Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:14

Oh chanel rouge coco - legende, wat een beauty <3 die is werkelijk prachtig!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:47

Dat staat gewoon iedereen.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:35

Bedankt voor de adviezen, ik heb toch maar de Urban Decay Basics besteld, ben benieuwd! :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:00

Ik wilde de essence how to boxen maar zag op een duitse blog dat ze erg poederig zijn. Jammer maar dan koop ik liever 1 goed pallet. Het nude pallet van catrice is mij ook veeel te poederig. Heb van The balm het nude tude pallet gekocht <3 Hopelijk komt hij zaterdag nog

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:13

Ik kom even uit de meeleesmodus met mijn vraag :)
Tegen het einde van de middag zie je op mijn voorhoofd mijn foundation en/of poeder zitten. Soms met name op wat droge plekjes, maar ook gewoon in lijntjes of zo, ik kan het niet zo goed omschrijven :+

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Ik gebruik foundation van vichy en heb het alleen op mijn voorhoofd. Ik gebruik liever geen primer ivm verstoppen van poriën.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:45

Ik zou inderdaad zeggen een primer, maar je geeft aan dit niet te willen.
Probeer eens om wat olie (olijf/argan) aan te brengen onder je nachtcrème. Gebruik een druppeltje of 2, dan is je gezicht in no-time weer heerlijk gehydrateerd en zouden de droge plekjes weg moeten zijn :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:58

Misschien dagcrème op doen voordat je foundation op doet? Dat helpt bij mij meestal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:00

En als je die al gebruikt - misschien een dikkere creme. Ik heb voor overdag in principe een Biotherm creme voor onder mijn foundation. Ik gebruik 's nachts altijd Nivea Soft, vind dat een fijne, dikke creme voor in de nacht. Als het echt koud is of ik merk aan mijn gezicht dat ze erg droog is (wat niet zo vaak gebeurt omdat ik echt net iets te veel tijd en geld investeer in mijn huid := ) smeer ik ook Nivea onder mijn foundation.

Gebruik je een foundation of een BB cream? Anders zou je er evt nog naar kunnen kijken om een goed dekkende BB cream te nemen, die zijn 9 van de 10 keer wat vriendelijker voor je huid dan een foundation

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:19

Als je een goed dekkende (foundation dekking) BB creme wil raad ik je de mac BB cream compact aan! Dekt onwijs goed en voelt niet cakey, super product!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:32

Morrow_Less schreef:
Leuven, ;) België. Eindelijk zeg, want oftewel moest ik het via internet bestellen of een paar uur reizen ! Nu ga je mijn budget snel zien dalen !

Oh echt? Wanneer? Over een half jaartje ben ik wss weg uit Leuven.. Of ik ga mijn slag moeten slaan als ik nog eens afspreek met medestudenten. :Y)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:37

Een vriendin kwam er mee op de klippen, ik zal haar meteen eens een berichtje sturen ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:44

Bedankt voor de tips! :)
Ik blijf het liefst bij mijn foundation aangezien ik deze erg fijn vind verder. Het is er een van Vichy en dus gericht op huidverzorging ipv alleen de dekking van een foundation. Ik gebruik altijd dag en nacht crème, momenteel de sensutive lijn van Nivea.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:18

Weer eens een lookje gemaakt. :)
Had alleen geen zin om m'n wenkbrauwen te doen. :+

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:15

voor eerst in mijn leven dure lippenstift gekocht :o is uiteindelijk DIOR ROUGE DIOR geworden :) na testen had ik even wat van Elizabeth Arden lipbalsem gehad... jeetje wat een fijn spul :oo

met de super geweldige service van de ici paris... na die drama bij MAC counter, wat een opluchting was dit *\o/*

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:44

Mooie look Noliita!! Lange wimpers heb je. :)
Alleen jammer van je wenkbrauwen, dat maakt het altijd net even af. :P Alleen ik snap het wel hoor, wenkbrauwen kost mij altijd meer tijd dan ik denk. :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:48

Holy crap dat zijn lange wimpers Ö Ik denk dat de mijne 1/3e ervan zijn ofzo trolol. Mooie look! Ik had alleen ook even je wenkbrauwen toch meegenomen haha, maar snap het geen zin erin hebben ook :+
Ik begin er tegenwoordig altijd mee zodat ik dat in ieder geval heb gedaan en dan boeit de rest me niet zo xD

Ahh foto Gina! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:49

Jaa zal ik wel eens maken!!

Trouwens binnenkort stapelkorting bij ici paris

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:50

Op skincare?

Mooie lipstick is dat trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:00

Ik vind mijn wenkbrauwen echt het belangrijkst aan mijn hele make-up denk ik haha. Ben er echt obsessief over. Foundation en wenkbrauwen, dat is het enige waar ik niet zonder het huis uit ga. Soms wil ik oogschaduw/eyeliner nog wel eens overslaan en alleen mascara doen. Blush gaat er ook al-tijd bij :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:01

Loose schreef:
Op skincare?

sowieso skincare, maar volgens mij eigenlijk alles, verkoopster zei niet bewust skincare

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:03

Ja dat heb ik dus ook :'D Heb ook het idee dat mn gezicht er veel meer 'af' uitziet als ik foundation, lipstick, wenkbrauw en mascara opheb dan bijvoorbeeld foundation en uitgebreid mn ogen maar geen wenkbrauwen en lipstick :'D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:03

Gianti schreef:
Loose schreef:
Op skincare?

sowieso skincare, maar volgens mij eigenlijk alles, verkoopster zei niet bewust skincare

Dat word slecht voor mn portemonee :'D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:09

Kun je leuk winkelen in Berlijn _O- ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:12

xNavatu schreef:
Ja dat heb ik dus ook :'D Heb ook het idee dat mn gezicht er veel meer 'af' uitziet als ik foundation, lipstick, wenkbrauw en mascara opheb dan bijvoorbeeld foundation en uitgebreid mn ogen maar geen wenkbrauwen en lipstick :'D

Precies dat inderdaad. Foundation draag ik gewoon standaard iedere dag. Mijn wenkbrauwen teken ik best wel donker bij omdat ik een hele donkere haarkleur heb op dit moment, vind mijn gezicht gewoon heel flauwtjes als ik dat niet doe.. Oogschaduw wil ik echt nog wel eens overslaan. Mascara en lipstick zijn gewoon het belangrijkste buiten wenkbrauwen foundation en blush haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:34

Ja blush doe ik idd ook standaard :)) Als ik geen zin heb in ook bronzer pak ik meestal een beetje een coppery kleurtje dan lijkt t net of ik ook bronzer heb gedaan trolol.
en ik heb dat ook met mn wenkbrauwen ja :j heb van mezelf redeljk donker bruin haar, maar mn wimpers en wenkbrauwen zijn 'donker' blond.. :') Feestje dus als ik geen mascara & wenkbrauw doen, alien alert.