[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:11

Dimple schreef:
Ik heb begin oktober mijn tattoo laten zetten tegen de wil van mijn partner om......... :=
Ben er blij mee, heel simpel en met betekenis voor mij. Blijft denk ik alleen niet bij deze :))

Hij zit op mijn onderarm..........ik ben druk aan het solliciteren. Mijn partner zegt 'afdekken dat ding'. Zijn jullie het daar mee eens? Hoe is jullie ervaring daar mee?
Al eens afgewezen erop?

Hier ook één op onderarm en die heb 'k wel bedekt bij sollicitaties. Gewoon een net bloesje, het gaat om je competenties toch. Die tattoo zien ze na een tijdje dan heus wel :P

WilmaBoy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 09:55

ik stem er met in. Je weet niet wie je tegenover en hoe die persoon erover denkt. Bovendien krijg je geen kans om een eerste indruk te maken ;)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:05

Ik heb ook een nieuwe aanwinst.
Is nu 1 keer bijgewerkt.

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:52

Ik vind de P echt prachtig. De rest van de letters vind ik persoonlijk iets te klein.
Hoe lang heb je deze nu?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:03

Thx voor de tip dames. Dat was mijn gedachte ook. Hopen dat ik voor de warme zomer een baan heb.......lange mouwen met 30 graden is ook een beetje raar. :D

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:03

Voor degene die het leuk vinden.

Aankomend weekend, zondag 25 januari om 11:30 uur zal My Precious Ink te zien zijn op RTL4 bij Mijn leven,mijn gezondheid!
Kun je niet kijken, niet getreurd op zaterdag 31 januari om 13:00 uur zal deze herhaald worden.
Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:09

Tinkerloos schreef:
Ik vind de P echt prachtig. De rest van de letters vind ik persoonlijk iets te klein.
Hoe lang heb je deze nu?

Ik gok een maand of 4.
Ik ben dol op klein maar fijn.
Foto vertekend iets, het past perfect op mijn vinger. Hulde aan M.arsha haar vaste hand.

Mijn man heeft dezelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:10

Dimple schreef:
Thx voor de tip dames. Dat was mijn gedachte ook. Hopen dat ik voor de warme zomer een baan heb.......lange mouwen met 30 graden is ook een beetje raar. :D

Het schijnt dat als je gaat solliciteren en tatoeages zijn zichtbaar, dat de meesten bij voorbaat niet competent genoeg bevonden wordt. Is gewoon een soort stereotypering, kunnen mensen ook niks aan doen :P

Bloembloem, ik vind m leuk. Jammer aalleen dat vingertatoeages zo snel vervagen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 12:23

Solleke_Noah schreef:
Nieuwste van mijn artiest, ik blijf fan van zijn speelse stijl :D leuke plaats ook voor een tattoo, misschien komt de 'sailor' er binnenkort toch O:)

https://www.facebook.com/costahart/phot ... =1&theater

Dit is echt precies waar ik mijn tattoo wil, maar dan iets minder ver door op de arm.
Eruit piepen vind ik niet mooi bij een shirtje oid, dus met een shirtje met korte mouwen moet hij binnenboord blijven.
Helemaal ontkom je er natuurlijk niet aan, met een hemdje met spaghettibandjes zul je ook de tattoo onderbreken, maar bij een bikini of een tshirt wil ik iig dat je hem of helemaal ziet of helemaal niet :o

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:16

Ja, mooie plaats he!

Mijn sollicitatie verliep toen grappig: bij het eerste gesprek had ik nog geen tattoo (en een jurkje aan met korte mouwtjes), bij het 2de gesprek had ik m'n tattoo net een paar weken en lange mouwen. Aangenomen en mijn baas merkte pas na 2 weken op dat ik een tattoo had :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:22

Resfeber schreef:
Wanneer hebben jullie de stap genomen om een tattoo te laten zetten?
Ik wil het al jáááren. Omdat het toch iets is waar je de rest van je leven aan vast zit heb ik toch ook wel een twijfel.. Of is dat normaal?
Ze zeggen bij twijfel, niet doen. Maarja, eigenlijk wil ik er wel een. :+

:')

Ik heb ook heel erg lang getwijfeld. Niet over het ontwerp of de plek, maar wel over of ik hem uberhaupt wel wou. Toen op een gegeven moment gewoon de knoop doorgehakt en het gedaan, en heb er tot nu toe nog geen spijt van gehad :n

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:26

Solleke, daarna gaan rare opmerkingen dus?

