Prachtig Hilary! Ik vind dat inderdaad ook een heel mooi gebied om te wandelen. Hier wordt het een standaard rondje denk ik.
Sherivey
Geplaatst: 30-12-20 11:47
Faringo schreef:
Hier komt de zon nu ook door, de bui trekt weg. Even snel vanaf m'n balkon gemaakt.
[ [url=m/hXN6vg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf plaatje
gaucho
Geplaatst: 30-12-20 13:31
Even tijdens lunch naar de andere kant van het dorp gewandeld om een pakketje op te halen. Heb het niet helemaal droog gehouden, maar ik houd wel van dit weer
lenaa_tje
Geplaatst: 30-12-20 13:42
Wel heerlijke foto’s! Die eerste is prachtig met die mooie lucht. Jammer dat je het net niet droog hebt gehouden.
Hier wel genoten van een droog rondje (als nog modderig)
Pien, wat een tof aanbod van je! Ik zal er waarschijnlijk geen gebruik van maken, want ik loop het liefst echt alleen in mijn eigen bubbel, maar ik vind het zo vreselijk lief en leuk van je En ik begrijp dat ik er nog een tijdje over na kan denken, dus wie weet haha!!
Mooie foto's allemaal! Mooie wolkenluchten van iedereen. En lekker dat jullie toch met dit weer op pad gaan.
Ik ben tussen de buien door even in het park geweest met de honden net, kreeg ook een prachtige (dreigende) lucht. Heb het net op tijd gehaald naar de auto
lenaa_tje
Geplaatst: 30-12-20 13:49
Ntlie_ schreef:
Mooie foto's Gaucho, mooie lucht.
Lenaa_tje ziet er ook uit als een lekker en afwisselend rondje!
Pien, helemaal geen probleem hoor, dat het nog verre toekomstplannen zijn.
Wat een mooie foto's weer van iedereen
Hier is het echt rot weer.... Aan de ene kant van het huis zie ik prachtig de zon en blauwe luchten, aan de andere kant komt er elke keer een super donkere lucht met pittige buien aan. En dat wisselt elkaar dus continu af..... Ik heb besloten een binnen dagje te houden vandaag.
De luchten die voorbij komen zijn echt prachtig. Verder is het wel erg Hollands. Hier regen tijdens lunchtijd, dus hopelijk om 16 uur droog en kan ik dan nog een wandelingetje maken. Vooralsnog wordt het alleen maar donkerder.....
Welkom Charaz!
Mando
Geplaatst: 30-12-20 15:50
Welkom Charaz.
Ik ben even ruim half uurtje in Bakkeveen geweest. Geen hoog tempo maar even genoten.
Mooi bij Grolloo en net zulke mooie luchten als bij mij. Het was idd erg nat en glibberig in het bos. Bakkeveen is zandgrond dus het viel me nog mee.
SdaphneS
Geplaatst: 30-12-20 16:39
Wat een verschillen in de luchten toch op de foto's. Hier is het echt niet zo helder geweest als ik op sommige foto's zie.
Wel weer heerlijk gewandeld in het bos bij Vroomshoop. Waar enorm veel bomen waren gekapt. Echt zonde. Geen idee wat ze daar allemaal aan het doen zijn.
lizard
Geplaatst: 30-12-20 16:41
Wat doe je daar nou? Was dan doorgereden naar de Lemelerberg.
SdaphneS
Geplaatst: 30-12-20 16:50
Haha, hier lag een leuke geocaching route in het bos. Dus dat was de reden om hier te gaan wandelen. Morgen ga ik bij Hoogeveen in de buurt van Elim wandelen.