Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Dat is ook mijn doel. Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maar mijn omgeving blijft maar vragen waar ik het over heb. Omdat hun het niet zien of niet vinden storen -_-.
Alleen dit lijkt wel hardnekkig vet. Alles gaat eraan, behalve die krengen
Eske_B schreef:Maar minder eten gaat makkelijker qua caloriënaantal
Kan je sterker worden terwijl je afvalt? Ik wil er 2-5kg af, maar verhoog ook steeds m'n gewicht op oefeningen. Zorg iig dat ik genoeg eiwit eet.
Es_ther schreef:briitje schreef:Dat is ook mijn doel. Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maar mijn omgeving blijft maar vragen waar ik het over heb. Omdat hun het niet zien of niet vinden storen -_-.
Dat heb ik ook.
Mn buik is gekrompen, Mn benen zijn qua vet gekrompen, Mn bips ook (qua spier gegroeid), maar die lovehandle dingen blijven maar. Zelfs Mn borsten zijn gekrompen
Es_ther schreef:briitje schreef:Dat is ook mijn doel. Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maar mijn omgeving blijft maar vragen waar ik het over heb. Omdat hun het niet zien of niet vinden storen -_-.
Dat heb ik ook.
Mn buik is gekrompen, Mn benen zijn qua vet gekrompen, Mn bips ook (qua spier gegroeid), maar die lovehandle dingen blijven maar. Zelfs Mn borsten zijn gekrompen
MarlindeRooz schreef:Ik heb even een dapper momentje... kickboks les geboekt morgen om 10:00. Dood eng... wat moet je aan. Ik denk normale sport kleding?
briitje schreef:Gaaf zeg ! Veel plezier alvast.
Hier ook mensen die my fitness pall gebruiken ?