Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik weet dus nu dat ik niet te lang moet pauzeren.
Hoelang heb jij gepauzeerd Setteli? Wanneer was je laatste bestelling?
4 maanden was hier geen probleem dus ik denk dat er bij jou langer tussen zat?

opisop_shop schreef:Ik eet anders én minder.
Ik at vaak de volgende dag restjes op bijvoorbeeld maar eet nu echt braaf iedere ochtend yoghurt met eiwitpoeder, zaden en fruit. Heb ik (op al mijn werkdagen) tussen de middag warm gegeten, dan eet ik in de avond salade.
Op mijn vrije dagen eet ik met de pot mee met kleinere porties. Daarnaast heel veel groente.
En ik snack echt heel heel heel veel minder. Normaliter at ik heel veel chips en chocolade en dat eet ik bijna nooit meer en ik kan dan heel goed maat houden. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan als ik zou stoppen.
Vandaag in Duitsland een nieuwe spuit gehaald, de 15mg was daar 90euro goedkoper dan de vorige hier in Oostenrijk, dus dat ritje kon mooi uit.
Setteli schreef:Nou ik heb reactie terug. Ze hebben mijn abonnement weer gepauzeerd. Ze geven aan dat ik op kan starten met 5 mg, maar dat 10 mg nog echt teveel is. Dat weet ik ook wel, maar ik wil graag een 10 mg pen, waar ik dan 5 mg mee spuit. Maar dat kan ik denk ik moeilijk aangeven, pffff
Setteli schreef:Hoe haal jij de spuit in Duitsland? Met een recept van je eigen arts?
opisop_shop schreef:Setteli schreef:Hoe haal jij de spuit in Duitsland? Met een recept van je eigen arts?
Klopt, dat kan gewoon.
Vorige keer was hij op mijn zorgpas bijgeschreven en die kunnen ze in Duitsland natuurlijk niet uitlezen, dus heb ik de spuit hier gehaald.
Nu extra gevraagd om papieren recept want ik vond het hier veel te duur.
Gewoon even mailen van tevoren met een Duitse apotheek!