer terug in mijn schouders en mijn nek.

Ik voel me aanzienlijk fitter en gelukkiger. Bovendien kan ik mooi de stress van mijn werk eraf zetten in dat korte halfuurtje. Ik kijk uit naar de komende paar weken en vooral naar level 2.

Ik doe ze elke dag, en voordat ik te lang bezig ben, het is toch de bedoeling dat ik deze aflevering elke dag doe? :+ Althans voor 30 dagen en dan door naar level 2? ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:17

Nee, voor 10 dagen ;) en na 10 dagen naar level 2 en dan na 10 dagen level 3. Dus 30 dagen in het totaal.

Opdrukken blijft voor mij echt een ramp, maar ik heb altijd slechte armen gehad. Als kind op de gymnastiek handstand tegen de muur. Hoe vaak ik wel niet door mijn armen heen zakte en op de grond ging, jeugdtrauma, haha. Een echte push up lukt me dan ook niet, of op mijn knieen, of een hele kleine push up. Wil graag daar nog meer kracht voor krijgen, maar weet niet zo goed hoe...

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:28

secricible:
Staan op je tenen met je handen tegen de muur en dan steeds schuiner gaan staan.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:44

Ik ga het eens proberen

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:07

Ik zie dat ik het wel erg krom heb neergezet... bodoel dus push ups tegen de muur doen en dan steeds als het goed gaat een stukje schuiner gaan staan tot je zover bent dat je het tegen de leuning van de bank kan doen, daarna de zitting van de bank, een krukje en dan kan je het op de vloer... dit kan een proces van weken/maanden zijn...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:33

Haha, ik dacht gewoon statisch blijven staan, maar dus wel een push up beweging. Ik ga er eens naar kijken. Gewoon gewicht optillen kan ik best oké, het gaat echt om het duwen...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:23

Vandaag eens geprobeerd, ik merk wel dat ik het zwaarder vindt dan een push up op mijn knieen dus volgens mij is dit wel een goede tussenstap voor mij, dank!!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:33

Graag gedaan :D.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:33

secricible schreef:
Nee, voor 10 dagen ;) en na 10 dagen naar level 2 en dan na 10 dagen level 3. Dus 30 dagen in het totaal.

Opdrukken blijft voor mij echt een ramp, maar ik heb altijd slechte armen gehad. Als kind op de gymnastiek handstand tegen de muur. Hoe vaak ik wel niet door mijn armen heen zakte en op de grond ging, jeugdtrauma, haha. Een echte push up lukt me dan ook niet, of op mijn knieen, of een hele kleine push up. Wil graag daar nog meer kracht voor krijgen, maar weet niet zo goed hoe...

Goed dat je het me nog even zegt hi hi :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 09:00

secricible schreef:

Dat heb ik precies zo, zelfs twee keer de pols gebroken omdat ik van de gymleraar toch bepaalde oefeningen moest doen. Ik ga de tip ook eens proberen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:51

Ben blij dat ik niet de enige ben, haha. Voelt het toch minder ernstig...
Ik ben nu iedere dag een paar push ups aan het doen, kan stiekem toch best wel al schuin gaan staan, haha.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 17:53

Ik merk dat mijn push ups nu echt ergens op beginnen te lijken. Ik kan al aanzienlijk lager komen en vaker.
Wat me echter wel enorm irriteert is dat ik bij elke buiging in mijn knieholte die spier aan de zijkant voel knakken. Zo irritant! :+

Verder gaat het goed moet ik zeggen, het valt me mee! :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:49

Vandaag weer een hardlooprondje, eindelijk over de 5km heen. Trots op mezelf! Mirgen is weer een JM dagje.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:32

Haha handstand trauma's!

Vanmiddag onvrijwillig 20 minuten hardgelopen, achter mijn pony aan, gelukkig had ik mijn sportoutfit aan.
Net ripped in 30 lvl1 gedaan en nu denk nog 6w6p of beachbabe, denk de laatste, die is fijn!

Zweet loopt gewoon serieus in straaltjes naar beneden, drupt gewoon van mijn neus en kin.

