Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:8 dagen? Betekent dit dat je volgende week palliatieve sedatie gaat krijgen?
Jeetje
PLK schreef:Wat is bagerbsensuppe??
Polly schreef:Laurora schreef:Oh wat ontzettend fijn dat marcel thuis is, dat geeft vast een heleboel rust (bij mij in elk geval wel, wetende dat je hubby je ieder moment kan knuffelen)
Maarree kunnen ze echt niet even een infuus bij je aanleghen voor vocht? Dat is toch niet zo heel erg moeilijk lijkt me![]()
Geniet in elk geval van je dag, en van je jam.
Ik denk aan je, veel liefs
Als de verwachting is dat het palliatief is (en er dus een overlijden word verwacht) gaan ze natuurlijk geen vocht toedienen, dat is alleen maar rekken.
Palliatief beleid is gericht op comfort (pijnbestrijding en bestrijding van de bijwerkingen van de pijnbestrijding) en rust (evt slaap medicatie of medicatie tegen bijwerkingen van de pijnbestrijding as onrust en hallucinaties).
Ik heb uit de berichten van TS nog steeds de indruk dat ze op korte termijn komt te overlijden, dat geeft ze zelf meerdere malen aan, en dan is het beleid dus gebaseerd op comfort en rust.
sevke schreef:backerbsensuppe is helemaal niet zwaar. Die "bolletjes" die erin liggen zijn een soort beschuitjes. De soep zelf is een lichte bouillon.
Laurora schreef:Maar als ik TS hoor dat een smelttablet niet eens smelt in haar mond.... Een droge mond hebben is echt verschrikkelijk.... Als het aanvullen van vocht bijdraagt aan comfort dan zou een arts toch niet moeten schuwen zo'n infuus aan te leggen...