Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:34

Nou ja een energietekort kun je natuurlijk creeeren door minder calorieen te eten of door meer calorieen te verbranden :+ Of een combinatie dus.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:39

Maar minder eten gaat makkelijker qua caloriënaantal :P

Kan je sterker worden terwijl je afvalt? Ik wil er 2-5kg af, maar verhoog ook steeds m'n gewicht op oefeningen. Zorg iig dat ik genoeg eiwit eet.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:43

briitje schreef:
Dat is ook mijn doel. Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maar mijn omgeving blijft maar vragen waar ik het over heb. Omdat hun het niet zien of niet vinden storen -_-.
Alleen dit lijkt wel hardnekkig vet. Alles gaat eraan, behalve die krengen :+

Dat heb ik ook :') .
Mn buik is gekrompen, Mn benen zijn qua vet gekrompen, Mn bips ook (qua spier gegroeid), maar die lovehandle dingen blijven maar. Zelfs Mn borsten zijn gekrompen :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 15:07

Eske_B schreef:
Maar minder eten gaat makkelijker qua caloriënaantal :P

Kan je sterker worden terwijl je afvalt? Ik wil er 2-5kg af, maar verhoog ook steeds m'n gewicht op oefeningen. Zorg iig dat ik genoeg eiwit eet.

Ja, kan. Of ja theoretisch gezien niet maar maar als krachttraining relatief nieuw voor je is, dan wel. Daarna word je sowieso niet meer zo snel al sterker haha, ook niet als je meer eet dan je verbruikt, helaas :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 15:14

Es_ther schreef:
briitje schreef:
Dat is ook mijn doel. Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maar mijn omgeving blijft maar vragen waar ik het over heb. Omdat hun het niet zien of niet vinden storen -_-.

Mn buik is gekrompen, Mn benen zijn qua vet gekrompen, Mn bips ook (qua spier gegroeid), maar die lovehandle dingen blijven maar. Zelfs Mn borsten zijn gekrompen :')

Haha klopt :')
Nu sport ik niet om af te vallen maar ik heb totaal geen heupen dus die krengen vallen bij mij ook heel erg op (vind ik) :=

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 18:57

Ach, wie heeft die dingen niet? Ook mannen hebben lovehandles. :j Bij mij gaan de lovehandles braaf weg (al blijft er nog altijd een restje plakken). Mijn benen zijn het probleem, daar zal ik wel graag wat meer vet willen verliezen.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:02

Een (hele) lange tijd geleden heb ik hier wat geplaatst en nu lees ik nog dagelijks mee. Maar nu kom ik even het topic binnenvallen.

Kennen jullie de term hipdip? Ik heb ze zelf ook. Ik dacht eerst altijd dat ik veel vet moest verliezen om mijn zwembandjes weg te krijgen en was er altijd heel onzeker over, maar het blijkt gewoon mijn bouw te zijn. Er zijn oefeningen die zorgen dat de hipdip minder opvalt. Als je Google gebruikt voor hipdip springen ze al in beeld. Misschien heeft iemand in dit topic hier wat aan?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:39

Ik ben inmiddels weer spierpijnvrij! Lang leven de shake.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:55

Es_ther schreef:
briitje schreef:

Ik ben nu 3 weken bezig met voedingsschema. Maar man.. hou geen tiet over straks :'). Maar goed ben benieuwd Hoe laat mijn percentage moet zijn, zodat die ook verdwijnen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:38

Ik heb even een dapper momentje... kickboks les geboekt morgen om 10:00. Dood eng... wat moet je aan. Ik denk normale sport kleding? :=

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:40

MarlindeRooz schreef:
Ik heb even een dapper momentje... kickboks les geboekt morgen om 10:00. Dood eng... wat moet je aan. Ik denk normale sport kleding? :=

Zou het luchtig houden. Denk dat je best intensief gaat trainen met veel zweten. Water en een handdoek mee. Wel stoer inderdaad!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:44

MarlindeRooz schreef:

Stille meelezer meldt zich.

Super leuk! :D Normale sportkleding is prima. Zelf draag ik meestal gewoon een legging en sport shirtje. :j Ik doe inmiddels 3x per week kickboksen en dat bevalt heel goed. Veel plezier alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:10

Toen ik kickfun deed had ik gewoon een sportlegging aan en een luchtig sportshirtje aan.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:39

Gaaf zeg ! Veel plezier alvast.
Hier ook mensen die my fitness pall gebruiken ?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:18

briitje schreef:

Ja! Gebruik het normaal elke dag, alleen hier op vakantie even niet

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:48

briitje schreef:

Ik gebruik voor mijn voeding een vergelijkbare app, “Food”.

Hier gaat het lekker met sporten en thuis oefeningen doen. Ik vond het een beetje zonde om de oefeningen die ik thuis kan doen, ook in de sportschool te doen. Dus ik heb er oefeningen (leg press, leg curl, chest press en en nog een voor de armen, maar weet de naam niet meer) er bij gekregen. Ik doe niet alle oefeningen in een sportsessie hoor, maar zo kan ik afwisselen :).

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:10

Ik vind het echt een motiverende app. Ben er ook op gehamerd om ALLES te noteren :'). Gister dikke cheat snack gehad. Ik kon het echt niet laten. Ik kon niet meer sterk blijven voor zoetigheid :+.

Vanmorgen PT les gehad. Was weer aardig pittig. Weinig rust en veel setjes. Altijd spijt als ik bezig ben, maar blij als ik het heb gehad :D

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:43

Net op de loopband 45 minuten. Steeds 1 minuut rennen 1 minuut rust. ik ren nooit dus het was een uitdaging :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:07

Ik zit er ook aan te denken hardlopen op te pakken. Maar met mijn heupen en knieeën is dat misschien niet zo fijn. :=

Maar met een les kickboksen gehad. Was erg leuk! Maar vind het lastig dat ik het dan niet goed genoeg doe volgens mezelf. Rot hoofd. :roll:

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:17

Lau_ schreef:
Net op de loopband 45 minuten. Steeds 1 minuut rennen 1 minuut rust. ik ren nooit dus het was een uitdaging :')

Heb je dat 45 min lang vol gehouden ? _/-\o_

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:24

Netjes hoor! Wordt op een gegeven moment ook heel zwaar.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:41

briitje schreef:
Lau_ schreef:

Heb je dat 45 min lang vol gehouden ? _/-\o_

Ja! En dit ga ik proberen uit te breiden naar meer rennen minder rust :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:33

Ik doe meestal 15 min incl opwarmen. En dat vind ik al pittig. Dus respect dat je dat 45 min volhoud

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 21:46

Hi ik kom hier even binnen vallen hoor. :D

Is er hier iemand met wat meer verstand van DL en squat techniek? Heb vandaag tijdens het sporten filmpjes gemaakt en zou het super fijn vinden als iemand nog wat tips kan geven. Het is alweer een poosje geleden dat ik ze met een trainer heb gedaan.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:18

Ik wil wel voor je kijken :j