De spierpijn vandaag is echt verschrikkelijk. Is het wijs om vandaag meteen door te pakken met de 2de ronde level 1? Het is toch de bedoeling, spierpijn of niet elke dag te sporten? Al lijkt me dat je lichaam ook wel even moet wennen....
Ik had alleen de eerste paar dagen spierpijn, daarna nooit meer spierpijn gehad. Vandaag niks gedaan, haha. Alhoewel, ruim 5km gewandeld, telt dat ook? :p Morgen maar een JM en een stuk hardlopen. Heb ondertussen een paar hardloopschoenen besteld bij wehkamp, ben benieuwd of ze passen, ik krijg ze dinsdag
Pff een week niet kunnen sporten, helaas de griep. Morgen beginnen met de laatste 10dagen van 30d
BounceBabe
Geplaatst: 27-07-14 19:30
Nou, zojuist de derde keer gedaan. Ging al aanzienlijk beter, minder zwaar als sowieso de eerste keer. Ik zweet wel maximaal, maar ja, dat is niet erg.
Wat leuk om te zien dat iedereen zo lekker bezig blijft! Ik moet deze week ook écht weer aan de bak...over een maandje the colorrun en mijn conditie is nog minder dan 0. 4 weken vakantie + een week kamp, daar gaat je conditie en spieren!
Had vanochtend 1e dag van level 3 gedaan.. Nadeel is, ik ben hypermobiel en met al dat steunen op je handen ben ik bang dat ik mijn polsen giga ga overbelasten. Heeft iemand daar oplossingen voor??
Zijn er hier meer mensen die van Vimeo de workouts deden? Grote schrik hier, de killer abs level 3 en de Ripped week 4 kan ik niet meer vinden. Kijk ik er overheen of heeft iemand anders nog linkjes voor me met deze 2 workouts? Het lijkt wel alsof vimeo grote Jillian Michaels schoonmaak heeft gehouden.
rainbow8
Geplaatst: 30-07-14 19:00
Daarom heb ik de dvd's maar besteld. Neem dochterlief d'r laptop mee als ik op vakantie ga... Nu komt er van workout niets terecht... Ben door m'n enkel heen gegaan en die is nu dik
Het gaat mij er niet om dat ik het niet wil kopen, Chessie, maar een DVD doet ut niet op de iPad En ik heb op de kamer waar ik de workouts doe geen PC of DVD speler ( en ook geen laptop).
Hier hetzelfde idd. Ik heb niet eens een dvd-speler... Alles digitaal...
rainbow8
Geplaatst: 30-07-14 21:12
Zit er op die dvd's een kopieerbeveiliging?? Dan zou je het op een stick kunnen zetten en zo alsnog op tablet/i-pad kunnen zetten en afspelen.. toch??
secricible
Geplaatst: 30-07-14 21:13
Een stick kan je niet aansluiten op ipad helaas. Als hij ergens te downloaden was voor een klein bedrag zou ik dat geen probleem vinden... Wat ik via google vind is dat je wel een dvd op ipad zou koeten kunnen zetten, maar dat klinkt mij te ingewikkeld, ben niet heel handig ofzo met computers..
rainbow8
Geplaatst: 30-07-14 21:31
Dan met een mail via de pc van iemand anders naar jezelf sturen en zo downloaden??
hoi hoi! ik heb al eens eerder meegekletst hier, doe niet de JM workout maar iets soortgelijks. nu heb ik een vraagje, waar iemand mij hopelijk mee kan helpen..!
ik ben nu namelijk al enige tijd bezig met proberen gezond te eten, meer te sporten en dus af te vallen. dit is eigenlijk ook al erg goed gelukt, inmiddels 14kg. ik sport nog regelmatig, wat ik vooral doe is hardlopen, workouts vanaf de laptop en bootcamp (naast paardrijden dan). ik merk dat mn lichaam strakker en slanker is, vooral mn buik, wat super fijn is natuurlijk! dat ik inmiddels een cupmaat kleiner heb is jammer maar vooruit. wat ik alleen super vervelend vind is dat ik opeens gewoon GEEN kont meer heb....
ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe haha, mn bovenbenen zijn echt mijn probleemgebied, vooral de buitenkant zegmaar blijft erg "dik" en hierdoor lijkt mn kont al platter maar er zat altijd wel wát. maar nu kreeg ik vandaag voor de tweede keer van iemand de vraag waar mn kont was gebleven
wie o wie heeft de gouden tip?! als ik in een ander toppic oid moet zijn voor deze vraag hoor ik het uiteraard ook graag!
Killer buns & thighs pakt dat gebied aan! Misschien dat het helpt om wat gespierder te worden
Misschien is fitfusion wat voor de ipad? Daar kun je geloof ik meerdere workouts downloaden (oa die van Jillian). Wel betaald en weet niet prcies hoe het werkt, maar iig een online programma