[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:55

SuperQuinta schreef:
ik houd zowiezo niet van middeltjes en smeerseltjes..
gewoon elke dag douchen en dan met water goed afspoelen, spoelt de korstjes en troep wel weg hoor..
niet te veel naar omkijken, dus niet aan friemelen met je handen enzo,
werkt bij mij gewoon het beste.. Haha!

Idd heb ik ook gedaan, hooguit 2 weken en hij zag eruit alsof hij er al jaren zat.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:48

ik wil volgend jaar als ik 13 ben een navel piercing, vinden jullie dat te vroeg??

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:04

tinkerXXlufX schreef:
ik wil volgend jaar als ik 13 ben een navel piercing, vinden jullie dat te vroeg??

ik vind het persoonlijk niks te vroeg maar ja je bent wel minder jarig dus moet je toestemming hebben van je ouders Knipoog

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:11

ja ik heb toestemming van mijn verzorges. ik zou het met een paar vriendinnen doen, maar naar moeilijk heden heb ik die vriendschap verbroken.
dus ik doe het met maar 1 ander meisje.

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:26

Ik ben ook 13 en ik ben ook van plan een navelpiercing te nemen. (eerst mijn buikje er wat meer af) Ik zei tegen me moeder ik neem een piercing. Toen zei ze als je er een neemt dan een navelpiercing want die zie ik niet. Dus heef tze toestemmig gegeven Lachen Ze wil er alleen niet bij zijn als ik hem ga zetten, schijterd Tong uitsteken

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:46

oh, wat fijn om te lezen dat je wel calendula creme mag gebruiken. die gebruik ik altijd overal voor, helpt de huid mooi herstellen en ontstekingen tegen te gaan!!!

ik ga het er straks even opsmeren Lachen
ik heb mijn navelpiercing nu 2 weken, en hij doet het goed. nog wel wat gevoelig en een rood randje erom, de huid gaat helen.

idd, niet aanzitten. gewoon lekker laten chillen dat staafje. ik kan er nog mijn hele leven aan zitten Lachen
ik vnd hem wel heel mooi Haha!

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:54

milo schreef:
oh, wat fijn om te lezen dat je wel calendula creme mag gebruiken. die gebruik ik altijd overal voor, helpt de huid mooi herstellen en ontstekingen tegen te gaan!!!

ik ga het er straks even opsmeren Lachen
ik heb mijn navelpiercing nu 2 weken, en hij doet het goed. nog wel wat gevoelig en een rood randje erom, de huid gaat helen.

idd, niet aanzitten. gewoon lekker laten chillen dat staafje. ik kan er nog mijn hele leven aan zitten Lachen
ik vnd hem wel heel mooi Haha!

hmm,, ben ik nou zo scheel calendula zalf mag wel? wij hebbe ja k weet niet Tong uitsteken of et zalf is weet niet heb is in elk geval erg uitsmeerbaar er staat wel calendula op,, maar ehb nergens geleze dat dat er ook op mag of lees ik er nog zo overheen?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:48

Hoi bokkers,

ik vroeg mij iets af.
In de winkel waar ik laatst mijn tattoo liet zetten, zag ik piercings van het merk blomdahl. Nu heb ik een hele mooie neuspiercing gezien van chirurgisch plastic. Hier schijnen mensen tegen te kunnen ook al kunnen ze niet tegen goud, zilver, titanium etc.

Waar ik mee zit is het volgende.
Ik heb een jaar geleden (ong.) een knopje in de bovenkant van mn oor laten schieten. Dat is mis gegaan en gaan ontsteken en er zit nu nog een bult. Moet wel erbij zeggen dat ik het eerst met een "gewoon" kopje heb laten doen, dat ging ontsteken en toen heb ik die eruit gehaald. Nadat de plek genezen was heb ik toen opnieuw laten schieten maar dan met titanium. Er zat toen nog wel een bult op de achterkant van mn oor. (misschien dat het dus opnieuw is gaan ontsteken door die bult die er zat maar ik weet t niet)

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben (chirurgisch plastic) en of het bij hun werkte.

Ik wil het namelijk heel graag maar wil niet uiteindelijk met een bult op mn neus rondlopen.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:03

Arethe schreef:
Hoi bokkers,

ik vroeg mij iets af.
In de winkel waar ik laatst mijn tattoo liet zetten, zag ik piercings van het merk blomdahl. Nu heb ik een hele mooie neuspiercing gezien van chirurgisch plastic. Hier schijnen mensen tegen te kunnen ook al kunnen ze niet tegen goud, zilver, titanium etc.

Waar ik mee zit is het volgende.
Ik heb een jaar geleden (ong.) een knopje in de bovenkant van mn oor laten schieten. Dat is mis gegaan en gaan ontsteken en er zit nu nog een bult. Moet wel erbij zeggen dat ik het eerst met een "gewoon" kopje heb laten doen, dat ging ontsteken en toen heb ik die eruit gehaald. Nadat de plek genezen was heb ik toen opnieuw laten schieten maar dan met titanium. Er zat toen nog wel een bult op de achterkant van mn oor. (misschien dat het dus opnieuw is gaan ontsteken door die bult die er zat maar ik weet t niet)

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben (chirurgisch plastic) en of het bij hun werkte.

