Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deviltjh schreef:Dais_
onze weegschaal heeft al een tijd lang kuren,
mam gaat spoedig een nieuwe halen, want ze schrok zich dood,
van 58 kg naar 120
veel succes met je mam op het paard krijgen,
zolang het maar niet fout gaat,
[ Afbeelding ]
En je eet niet echt veel en ook niet gevariëerd, ik neem aan dat dit tijdelijk is? En 125 gram appel, is dat dan 1 appel of?

. Bij mij hangt het inderdaad ook vanaf of ik vrij ben, wat ik die dag doe ect ect 
Lief compliment! 

Ik zoek wat 'anonieme' forumsteun hierbij, ben ik daarvoor hier bij het goede topic? Ik kan namelijk niet echt iets vinden wat meer past. 
Dais_ schreef:Bonjoy, leuke foto's van jou en paardFijn dat je nu weer wat meer mag/kan eten
Hoe ziet het er nu trouwens uit voor jou ná het shaken? Ik bedoel, blijf je dan als ontbijt bijv een shake pakken, of kun je dan ook gewoon eten of hoe werkt dat?
Dus 's ochtends een maaltijdvervanger, als lunch ook en dan een warme maaltijd.
En veel succes met afvallen! Hoeveel wil je er vanaf en hoe ga je het doen? 
Morgen een rustdag inlassen
Dais_ schreef:Ik begreep wel dat je nog Cambridge deed, maar ga je zo geleidelijk aan terug naar normaal eten door middel van een ander programma?
Voor mij is het wel een soort geleidelijke overgang, maar ik moet nog 12 kilo kwijt, en dat ga ik doen met behulp van het 800programma. Je hebt nog meer programma's, die je ook 'los' kunt volgen. Deze programma's zijn ook op elkaar volgende stappen in de opbouw
. Hiermee val ik langzaam aan af
. Ik heb wel 10023948238 diëten gedaan, heb ook vitamine gebrek aan overgehouden en kwam ook steeds meer aan. Dus ben blij met dit eetpatroon