Janinevv schreef:Maar geloven jullie echt dat het vaccin gaat helpen? Of willen jullie zo snel mogelijk terug naar normaal?
Kijk maar eens naar Egypte waar er is gebleken dat het vaccin wel degelijk helpt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Ann schreef:@loriene
En wees blij dat andere mensen niet zo egoïstisch zijn om geen mondkapje te dragen, want doordat zij hem WEL dragen, kunt jij veiliger zonder rondlopen...
Van mij mag iedereen hem af doen hoor.
loriene schreef:Ik neem het vaccin niet omdat er veel teveel dingen gewoon niet kloppen.
Ik ben nu 55 jaar en heb geen goed gevoel bij dat vaccin,en ik volg mijn gevoel.
Heb tot nu ook geen mondkapje op,nergens.
Was mijn handen ook niet vaker.
Dus ben echt niet bang voor vaccin en virus.
Virussen zijn er altijd al geweest en dat vaccin hadden ze zo vlug klaar!
Klopt gewoon niet.
Dit is mijn eigen mening en jullie kunnen je daar niet in vinden maar ieder zijn mening vindt ik.
Zo genoeg beantwoord?
Pandora2 schreef:sureido schreef:https://nos.nl/collectie/13850/artikel/ ... invoorraad
Er wordt als het goed is snel nog meer geprikt.
Ik reed vanmorgen 2 x met een behoorlijke tussentijd voorbij het vaccinatiecentrum in mijn dorp ( wij hebben grote centra waar mensen van verschillende omringende dorpen zich komen laten vaccineren, dus geen ggd zoals bij jullie ).
En de parking was leeg. Op een verdwaalde steward na dan![]()
De vaart gaat er zo niet in komen denk ik
Earth schreef:Janinevv schreef:Maar geloven jullie echt dat het vaccin gaat helpen? Of willen jullie zo snel mogelijk terug naar normaal?
Volgens mij is er hier al vaak genoeg uitgelegd waarom de mensen hier dat denken. Misschien moet je dat eerst nog eens terug lezen
Janinevv schreef:Weet je wat ik erg vindt elienjo, dat er constant druk geven wordt dat je een kwetsbare de dood/ziekenhuis in zou kunnen jagen. Wij mensen zijn allemaal kwetsbaar het kan voor iedereen op elke minuut klaar zijn. En wij mensen kunnen dat niet tegen houden!
Want wie weet krijgen deze mensen het wel heel ergens anders en dan moeten mensen die er niks mee te maken hebben zich schuldig gaan voelen. Denk eens aan al die kinderen die je deze enorme druk met hen mee geeft, doe dit doe dat want anders....
Ja en dat vindt ik echt erg. Als je iemand neer zou steken dan ben je er verantwoordelijk voor, maar niet met dit, dat komt over alsof je expres iemand iets aan zou willen doen.
Pandora2 schreef:Oh echt Morrie ? Ik dacht dit is weer typisch België. Niet dus
purny schreef:Janinevv schreef:Weet je wat ik erg vindt elienjo, dat er constant druk geven wordt dat je een kwetsbare de dood/ziekenhuis in zou kunnen jagen
Ik voel het echt niet zo.... ik draag hem omdat het de regel is. En omdat ik mijn medemens wil beschermen.
Femke_Tweety schreef:Janinevv schreef:Als ik ergens in een supermarkt besmet zou raken en toch iemand anders besmetten omdat ik geen symptomen heb en of iemand anders dan vindt ik niet dat je iemand daar op kan aanwijzen.
Ik hoop dat die man het red.
Ik vind van wél wanneer je je bewust niet aan de maatregelen houdt.
Janinevv schreef:Ik heb het dan over dit, en hoe erg ik het dan vindt dat mensen door jou zouden overlijden.
Of door mij, of door iemand anders.
constant de druk. Wat als ik iemand besmet? Ja dat kan gebeuren en dat blijft gebeuren want de maatregelen werken nog steeds niet genoeg. Dus blijven we het toch onbewust doen met z’n allen. En ik denk dus niet dat je elkaar dat kunt of überhaupt mag verwijten.
Janinevv schreef:Maar het gaat hier over het vaccin en niet over het wel of niet expres besmetten van een persoon
Sureido ik niet hoor. Als je daar op doelde, want ik heb nog een paar berichten gezegd en die waren alleen van vandaag maar ik ga weer mee lezen wat ik vanaf begin van het topic heb gedaan tot zo’n 20 minuten geleden.