Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Fenn schreef:War vervelend Kylan! Hou je taai.
En mooie hardlooprondjes weerik lees sinds een tijdje mee omdat ik zo geniet van het idee binnenkort weer te kunnen rennen. En de afgelopen twee weken in mijn training voor het eerst sinds een jaar pijnvrij zo'n 100 meter gejogd
dus befunny, 4km is zo weinig nog niet
overigens focus ik nu eerst op verder kunnen wandelen voor ik het hardlopen echt op ga bouwen
, zwanger, nu een blije baby. Ik heb hier al eerder vertelt dat dit niet zo goed ging qua lijf. Overigens had ik daarvoor ook al snel last van blessures. Dus dat rustige opbouwen heb ik eerder kunnen leren en ik geniet gewoon van het buiten zijn. 
. Vijf maanden na de bevalling kreeg ik van de bekkenfysio groen licht om weer voorzichtig aan het hardlopen op te pakken. Die eerste maanden vond ik het nog best pittig hoor, de combinatie van sporten met borstvoeding en gebroken nachten was en is niet heel ideaal te noemen. Het hardlopen gaat de laatste weken wel weer steeds lekkerder.
Fenn schreef:Het was ook een leuk jaar, zwanger, nu een blije baby. Ik heb hier al eerder vertelt dat dit niet zo goed ging qua lijf. Overigens had ik daarvoor ook al snel last van blessures. Dus dat rustige opbouwen heb ik eerder kunnen leren en ik geniet gewoon van het buiten zijn.
En 10 is een leuke afstand om een mooi groot rondje mee te rennen befunny. 4 ook nog. En sterkte met afbouwen
Ik vind jullie instagramtips trouwens ook heel leuk!
Wel voorzichtig en even niet op onverharde paden, maar ik ben allang blij! Soms wel pijn achteraf maar daarvoor heb ik Naproxen gekregen en ik moet blijven rekken. Ik ben zo opgelucht!

Dat probeer ik normaal gesproken te voorkomen, gelukkig betrof het o.a. een ex-topsporter, dus alle begrip 

), ik vind alleen lopen heerlijk, maar af en toe met iemand anders lopen is ook leerzaam en gezellig! 
zit niet echt te wachten op een verkoudheid zo vlak voor mijn verlof

(Met een beetje hulp van Elmo) Dat was wel even leuk. Zaterdag gaan we samen en zondag probeer ik ook nog een rondje te gaan. 
Ik heb echt bewondering voor je discipline, Sherivey!
Het tuigdeel bij de staart is nog te lang. Het moet eindigen voor de staartaanzet. 

. Nu nog pijntjes-vrij maar durf bijna niks meer te hopen (vandaar pas vandaag een post)
Morgen lopen we 10km in Leeuwarden.
Leuk om daar een keer met een groepje te lopen

en vanavond lekker met de beentjes omhoog op de bank! 
gelukkig is er meestal wel begrip voor haha.
de Steam trail is mij nog net even te lang vooruit om al in te plannen maar ik vond het vorig jaar wel erg mooi, dus wie weet!

Soms moet je je momentje even pakken haha.
Ik ben ook nogal flink verkouden dus leuke dingen als intervallen of lange afstanden naar het bos trek ik even niet zo. Hopelijk snel weer echt fit, ik heb nog wat kilometers te maken om de 100 vol te maken deze maand. De komende dagen wat vaker op pad, ik heb nu vakantie dus dat moet lukken