[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 00:05

Anoniem schreef:
Igniss schreef:
Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.

Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.

[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]

De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.

Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.

Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.

Gaaf idee!! Ik persoonlijk denk dat je wel aan een wat hogen bedrag mag denken :o Ik ben nu bezig met m'n rozen sleeve, 5 geleurde realistische rozen en dotwork-bladeren in het zwart. Worden 3 sessies van 6 uur wat in totaal €2000+ gaat kosten.
Voor een complete full-color sleeve ben je wel wat meer kwijt denk ik dus, want ik heb nu de binnenkant van m'n arm nog niet eens gedaan :)

...En een tattooerder die 8 uur tattoeerd heb ik ook nog nooit gehoord. (of is dat incl "pauzes", stencil plakken enz?) Meestal is de max 6 uur of stelde hij dat zelf voor?

Reizende artiest dus geen tijd voor terugkomen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:37

Ah zo, dat verklaard :D Ik ben ook wel rond de 7 uur in de shop, maar dan wel incl stencil plakken, laten drogen, 5 minuten pauzes. Vandaar m'n vraag :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:15

Hallo,

Sorry dat ik hier zo binnen val, maar ik ben op zoek naar een tatoeerder die realistisch dier portretten (katten) kan zetten.

Ik wil mijn eigen drie katten laten vereeuwigen op een volgende manier:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben mij ervan bewust dat het heel erg tegen kan vallen en ben daarom eerst en vooral op zoek naar de juiste tattoo artiest binnen NL, BE en DE.
Budget: n.v.t. voor de juiste artiest en perfecte tattoo heeft dit geen limiet. Eventuele prijs indicaties zijn wel fijn.

Daar ik het realistische toch een eng idee vind twijfel ik ook nog een beetje naar deze stijl:
Afbeelding

Afbeelding

Hoe dan ook moeten het echt mijn katten worden en geen plakplaatjes! :n

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:16

Tijd meegelezen in een oud topic, maar nu zoek ik een goede tattooshop omgeving Gouda die hele nette teksten kan zetten. Iemand een idee?

Inney

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:17

O ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Een Harry potter sleeve met de mooiste quote <3 awesome

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:15

Na hoeveel tijd mag je je tattoo laten bijwerken? Is 2 weken terug gezet en al goed verveld en heeft ook al gejeukt. Zie nu dat niet alle lijnen mooi gepakt hebben.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:36

Riet van Blackbird tattoo kan heel knap katten zetten! Ook wel ongv de stijl die je zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:42

Siersma schreef:
Na hoeveel tijd mag je je tattoo laten bijwerken? Is 2 weken terug gezet en al goed verveld en heeft ook al gejeukt. Zie nu dat niet alle lijnen mooi gepakt hebben.

3 weken genezingtijd, dus na 3 weken kan je hem laten bijwerken :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:44

3 maanden volgens mijn artiest of ja, 3 maanden voordat je ziet hoe kleuren voor altijd worden. Ik zou gewoon even contact opnemen met de artiest.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:32

Ik moest 8 weken wachten voordat ik mijn eerste kon laten bijwerken,bij de andere twee was het niet nodig.

Ik heb donderdag een afspraak bij Acid in Alkmaar, om te overleggen over de Klimt tattoo die ik wil! Zij waren super enthousiast over mijn idee, dus ik ben blij dat ik hen gemaild heb. Heel benieuwd wat het wordt!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:31

Igniss schreef:
Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.

Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.

[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]

De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.

Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.

Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.

Nice

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 00:34

jasz schreef:
Ik moest 8 weken wachten voordat ik mijn eerste kon laten bijwerken,bij de andere twee was het niet nodig.

Ik heb donderdag een afspraak bij Acid in Alkmaar, om te overleggen over de Klimt tattoo die ik wil! Zij waren super enthousiast over mijn idee, dus ik ben blij dat ik hen gemaild heb. Heel benieuwd wat het wordt!

Bij wie ga je? :D En doe ze maar de groetjes van de mensen van Bokt :))

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:03

Ik ga bij Thomas, haha zal ik doen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:06

goldenarrow schreef:
jasz schreef:

Haha dit inderdaad :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:10

jasz schreef:
Ik ga bij Thomas, haha zal ik doen.

