Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:45

Ik heb gelukkig wel echt hele makkelijke nagels die tegen een stootje kunnen, dus durf het nog wel aan. Als het echt lastig gaat pak ik gewoon de vijl er maar weer bij :D

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 21:20

c_alsemgeest schreef:
Even een peel-off update.
Alles zit er nog op, ondanks drukke paardendagen en het soppen van mijn hele huis :Y)
Aangezien het zo goed zit tot nu toe... maak ik me wel een klein beetje zorgen om het "peelen" :+

Oeh ze zitten er nu een week op. Pink gaf aan dat ze tussen de 7 en 14 dagen goed blijven. Als ze er nog op zitten zou ik het gewoon afwachten, misschien gaan ze na 2 weken wel chippen.
Al snap ik wel dat je bang bent dat ze er niet meer af gaan na 2 weken, ik ben benieuwd!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 23:26

Jippie.. vorige week mocht ik weer naar YB!!

Zo blij mee:

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:16

DemDeempel schreef:
c_alsemgeest schreef:
Even een peel-off update.
Alles zit er nog op, ondanks drukke paardendagen en het soppen van mijn hele huis :Y)
Aangezien het zo goed zit tot nu toe... maak ik me wel een klein beetje zorgen om het "peelen" :+

Oeh ze zitten er nu een week op. Pink gaf aan dat ze tussen de 7 en 14 dagen goed blijven. Als ze er nog op zitten zou ik het gewoon afwachten, misschien gaan ze na 2 weken wel chippen.
Al snap ik wel dat je bang bent dat ze er niet meer af gaan na 2 weken, ik ben benieuwd!

Vandaag met het naar beneden doen van de laadklep 1 nagel dubbel geknakt... maar de lak zit er nog op :oo
Je ziet er wel een scheurtje in lopen waar hij om klapte. Maar verder nog prima.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:57

Hi! Nieuwkomer hier. Al een tijdje lees ik hier mee en net voor Corona was ik overtuigd om naar een nagelstyliste te gaan. Na 2 sets kwam de lockdown, maar inmiddels zit de 2e set na de opening er weer op.
Mijn nagels worden afgestemd op mijn dreads (die wissel ik elke 3 a 3,5 weken van kleur). Ik kom hier graag mee praten en jullie werk/nagels bewonderen!

Super blij met wat de styliste er gister van gemaakt heeft.

Afbeelding
Afbeelding

@c_alsemgeest; Auw! Hoe voelt het nu?
@Jnien; Ziet er weer goed uit!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:16

Ga je naar een proffesionele salon?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:20

Ja, al is ze er een tijd uit geweest begreep ik.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:22

Okee! Het lijkt zo niet heel mooi gelakt imo. Niet overal even dekkend en ook je nagelriemen ed meegenomen. Ook zou de vorm nog een stuk mooier kunnen :j

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 15:31

Bedankt voor de feedback :) Het was mij ook wel opgevallen, de ene hand is ook altijd netter dan de ander. Voor nu ben ik er blij mee

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:23

wat heb je er voor betaald? Want dit is echt niet mooi en netjes :n, dit kan nooit een prof zijn, sorry

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:24

en er zit al lucht onder mij de nagelriemen....

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:24

Oei oei oei, ik zou hier nog niet naartoe gaan als ze het gratis deed. 'Niet zo mooi gelakt' is imo een zwaar understatement. Dit is oprecht prutswerk voor een professional. Sorry dat ik het zo hard zeg.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 17:45

Pff ik heb nog maar de helft van mijn opleiding gedaan en ik doe het al een heel stuk beter. Prutswerk. Mag hopen dat je er niets voor hebt betaald... Maar dat zal wel niet zo zijn. Tjee, zo slecht deed ik mijn 1e set...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 17:59

Zullen we iemand die zich hier niet kan verdedigen niet gelijk met de grond gelijk maken?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:49

Ik heb het netjes verwoord :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:51

het wordt imo allemaal netjes verwoord. Er worden ook geen namen van stylistes genoemd, maar ik begrijp je wel. Maar als zij een prof is, moet ze het zelf ook zien

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:56

Oei ik had wel wat kritiek/feedback verwacht maar dit is een stuk ‘erger’ dan verwacht -O-

Hier heb ik wel voor betaald, een normaal professioneel tarief dus de schrik zit er wel even in dat jullie met een kritische blik kijken. Maar op de foto’s lijkt het ook erger dan het is, al wil ik niet beweren dat het super netjes is. Zelf had ik ook wel twijfels moet ik eerlijk bekennen.
Het is zo lastig dat je denkt bij een goede terecht te komen maar dat het dan tegenvalt...

Op feedback van mijn kant zegt ze vooral dat ze het wel ziet, maar resultaat blijft redelijk gelijk (al heb ik pas 4 sets gehad dus) :o

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:14

Tezzy; bezoek eens een andere salon in de buurt (bekijk websites met voorbeeldfoto’s/recensies).

Het is nu echt niet netjes gezet en ook niet mooi gevijld.
Niet het betalen waard. Ik dacht eerlijk gezegd dat je het zelf had gezet als probeersel.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:19

Zelf zetten zou ik nooit aan beginnen haha maar ik geef toe dat mijn eigen Corona lakje netter zat dan dit :=
Helaas lijkt dit ook mooi op de website, goed verhaal, regelmatig nog trainingen volgen etc. -O- -O- Maar dit is wel een eye opener dat het sterk moet verbeteren of ik echt naar n ander moet

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 19:27

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:28

Mirjam zit vol. Mijn styliste werkt in haar salon :+
Ik ben op aanraden van Mirjam naar haar gegaan namelijk

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:38

Ook niet helemaal netjes, maar ik ben nog niet lang zelf bezig
Afbeelding

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:42

Tezzy gaaf idee om je nagels met je dreads te combineren. Ik probeer het meestal met m’n kledingindustrie dat ik altijd wel die kleur aan heb tot schoenen, shirts, sokken, rok, jurk of broek. Mijn lak doe ik altijd maar 2 wk want zoveel kan ik nu ook weer niet combi eten haha.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn nagels nooit durfde te laten zien omdat er altijd wel wat mis mee is maar doe ze dan ook zelf. Vind het heerlijk om zelf te prutsen en ben er zo 3 uur mee bezig met eraf halen tot klaar met lakken.
Maar door je foto durf ik het nu ook.
Oké vijlen en gelijkmatig lakken laat nog wat te wensen over en ik vijl altijd mijn nagelbijten mee omdat ik niet oplet. Zit dan ook tegelijk een serie te kijken en heb daarna altijd wondjes. Deze heb ik er nu 1 week op zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Rechterhand is korter omdat ik mijn nagels gescheurd heb aan een zeeppompje en ik die lastig vind om te lakken daar de vreemde vormen betreft de lak. Ring en pink.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 21:39

Ik had deze

Afbeelding

Nu nieuwe maar ik moet nog mooie foto's maken.

Tezzy, ik zou snel iemand anders zoeken. Als je al 4x hebt aangegeven het niet netjes te vinden en nog wordt het afgeraffeld.. Ik zou hier niet voor betalen en al helemaal niet een klant zo de deur uit laten gaan.

Ik ben zelf ook nooit tevreden over de sets die ik zet, zie altijd foutjes en vraag mijn klanten tussendoor vaak of het goed is.

Tip, na het vijlen even met een vingertop over de nagels voelen. Er mogen dan geen oneffenheden voelbaar zijn. Voel je die wel, aangeven dat ze nog even verder moet vijlen. Pas als alles strak is kan er gelakt worden.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:51

Yellowbird prachtig