Anoniem schreef:Igniss schreef:Ik lees hier meer mee dan wat anders, maar vandaag de stoute schoenen maar aangetrokken en jules van tattoojoey een berichtje gestuurt. Heb afgesproken dat ik ergens volgende maand langskom na een berichtje om mijn idee voor een sleeve te bespreken. Heb toch besloten dat ik voor alles 1 artiest wil en vind zijn werk toch wel heel mooi.
Het word een fantasy sleeve met veel kleur en HP related.
[ [url=m/QAXQUq.png]Afbeelding[/url] ]
De bedoeling is de phoenix op mijn schouder/bovenarm, het DH teken op de binnenkant van mijn onderarm, de magpie patronus op mijn binnenkant bovenarm en de snitch moet er ergens tussen, de tekst moet op een banner mooi leesbaar ergens er tussendoor lopen en het moet verbonden worden tot 1 mooi geheel.
Het word natuurlijk niet 1 op 1 overgenomen maar dit is ongeveer de layout-idee waar ik al lang mee rondloop.
Dacht zelf dat ik met 2500+/- wel genoeg zal hebben toch? Hij heeft pas rond augustus of later tijd om me in te plannen en ik wil het graag in 4/5 sessies verdelen gezien ik nog nooit zoiets groots heb laten zetten.
Gaaf idee!! Ik persoonlijk denk dat je wel aan een wat hogen bedrag mag denkenIk ben nu bezig met m'n rozen sleeve, 5 geleurde realistische rozen en dotwork-bladeren in het zwart. Worden 3 sessies van 6 uur wat in totaal €2000+ gaat kosten.
Voor een complete full-color sleeve ben je wel wat meer kwijt denk ik dus, want ik heb nu de binnenkant van m'n arm nog niet eens gedaan
...En een tattooerder die 8 uur tattoeerd heb ik ook nog nooit gehoord. (of is dat incl "pauzes", stencil plakken enz?) Meestal is de max 6 uur of stelde hij dat zelf voor?
Reizende artiest dus geen tijd voor terugkomen