Haha, doe maar de groeten van het meisje met die watercolour kat :') :')

Veel plezier! Ik ben heel blij dat ik mijn tattoo uiteindelijk bij Thomas heb laten zetten, nogsteeds zo blij mee <3

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:35

Zo ook de stoute schoenen aangetrokken en Andrea Frencken een mail gedaan, ze vinden mijn idee heel tof en waarschijnlijk krijg ik eind van deze week een datum wanneer ik mag gaan :D ergens eind van het jaar waarschijnlijk!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:22

goldenarrow schreef:
jasz schreef:

Hilarisch eigenlijk hé, dat we elkaar toch stiekem beetje inspireren en hierdoor naar dezelfde artiesten gaan.

Mijn volgende tattoo wordt een kraai van Joe :') :D Twijfel alleen nog over grootte en locatie.
Wil zelf graag voet + onderbeen. Maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van hoe je de vogel tekent. Met gesloten vleugels of open vleugels, vliegend of staand.
Mogelijk van de zomer kan dit project worden gezet, maar eerst even muntjes sparen :Y)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:34

Ja echt zo! Eigenlijk heb ik al mijn tattoos laten zetten bij shops die ik ken via dit topic. Maar het is ook super handig dat je hier echt resultaten ziet van het werk en leest hoe de sfeer was. En er zijn gelijk veel mensen die verstand hebben van tattoos. Als je zo op internet gaat zoeken naar een shop, dan vind ik eigenlijk alleen shops waar ik het werk niet fantastisch van vind.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:38

Ik wil ook weer een nieuwe tattoo (en ik had nog zo gezegd dat mijn laatste ook echt mijn laatste zou zijn). Ik weet alleen nog niet wat en ook nog niet waar op mijn lijf, maar het moet een tattoo worden die symbool staat voor mijn vriend of voor ons samen. Ik ga dus maar eens inspiratie opdoen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:45

jasz schreef:
Ja echt zo! Eigenlijk heb ik al mijn tattoos laten zetten bij shops die ik ken via dit topic. Maar het is ook super handig dat je hier echt resultaten ziet van het werk en leest hoe de sfeer was. En er zijn gelijk veel mensen die verstand hebben van tattoos. Als je zo op internet gaat zoeken naar een shop, dan vind ik eigenlijk alleen shops waar ik het werk niet fantastisch van vind.

Ik ben ook echt van mening dat goede shops niet of amper aan marketing of bv acties hoeven te doen om klanten te trekken. Als het werk goed is zal het altijd druk genoeg zijn en shops die heel hard schreeuwen dat ze alle tattoos voor 50 euro zetten zullen wel een probleem hebben met het aantrekken van klanten (wat meestal komt omdat het werk gewoon niet goed is)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:48

Voor die shops ook fijn natuurlijk, want het trekt toch weer klanten aan als we hier goede recensies neerzetten. Had het er laatst ook met Joe en Thomas over, als zij hun shop googlen komen ze ook vaak op Bokt uit door dit topic. En als ik zie hoeveel mensen hier nu zetten dat ze ook naar Acid gaan, dan vind ik dat wel grappig, omdat ze een paar topics geleden nooit genoemd werden.

Ze hebben nu in ieder geval vaak paardenmeisjes in de stoel :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:58

goldenarrow schreef:
Voor die shops ook fijn natuurlijk, want het trekt toch weer klanten aan als we hier goede recensies neerzetten. Had het er laatst ook met Joe en Thomas over, als zij hun shop googlen komen ze ook vaak op Bokt uit door dit topic. En als ik zie hoeveel mensen hier nu zetten dat ze ook naar Acid gaan, dan vind ik dat wel grappig, omdat ze een paar topics geleden nooit genoemd werden.

Ze hebben nu in ieder geval vaak paardenmeisjes in de stoel :+

Krijgen we dan ook korting voor onze goede recensies :')

Ik ben aan het spelen met een idee... weet alleen nog niet hoe het duidelijk uitteleggen.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:16

Diertjec schreef:
Tijd meegelezen in een oud topic, maar nu zoek ik een goede tattooshop omgeving Gouda die hele nette teksten kan zetten. Iemand een idee?

Ik heb een tattooshop gevonden waar ik heen wil. Heb er goede verhalen over gehoord en gelezen. Zondag ga ik waarschijnlijk even langs :)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:47

Afbeelding

Zo iets vind ik ook zo gaaf!!

Wie weet.. als ik zeker weet dat er geen Kids meer komen
En nog een beetje een redelijk lijf heb...
Tsja je moet wat te wensen hebben hé hahaha

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:49

Hmmm...dat lijf van hierboven lijkt me niet geheel natuurlijk meer... :+ tattoo is wel tof ja!