Iedereen is lekker bezig ondanks de hitte.
Nog mensen die een sprint maken voor een vakantie bikiniproof body?

ruth91 schreef:
ik merk dat mn lichaam strakker en slanker is, vooral mn buik, wat super fijn is natuurlijk! dat ik inmiddels een cupmaat kleiner heb is jammer maar vooruit. wat ik alleen super vervelend vind is dat ik opeens gewoon GEEN kont meer heb.... :oo

ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe haha, mn bovenbenen zijn echt mijn probleemgebied, vooral de buitenkant zegmaar blijft erg "dik" en hierdoor lijkt mn kont al platter maar er zat altijd wel wát. maar nu kreeg ik vandaag voor de tweede keer van iemand de vraag waar mn kont was gebleven :')

wie o wie heeft de gouden tip?! als ik in een ander toppic oid moet zijn voor deze vraag hoor ik het uiteraard ook graag!

Normaal krijg je van squats best een booty! Maar spieren nemen nu eenmaal minder ruimte in als vet.
Probeer eens wat extra lunges, die voel je enorm in je billen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:39

Ik ga eind april 2 weken naar aruba, dat is mijn bikiniproof moment. En daar moet nog best wel heel veel voor gebeuren, haha.
Morgen de 30ds level 3, beachbabe en mijn 7 minuten app.

Ben benieuwd naar de weegschaal morgen, was niet mijn beste week deze week qua eten...

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:41

Waarschijnlijk is de tip al vaker gegeven, maar als je zo veel sport etc. Kun je beter meten dan wegen.
Zegt iemand die drie keer per dag op de weegschaal staat :o

Aruba... Jaloers <3

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:44

Ja, ik weet het, haha. Maar daar heb ik mezelf nog niet toe kunnen zetten, lol.
Op mijn werk ben ik bezig met een professioneel bio-impedantie apparaat en daar wil ik mezelf wel graag mee gaan meten, maar die moet nog geleverd worden.
Het meten moet ik echt nog een keer mezelf een schop voor geven...

Overigens moet er in deze fase gewoon ook nog gewicht vanaf, ik heb een Bmi van 28, dus ongeacht opbouw van spiermassa, dat gewicht moet gewoon omlaag :) ik hoop rond de 15kg kwijt te zijn voor we naar aruba gaan, eigenlijk 20(maar dat afhankelijk van hoe ik er uit zie na 15kg ;) )

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:31

Zorgen om niks gehad gisteren *\o/*
Ondanks de wat mindere week qua eten toch weer meer dan genoeg in gewicht gedaald!

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 09:08

Bedankt nant! Ga die oefeningen gewoon lekker voor t hardlopen meepakken denk ik, doe ze nu al zon 3x per week tijdens bootcamp maar kan vast niet vaak genoeg haha!

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 11:15

Ik zie dat iedereen hier weer goed bezig is! :D

De tip om de push ups tegen de muur te doen, ga ik toch ook eens proberen, ik probeer ze nu telkens op de gewone manier, maar ik blijf er erg zwak in dus misschien is opbouwen geen slecht idee.

Net een weekje op reis geweest naar Spanje, heeeeeeeeeerlijk! Niet gesport, maar wel veel actieve spelletjes gespeeld en gewandeld en toch wel redelijk gezond gegeten aangezien we bijna iedere dag zelf gekookt hebben. Resultaat: 2kg afgevallen :D Meten zal ik straks ook even doen en dan begin ik vandaag weer met een trainingsprogramma, waarschijnlijk wordt het de ripped en dan begin ik daarna terug met BR.. Mijn ontbijt was wel nog eventjes behelpen aangezien we hier nog niets in huis hebben, maar vanaf nu weer gezond eten ook!

Veel succes aan iedereen die vandaag nog moet (nou ja moeten.. :p ) sporten :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:38

Goed bezig animalcare!!
Dat even ongezond herken ik als er niks in huis is, zo frustrerend! Maar gewoon weer lekker oppakken!

Zijn er hier mensen die een alternatief weten voor die beach workout van de startpagina? Ik vind haar echt giga irritant, maar vind een korte extra buikspier workout wel een goed idee... Doe nu de 7minuten app, samen met een JM en wil dan nig een buikspier-iets... Zit te denken misschien de 30days ab challenge ofzo... Iemand nog andere leuke suggesties?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:54

Je kunt de daily workout app voor abs downloaden. Of op YouTube een filmpje van fitness blender voor abs opzoeken :)

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:37

Ik ben gisteren ook weer begonnen met de 30 days shred. En vanmorgen weer. Vind het nog steeds een fijne workout!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:23

Heeft iemand hier ervaring met fitfusion.com?
Ziet er best interessant uit, voor $ 10,- per maand onbeperkt toegang tot 125 uur fitness video's. Dat maak ik niet vol in de maand maar Jillian zit er ook bij en dat vind ik wel fijn.