Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Hoesten wordt gezien als actieve klachten en ook besmettelijke klachten, 24 uur klachtenvrij betekend dus dat je hoest- en verkoudheidsvrij moet zijn. Klachten die langer de tijd nodig hebben om te herstellen als hoofdpijn, vermoeidheid en kortademigheid mag je wel hebben. Zo begreep ik het in ieder geval toen ik in november corona had.
Sheran schreef:Suliko schreef:Hoesten wordt gezien als actieve klachten en ook besmettelijke klachten, 24 uur klachtenvrij betekend dus dat je hoest- en verkoudheidsvrij moet zijn. Klachten die langer de tijd nodig hebben om te herstellen als hoofdpijn, vermoeidheid en kortademigheid mag je wel hebben. Zo begreep ik het in ieder geval toen ik in november corona had.
Ik begreep ook dat je maximaal 2 weken in isolatie hoeft. Hoesten kan ook wel een maand aanhouden, zeker een kuchje.
Maar binnen die 2 weken zou ik het zéker rekenen onder actieve klachten ja.
Cayenne schreef:Hier ondertussen op dag 4 en ik voel nu toch wel dat ik benauwder begin te worden.
Naast dat gevoel van keelpijn en een ranzige smaak in mijn mond![]()
Echt bijzonder dat geur en smaak weg is, maar dat je die rare metaalsmaak wel blijft proeven.
Cayenne schreef:Misschien een domme vraag, maar doen jullie na de quarantaine weer een GGD test om te kijken of je negatief of positief bent?
Het werd mij aangeraden om na 10 dagen weer een GGD test te doen nav de uitslag pas weer uit quarantaine te gaan.