En idd Joolien,.....dat stereotype denken.........kunnen ze niks aan doen. Heb zo'n partner hier thuis (qua tattoos dan) , prima kerel verder _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:27

Mijn ouders hebben me ook wel gewaarschuwd dat ik hem bij sollicitaties beter af kan dekken. Doe ik dan ook maar braaf :))

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 13:27

Nee totaal niet :) Maar is in deze sector ook geen punt, heb meerdere collega's met tattoos, oa eentje met twee full sleeves die altijd in t-shirt rondloopt :P

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 14:15

Emmaa_ schreef:
Mijn ouders hebben me ook wel gewaarschuwd dat ik hem bij sollicitaties beter af kan dekken. Doe ik dan ook maar braaf :))

Doe ik tot nu toe ook, maar in de zomer kan je er echt niet om heen. Ik zoek toch wel banen met veel klantencontact en ben benieuwd hoe werkgevers daar tegenaan kijken. Niet zozeer voor het bedrijf zelf, maar vanwege het klantencontact

En anders verdoezelen met make up of zo :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:02

Die stempel van getattoeerde mutchatjooooos is echt niet meer hoor. Als mijn aankomende werkgever er moeilijk over zou doen dan wil ik er niet eens werken. Kom op zeg we leven in 2015!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:15

Hier drie maanden geleden gesolliciteerd en pas na het tekwn vam het contract stroopte ik per ongeluk mijn mouwen op, ze vroegen er wel meteen naar, maar dan in positieve zin, waar hij voor stond enzo.
Vroeg wel of het een probleem was aangezien ik constant met nieuwe mensen in contact kom, maar dit was gelukkig allemaal oké.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:28

Zolang je geen nazi tekens of je hele hoofd vol hebt zie ik echt persoonlijk niet wat het probleem is :’)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:37

crazyshar schreef:
Hier drie maanden geleden gesolliciteerd en pas na het tekwn vam het contract stroopte ik per ongeluk mijn mouwen op, ze vroegen er wel meteen naar, maar dan in positieve zin, waar hij voor stond enzo.
Vroeg wel of het een probleem was aangezien ik constant met nieuwe mensen in contact kom, maar dit was gelukkig allemaal oké.

maar je had je contract gelukkig wel al getekend mochten ze er niet zo blij mee zijn _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:45

sterreke98 schreef:
http://www.artis-tattoo.nl/portfolio/#lightbox[group-301]/0/

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze shop vinden? Ziet er voor mij erg mooi uit. Vooral die eerste arm tattoo vind ik te gek :D

Dus? :P

Ik moet natuurlijk wel even wachten maar ach haha

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:48

sterreke98 schreef:
sterreke98 schreef:
http://www.artis-tattoo.nl/portfolio/#lightbox[group-301]/0/

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze shop vinden? Ziet er voor mij erg mooi uit. Vooral die eerste arm tattoo vind ik te gek :D

Dus? :P

Ik moet natuurlijk wel even wachten maar ach haha

Ik vind het wel tof. Het portret vind ik iets minder, maar de rest is wel tof.
Hier en daar een bibbertje, maar over het algemeen leuke tattoos!
Maar ach, dat is alleen maar mijn mening :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:55

Ziet er netjes uit hoor.
Wat wil je zelf voor tattoo?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:02

Ik heb al 3 in mijn gedachten haha

Het portret vind ik zelf ook mwah. Maar dat dottingwork <3

Mijn eerste tattoo wordt een tekst op de binnenkant van mijn bovenarm: Tomorrow is another day.
De andere wil ik op mij kuiten: dan wil ik graag dit (ivm mijn hobby/ hopelijk toekomstige baan): </body> <footer>

en de andere wil ik graag dottingwork als underbreast tattoo <3

Ik vind dat zooo mooi :D

Nu sparen en ouder worden haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:07

Dat portret vind ik verschrikkelijk, maar de rest wel heel tof!! Vooral die eerste, echt wauw!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 08:17

Joolien schreef:
Dimple schreef:

Bloembloem, ik vind m leuk. Jammer aalleen dat vingertatoeages zo snel vervagen.

Dat klopt :) We hebben een waarschuwing gekregen hoor, maar
een keer eigenwijs zijn is zo heerlijk! Mijn man en ik hebben vorig jaar
veel meegemaakt, en we hebben nu liever spijt van iets dat we wel gedaan
hebben, dan niet ;)