Ik wil het namelijk heel graag maar wil niet uiteindelijk met een bult op mn neus rondlopen.

ik heb het bultje ook gehad maar het is bij mij vanzelf weggegaan maar me oor is altijd pijnlijk gebleven en gevoellig
schieten mag ook niet meer piercen nog wel dus misschien je gewoon eens informeren Lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:06

vraagje aan jullie, welke zeep moeten jullie gebruiken om schoon te maken van de navelpiercing?
ik moet seba met gebruiken

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:37

Ik heb ook eens boven in mn oor een gaatje gehad.. Ook laten schieten.... Kreeg er ook een bult op, gevuld met bloed.... Heb m lek geprikt, en kreeg t later weer.... Toen m eruit gehaald... Maar ik heb nog steeds een donker stipje daar zitten... Ziet er heel raar uit.......

dollie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:09

ik wil zo graag een tongpiercing.
Ik wou graag naar tattoohans in luttelgeest.
Hij is alleen al enige tijd niet aanwezig.
wegens vakantie kan ik hem nu nemen maar wie is dan een goeie?
ik betaal liever wat meer dat ik wel zeker weet dat het goed gaat.

in de buurt graag van zwolle

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:32

Zoek eens op google?? Clown

henrib

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:11

dollie83 schreef:

uhmm in Zwolle zit een goeie volgens sommigen...
Aan de melkmarkt... Tattooshop Erik heet die zaak volgens mij.
Heb zelf een tepelpiercing laten zetten in Emmen. Bij Tattoline ofzow
Dat is ook wel een goeie.. maar die is dus iets duurder dan Zwolle.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:56

je kan met sebamed of unicura wassen. Ik heb em nu 2,5 week en voel er helemaal niets van. De huid eromheen is lichtelijk rood en wat losse velletjes maar dat zal de heling zijn?

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:58

dollie83 schreef:

ik zou gewoon wachten,, want hij is er binnenkort wel weer volgens mij hoor en hij is erkend piercer toch? dus ik zou gwoon wachten en daarheen gaan,, mschien heb ik binnenkort nog een adres in zwolle Lachen daar hebb vriendinne van mij navelpiercing late zette

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:59

ik ben gister bij de drogist gweest en daar zeiden ze dat er geen sterilon op mocht,, maar dat ik dus betadine zalf met een steriel gaasje er over heen moet doen, dus dat ben ik nu braaf aan het doen,, maar toch komt er wel gele prut uit is dit nou een ontsteking of dat het begint te heleN? het ene moment jeukt het en het andere moment beetje pijn

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 17:37

Annemijn schreef:
Hip! Lachen Dat ga ik eens tegen mijn moeder zeggen, dat ik niet gek ben, en dat er ook genoeg anderen zijn Tong uitsteken

Edit: '' Nee Annemijn, je kunt er nú over ophouden, het gebeurt toch niet''
'' Ik vind het zó vies''

Stoom uit je oren

haha ik hoop dat het mag van je moeder

Millenium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:12

dollie83 schreef:

Spike is een hele goede in zwolle. tongpiercing kost daar 50 euro heb hem daar ook laten zetten

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:19

ilona_89 schreef:
ik ben gister bij de drogist gweest en daar zeiden ze dat er geen sterilon op mocht,, maar dat ik dus betadine zalf met een steriel gaasje er over heen moet doen, dus dat ben ik nu braaf aan het doen,, maar toch komt er wel gele prut uit is dit nou een ontsteking of dat het begint te heleN? het ene moment jeukt het en het andere moment beetje pijn

Tegen mij werd ook gezegd dat er geen sterilon op mocht, heb het wel altijd gedaan als ik er last van had (net als met oren),
verder maakte ik het schoon met Unicura 3.
Met betadine heb ik nooit eerder gehoord, maar het klinkt mij alsof die van jou wel begint te ontsteken.......

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:28

Saffier schreef:
ilona_89 schreef:

Citaat:
Tegen mij werd ook gezegd dat er geen sterilon op mocht, heb het wel altijd gedaan als ik er last van had (net als met oren),
Met betadine heb ik nooit eerder gehoord, maar het klinkt mij alsof die van jou wel begint te ontsteken.......

minder prettig,, wat is unicura 3 precies? want de drogist zei dat et beter niet met zeep kon,, maar ik weet niet of k et wel doe met sterilon,, t word gezegd dat beter is van niet,, dus heb zo'n idee dan ook maar nie doen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:29

ilona_89 schreef:

Citaat:

[/quote]

minder prettig,, wat is unicura 3 precies? want de drogist zei dat et beter niet met zeep kon,, maar ik weet niet of k et wel doe met sterilon,, t word gezegd dat beter is van niet,, dus heb zo'n idee dan ook maar nie doen
[/quote]
waarom infomeer je niet gewoon bij de piersingshop?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:56

Ik moet unicura no. 2 gebruiken, dat is unicura balance, die werkt niet zo heftig in op je huid. Mijn navelpiercing heeft nu een iets rood randje gekregen en voor het eerst komen er wat korstjes omheen (wel mooi schoon van kleur, niet geel of groen oid). Ik was hem nog steeds 2x daags, hoop dat het goed gaat komen dan (heb hem nu precies een week)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:07

Unicura drie kan je ook bij de drogist halen.... Is vloeibare zeep... Dit stond in mijn briefje die ik mee kreeg van de piercing shop.
Ik heb echt nooit last gehad van ontstekingen.....

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:20

Eej,

Ik wil graag een tongpiercing. Jullie iedeen om me ouders over te halen dat ik een tongpiercing mag..? Tong uitsteken Iemand nog tips, voordelen nadelen..?

Kus Amber