[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 20:20

Hoi,

Sorry dat ik zomaar binnen val, maar ik heb een vraag!
Ik wil graag iets anders met mijn haar, maar geen idee wat nu leuk is, behalve wat ik al had.
Het is nu tot halverwege mijn borsten en met iets schuin aflopend aan de voorkant (kortste bij schouders)
Kan dus goed geknipt. Nu ook geen pony.

Zelf dacht ik misschien hieraan: (rechts is eigenlijk wat ik de laatste tijd had, maar nu hele model eruit omdat ik het 7 maanden heb laten groeien, en ik doe niks met stijltang dus het hangt recht)
Links ben ik bang dat het misschien saai blijft en voor mijn ogen gaat hangen, maar geen idee..
Afbeelding

Hier veeeel foto's, leuke en ook geen leuke met verschillende kapsels.
Afbeelding

Wie heeft er een leuk idee??
Ik ben vooral erg benieuwd naar jullie mening omdat jullie mij niet echt kennen, bekende mensen zeggen vaak andere dingen haha.
Een lok lijkt me ook leuk, maar eerder hing dat vol in mn gezicht. Of kan dat met anders knippen?

Wat ik lelijk vond aan een pony is dat het bijna nooit goed zat.. lelijke sprietjes etc.
Verder doe ik niet veel meer dan kammen :P
Helemaal wat anders wel erg leuk, liefst niet korter dan schouders

Ik ben benieuwd!

velvetblack

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:31

Ik vind je haar het leukst op de 2e foto van links en die waar je een groene jas aan hebt, rechts. Rechte scheiding staat je goed!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:57

Boself: Dipdye in een felrode kleur? :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:15

Ik vind je haar ook het mooiste op de foto rechtsboven. :) Misschien een stuk van de lengte af, maar
wel wat langer dan je linkse voorbeeld foto.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:17

Liin waarom knip je het niet af tot de schouders? Die linkse voorbeeld foto zal je volgens mij erg mooi staan! :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:43

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:54

Erg gaaf ! Ik zeg doen ! :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 15:59

Ik vind het ook leuk! Al zou ik heen hele schuine lok doen als op de laatste foto. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:06

Ik heb al een schuine lok (rechte pony laten uitgroeien) :D maar draag het aan die kant altijd achter mijn oren haha. Vind het maar vervelend :+
Thanks voor de reacties, ik ga even een nieuwe stofzuiger uitzoeken en dan naar de kapper (als ze tijd hebben!) :)

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:15

Bedankt!
hmm die met groene jasje vind ik zelf ook leuk, maar dat blijft meestal niet zitten. Had daar wel meer laagjes, dus dat dan misschien. En middenscheiding dus en afknippen tot schouders. Ik ga over jullie tips nadenken!
Waarschijnlijk volgende week naar de kapper, dan komt er een foto!

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:16

Leuk haar heb je Frummels! Stuk eraf zal je zeker ook staan

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:27

Liin, dat is zo herkenbaar, dat het niet zo blijft zitten. Vind je haar op die foto wel heel erg mooi :j Ik zou denk ik voor een stukje er af gaan (cm of 15) en laagjes :)

Ik ben net terug van de kapper (laat het vaak droog knippen dus gaat lekker snel), en er is eigenlijk niet zoveel af als ik wilde. Ik denk een cm of 3. :+ De kapster zei dat mijn haar dan naar buiten gaat staan of wat dan ook. Ben maar niet in discussie gegaan (was het niet echt een type voor) en heb 17 euro betaald en ben weg gegaan. Het is prima geknipt hoor, absoluut. Maar niet helemaal wat ik in gedachten had. B-)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:58

Ohhh jammer zeg, Frummels :\ Je haar gaat net naar buiten staat als het tot net op je schouders komt, maar toch niet als het gewoon loshangt? Bizarre uitleg :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:08

Ja ik vond het ook een beetje apart, maar het was niet echt het type waar ik mee in discussie wilde gaan. Ik zal haar hier niet omschrijven omdat ik dat niet zo netjes vind. :+ Dus ik had een beetje zo iets van: never mind. :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:14

Jammer joh! Wel herkenbaar. :j
Morgen mijn nieuwe Chi volume shampoo en conditioner testen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:29

Ik hoor graag je mening over chi! Ben erg benieuwd naar dat merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:31

Ik ben er ook heel benieuwd naar! Ben voor nu erg tevreden met m'n Aussie spullies, maar Chi spreekt me ook super aan.

Merk de laatste tijd dat mijn haar weer wat minder voeding nodig heeft := Omdat ik het zo mishandeld heb de laatste tijd heb ik op aanraden van mijn kapster tijdelijk een masker gebruikt ipv een conditioner. Eerste paar weken was dat nog heerlijk, nu is al mijn volume eruit en er ook alleen met pijn en moeite weer in te krijgen. Krullen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen ook. Dinsdag bij de grote boodschappen gelijk maar weer even nieuwe Aussie spulletjes kopen

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:46

Ik zal laten weten of het bevalt! :) Las er goede dingen over!
Ik heb zelf vrij fijn maar wel redelijk veel en lang haar, maar ik knip het regelmatig bij dus echt veel voeding is op het moment niet nodig. :) Is ook alleen maar zwaar voor fijn haar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:56

Ik gebruik altijd Chi shampoo & conditioner, en sinds dat ik het gebruik hoef ik niks meer aan mijn haren te doen. Het word sneller droog en dan zit het ook meteen goed. :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 19:52

Kijk dat klinkt goed!

Ik heb net mijn haar ermee gewassen, hij ruikt net zo zoet als Aussie in ieder geval. :Y)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:20

Heeft iemand ervaring met de shampoo en conditioner van Dove?
Ik wilde vandaag eigenlijk een nieuwe shampoo + cond. van Schwarzkopf kopen om te proberen, maar toen zag ik dat van dove 2+1 gratis was, en ik had ook nieuwe douchegel nodig, en die heb ik altijd van Dove :o Dus heb de shampoo maar meegenomen om te proberen. Ondanks dat ik hem zelf kan testen komende periode ben ik toch wel benieuwd naar de ervaring van anderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:49

Ja hij is zo zoet!! Heerlijk :D Af en toe pakt m'n vriend hem stiekem maar ik ruik het meteen. _O- _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:56

Frummels: de dove shampoo is voor mijn haar helaas te zwaar..

Chi zou ik graag is proberen maar vind t toch wel heftig aan de prijs als t dan niets doet

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 02:45

Over de Dove (heb het toen het net uit was geprobeerd, merkte niet dat mijn haar er beter aan toe was). Conditioner doet niet echt iets met je haar, behalve het klitvrij maken. Het voed je haar dus niet, ook al zeggen ze het op reclames etc wel haha.

Als je het vergelijkt dan zijn kappers merken zoals chi juist niet aan de prijs. Zolang als je daarmee doet, zal het in vergelijking net zo duur zijn als de drogisterij shampoo. De drogisterij shampoo gaat er over het algemeen sneller doorheen, dus uiteindelijk even duur :) ik koop nooit meer iets in de drogisterij qua haar enz, merk duidelijk verschil met kappers spul. Ook verf etc.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 03:51

Mijn futloze dunne haar werd nog futlozer met de Dove shampoo. Kon er niks fatsoenlijks mee maken. Had de sample van de volumevaruant geprobeert.