Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Nee, voor 10 dagenen na 10 dagen naar level 2 en dan na 10 dagen level 3. Dus 30 dagen in het totaal.
Opdrukken blijft voor mij echt een ramp, maar ik heb altijd slechte armen gehad. Als kind op de gymnastiek handstand tegen de muur. Hoe vaak ik wel niet door mijn armen heen zakte en op de grond ging, jeugdtrauma, haha. Een echte push up lukt me dan ook niet, of op mijn knieen, of een hele kleine push up. Wil graag daar nog meer kracht voor krijgen, maar weet niet zo goed hoe...
secricible schreef:Nee, voor 10 dagenen na 10 dagen naar level 2 en dan na 10 dagen level 3. Dus 30 dagen in het totaal.
Opdrukken blijft voor mij echt een ramp, maar ik heb altijd slechte armen gehad. Als kind op de gymnastiek handstand tegen de muur. Hoe vaak ik wel niet door mijn armen heen zakte en op de grond ging, jeugdtrauma, haha. Een echte push up lukt me dan ook niet, of op mijn knieen, of een hele kleine push up. Wil graag daar nog meer kracht voor krijgen, maar weet niet zo goed hoe...
ruth91 schreef:ik merk dat mn lichaam strakker en slanker is, vooral mn buik, wat super fijn is natuurlijk! dat ik inmiddels een cupmaat kleiner heb is jammer maar vooruit. wat ik alleen super vervelend vind is dat ik opeens gewoon GEEN kont meer heb....![]()
ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe haha, mn bovenbenen zijn echt mijn probleemgebied, vooral de buitenkant zegmaar blijft erg "dik" en hierdoor lijkt mn kont al platter maar er zat altijd wel wát. maar nu kreeg ik vandaag voor de tweede keer van iemand de vraag waar mn kont was gebleven![]()
wie o wie heeft de gouden tip?! als ik in een ander toppic oid moet zijn voor deze vraag hoor ik het uiteraard ook graag!