Succes morgen Greetje, als hij door gaat tenmiste. Bij ons is het rond die tijd dan 34 graden. Ik zou dressuurwedstrijd hebben, starttijd 12 uur, maar die heb ik maar afgemeld.
Hele mooie medaille Supervixen! Voor de trails heb ik een trail rugzakje gekocht. Ik vind het een super fijn gevoel om helemaal zelfvoorzienend te rennen. Geeft ook een veilig gevoel. Genoeg eten, drinken, telefoon, geld, paar veiligheidsdingen. Zo is het niet zo erg als je dan wat langer onderweg bent. En meestal zijn er bij trails een stuk minder verzorgingsposten dan bij wegwedstrijden. Ik moet zeggen dat ik het vest ook best fijn vind lopen! Dat valt helemaal niet tegen.
Ik gebruik hem nu ook bij wegtrainingen boven de 10 km en ik had afgelopen zaterdag een wedstrijd en toen had ik hem ook om. Er waren wel genoeg verzorgingsposten maar ik raak dan vaak helemaal mijn ritme kwijt, kan onmogelijk rennend uit zo'n bekertje drinken en heb een hekel aan druppels op m'n bril

Had zaterdag meegedaan aan de 10 miles van mijn vereniging. Kon kiezen uit de 5 of de 10 maar ik had vorig jaar best hard op de 8 km gelopen en was toen 3e geworden (geen wedstrijd) en ik wist dat ik nu minder fit was en dat ik het niet zo goed kon hebben als ik een stuk langzamer zou lopen :p en ik had tijdens mijn opbouwen nu nog geen 16 km gelopen dus die kon ik gewoon uitlopen zonder tijdsdruk

Helaas moet ik vanaf vandaag medicijnen gaan gebruiken die het inspanningsvermogen negatief beïnvloeden en is het zelfs nog maar de vraag of ik kan/mag blijven hardlopen. Ik was zo trots dat ik weer zo goed was opgebouwd dat ik zelfs een beker had gewonnen en dan is dit nu wel even een flinke tegenvaller