Iedereen is wel weer goed bezig! Voor degene waar het niet lukt, komop, je kunt het!
Vandaag hielp ik mee op stal en had ik mazzel, er werd een lammetje geboren, zoiets maakt heel mn dag goed! Mooi nieuw leven weer op de wereld. Verder de paarden weer gedaan en dat geeft ook heel veel voldoening
nu even uitgeblust op de bank, het is weer mooi geweest voor vandaag, wellicht nog even wat stofzuigen, heb zon spierpijn in mn kuiten dat het niet leuk meer is haha. Fijne dag allemaal en geniet ervan

Eet hier ook wel echt aanzienlijk minder, ben best wel van de tussendoortjes af en dat geeft me wel veel rust.

is geen verwijt, maar gewoon nieuwsgierig. Ik denk dat je trouwens ook best wel hoog in je calorieën zit, ik kan je avondeten niet beoordelen, maar je ontbijt en lunch gaan al richting de 1000 calorieën, zou uiteraard minder kunnen zijn, maar in kaas zitten veel calorieën, helemaal als je extra belegen kaas hebt en dan ook nog 4 boterhammen, als je ook nog boter gebruikt (niet meegerekend) wordt het nog meer