Wil zelf t rennen weer meer gaan oppakken.. Nouja, gister eigenlijk serieus weer begonnen.
Afgelopen voorjaar begonnen met start to run. Maar dat beviel niet zo. Merkte dat ik mezelf beetje in de maling nam.. Als ik weet dat ik nog 500meter moet, kan ik niet meer na 400meter... Niet verder gekomen dan les 10 ofzo.. Toen ik keer zonder Evy ging rennen haalde ik zonder probleem 3,7km aan een stuk. Ook dan ben ik vlak voor t eind er helemaal klaar mee. Maar das meer psychisch volgens mij! Tijdje blijven hangen op 4 km rondje. Tot ik met mn vriendje ging rennen en hij zei; kom, we doen n iets groter rondje. Ik wist van te voren niet hoe ver t zou zijn.. Maar rende zo zonder probleem 11,5 km. Zelfde verhaal weer; pas bij laatste paar honderd meter wil ik niet meer door haha.
Vanaf september niet meer gelopen.. Ja af en toe 3 of 4 km.. Maar dat is op 1 hand te tellen.
Nu wil ik de 31e mee doen aan n hardloopwedstrijdje.. Wil 10km lopen. Dus gister met nieuwe hardloopschoenen (halleluja wat een fijne schoenen!) gewoon maar gegaan om te kijken hoe t er voor staat. (Of t wel haalbaar is) En gelukkig viel t mee. 11,5 km gerend in 71min. Stukje langzamer dan van de zomer, maar prima startpunt weer. Ga komende twee weken dus hard trainen om de 31e mn eerste wedstrijdje te rennen.