Vandaag is er bij mij ook een nieuw setje gewichtjes binnen gekomen. Van 0,5 tot 2,5. Had alleen van 2 liggen, dus nu kan ik wat meer variëren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne_ schreef:Even een vraag tussendoor: hoe span je je buikspieren tijdens oefeningen goed aan? Bedoelen jullie dan door middel van het inhouden van je buik of op een andere manier?![]()
luckyboy5 schreef:Eh ja , das moeilijk uit te leggen, ik zorg er altijd voor dat mn blubjes niet meer op en neer gaan , maar of je daar nou echt wat aan hebt?![]()
Trouwens : leuke pony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raponsje schreef:Rianne_ schreef:Even een vraag tussendoor: hoe span je je buikspieren tijdens oefeningen goed aan? Bedoelen jullie dan door middel van het inhouden van je buik of op een andere manier?![]()
Als je de Supermans uit level 3 doet kom je alleen voldoende omhoog door je buikspieren flink aan te spannen.
Tijdens de anere oefeningen span je hem op dezelfde manier aan.
Bzoem schreef:Die superman voel ik nou alleen flink in mijn onderrug.
Heb het idee dat ik prima omhoog kom verder, maar doe ik dan iets fout?
Winged schreef:En dat was dag 30 alweerHij ging wat minder dan dat ik had gehoopt (hele dag ondanks wat tegenslagen toch flink in de weer geweest en mijn armen hebben flink wat te verduren gehad). Maar ik kon alles wel volhouden op de Nathalie manier (had alleen minder last van mijn armen verwacht
)
Maar even kijken hoe en wat verder. Ik weet dat je lichaam kiest waar het vet vandaan gaat, maar ik wil graag vooral mijn buik trainen (1 zwembandje te gaan!). Weet dus even niet welke ik het beste kan gaan doen nu, neig naar 6 weeks. Maar dat die neiging heb ik al een week. Iemand nog een andere optie om dat zwembandje te laten verdwijnen?