Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:33

Die van catrice in dat potje schijnt fijn te zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:35

Die heb ik geprobeerd, maar die matcht net niet helemaal lekker met mijn huidskleur en vind ik ook aan de dikke kant, waardoor ook die in mijn lijntjes trekt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:36

Ik gebruik een concealer bufferkwast van Zoeva. Soms mijn vingers, maar merk dat het eigenlijk weinig verschil maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:39

Ik gebruik mijn vingers liever niet, omdat ik altijd vrij lange nagels heb, die ook nog eens rond lopen en er dan zoveel onder mijn nagels gaat zitten.
Maar kloppend met je vingers is vaak wel de beste manier om concealer te blenden.

Die heb ik nu ook Djilna.
Fijn ding :D

Heb ook nog een grote buffer van Zoeva gekocht om te kijken hoe die in vergelijking met mijn Sigma F80 is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:43

Ik breng mijn concealer meestal aan met mijn vingers, en soms met de beauty blender.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:46

Ik heb ook een grotere bufferkwast van Zoeva, die gebruik ik voor mijn foundation. Erg fijne kwast :j
Ik heb eigenlijk alles Zoeva of RT

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:47

Suus___ schreef:
Ik vind loubies ook prachtig maar wel echt bizar duur..
Ter compensatie heb ik dan wel weer een Michael kors tas :D

Die heb ik ook :o

Maar idd werken en geld opzij zetten.
Ik doe bijv al 4 jaar met m'n iPhone waardoor ik maar 10 euro per maand betaal. Hoeveel mensen hebben wel niet een abbo van 30+?
Daarnaast heb ik verder geen vaste lasten. Ik woon nog thuis. Dus dat scheelt een hoop!

(En ben enigskind waardoor m'n ouders ook veel dingen betalen die ze niet hoeven te betalen)

Ik heb een concealer pen van catrice. Die werkt super. Idd over de foundation en afpoederen dmv tikjes met je kwast op je gezicht. Dus niet vegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:52

Ik heb ook voornamelijk Zoeva of RT, maar ik wilde heel graag eentje van Sigma proberen omdat ik daar iedereen altijd over hoor praten.
Hij is ook echt heel fijn, maar gebruik hem nog te kort om te zeggen dat Zoeva net zo goed is, beter is of dat ik de voorkeur aan Sigma geef.

Heb nu beide en gebruik beide zodat ik over een maandje of 2 kan zeggen wat me beter bevalt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:40

Iemand hier trouwens bekend met de BB cream van Biotherm? Had er een proefje van en heb hem vandaag op. Zit eigenlijk best mooi :) Dekt best veel nog, alle rode plekken en het wat blauwige onder mijn ogen zijn behoorlijk minder zichtbaar.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:25

DnT ik vind de pro longwear ook niet fijn :n Ik heb de double wear concealer van Estee Lauder. Die vind ik stukken fijner :) Die van collection heb ik ook altijd al eens willen proberen. Als het goed is gaat m'n broertje over een maandje naar Londen. Ik hoop dat ie hem dan voor me wil meebrengen..

Ik niet Djilna :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:30

De DW van EL heb ik ook, alleen is die ik heb te licht. En inmiddels te oud denk ik. Sponsje is ook van het stokje af :+ Maar die is inderdaad ook erg prettig en licht op de huid maar goed dekkend! Was mijn eerste makeup aanschaf, samen met een bronzer van Estee Lauder :)) Bij Douglas omdat ik het zo zat was dat ik zo bleek was in de winter en blauwe kringen had. Kom ik meteen thuis met Estee Lauder producten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:31

Die ga ik eens begluren, hoor wel meer goede verhalen over die concealer :D

Volgende keer dat mijn vriendin naar de UK gaat, vraag ik haar gewoon 4 ofzo mee te nemen.
Kan ik even vooruit :')

Ze had nu ook nog 3 Revlon lipproducten voor me mee genomen.
De lip lacquer in Whimsical, de matte lipbalm in Shameless en de lipstick in Cherries in the Snow <3
Vind Shameless echt uber gaaf, maar vraag me af of die me gaat staan :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:08

Inderdaad, de textuur vind ik ook heel fijn Djilna! Haha zonder sponsje wel niet handig _O- Ik heb overigens ontzettend blauwe kringen en deze dekt beduidend beter dan de Mac :j Het is het eerste product waar ik een tweede exemplaar van heb aangeschaft *\o/*

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:10

Hmm ik ga denk ik ook maar naar de EL kijken. Gebruik nu Select cover up van Mac en vind hem heel goed, maar merk wel dat ik ook altijd foundation moet dragen erbij. Anders blend het niet zo mooi met mijn huid.

Heb vandaag een kies laten trekken en voel me dan altijd zielig. Moet me inhouden om geen make up te kopen haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:55

Welke DW hebben jullie het over? Is dat die vloeibare stay-in-place?
Ik heb altijd het idee dat die vloeibare alleen voor onder de ogen is en niet voor vlekjes enzo..? Of heb ik het nou zo mis?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:56

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:57

Die Stay-in-place dus :j. Beetje jammer dat er maar 3 kleuren zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:57

Vloeibare concealer kun je ook op de rest van je gezicht gebruiken.
Ik heb alleen maar vloeibare concealer.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:14

Ik heb echt 10 concealers thuis liggen, degene die ik daadwerkelijk op doe is niet eens een concealer maar een highlighter. Het is de lichtste kleur uit het contour palletje van Mua(in kleur: fair). Hij is echt precies mijn huidskleur. Ik doe meestal mijn wangen concealen omdat ik veel sproetjes daar heb. En iets onder mijn ogen. Dan een druppeltje foundation eroverheen en klaar (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:58

Even gekeken, ik heb Dior Nude - 663 Guipure

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:44

Verdorie! Nieuwe collectie MAC online en de MSF zijn gewoon al uitverkocht!
Maar bij de counter proberen te krijgen..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:59

Gisteren had ik MAC On Hold op, ga de kleur steeds mooier vinden :D
Vandaag Barely there! van Essence. Dacht even dat hij me vandaag te flets zou maken, maar valt me reuze mee!

En goedemorgen dames!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 10:30

Good morning!
Ja ellendig dat die collecties zo hard gaan he?

Dames, ik zoek een nieuwe dagcreme voor de gedehydrateerde huid. Wat raden jullie mij aan? Ik zat zelf te kijken naar Clinique maar ik heb geen idee of die écht zo goed zijn.

En ik zoek een goede masker :D voor hetzelfde probleem. En dat de huid kalmeert.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:35

Hyalorunzuur in een creme helpt daar supergoed voor. Ik heb meestal in het voorjaar, net na de winter, daar erg last van. Zit in verschillende merken, weet niet wat je voorkeur heeft.
Ikj heb een heel fijn masker ook van Clinique, maar kan 'm nergens vinden. Denk dat-ie eruit is ofzo? Heb 'm alweer een hele poos gezien ik 'm alleen in geval van nood gebruik :).

Wow Anc, dat vind ik echt een práchtige tint :j.

Edit: Wacht even, welke is het? Zie nu verschillende met dezelfde beschrijving erbij :')..

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-01-15 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 10:39

Ik ben benieuwd welke merken dat dan zijn Yv! :)

WOW wat een prachtige lipsticks <3