[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:05

Joolien schreef:
Ik ga naar dezelfde artiest als Gerbenfroh en laat een zandloper met ijsvogel zetten op mijn bovenarm aan de voorkant :D Gedeeltelijk dotwork.

WAUW!

Have fun Jolien. :D Wel foto van het werk neer zetten eh. :D

Dani

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:09

Of ik toch even langs wilde komen in de shop om alles te bespreken. Tsja, daar was ik al bang voor. Anderhalf uur rijden :D Maar ik vind die artiest gaaf. Ik weet vrij duidelijk wat ik wil, alleen niet of dat allemaal in één ontwerp kan en hoe dan. Mag hij over nadenken. En als dat echt niet mooi wordt doe ik 't gewoon als 3 losse tattoo's. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:13

Veseosunce schreef:
Joolien schreef:
Ik ga naar dezelfde artiest als Gerbenfroh en laat een zandloper met ijsvogel zetten op mijn bovenarm aan de voorkant :D Gedeeltelijk dotwork.

WAUW!

Have fun Jolien. :D Wel foto van het werk neer zetten eh. :D

Ja uiteraard, nadat mijn vriend m heeft gezien haha. Het wordt mijn verjaardagskado, ik ben dan nl jarig hihi!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:14

Heuj! Ik ook. :D Hahah dan is je foto een verjaardagscadeau voor mij. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:15

Haha koel :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:55

Wow.. Leuk verjaardagscadeau Joolien! :D
Wanneer ben je jarig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:55

6 juni :D

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:08

Leuk joolien ben erg benieuwd!!!

Lees net dat ze bij kingdom een nieuw iemand hebben

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:36

Hallo! Ik kom hier ook even binnenrollen :)
Aanstaande dinsdag ga ik naar Tattoo Moose, en hopelijk kan ik dan direct een tattoo laten zetten.
'T is mijn eerste tattoo, ben nu al poepzenuwachtig! Ik wil een Infinity met het woord 'Trust' erin verwerkt, op mijn pols. Een kleintje.. (om mee te beginnen :))
Las net dingen over niet zwemmen, maar hoe zit dat met douchen?
Btw; wat een onwijs mooie tattoo's komen hier langs zeg!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:35

Je mag ook inderdaad 6 weken niet douchen, washandjes en unicura zeep in huis halen dus :j

:D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:09

Ik mocht wel douchen hoor... Gewoon onder de douche wassen met unicura en daarna bepanthen smeren

Volgens mij miste ik het sarcasme :')

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:55

Oohjoh, nou dat geeft niet. Ik douche 1 keer in de twee maanden.. ;) :))

Hahaha! Had daar een discussie over en toen begonnen we te twijfelen.
Thank you!

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 00:13

Douchen? Mocht dat wel? >;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:06

Ik ben laatst bij Kynst geweest om te vragen of het mogelijk was om wat 'te maken' van de tattoo wat ik nu heb (gedeelte ribben die over mijn schouder naar voren loopt, richting m'n borst). Het was mogelijk, maar ik was wel ong. 30uur en 3000,- kwijt.. Ligt dit aan mij, of is dit een (belachelijk) hoge prijs? De tattoo is in ong. 6uur gezet..
Ook zei hij dat ik best voor een andere artiest mocht kijken die het eventueel kon doen, maar de kans dat dit zo is, zou klein zijn.

Weet iemand van jullie een artiest die goed is in coveren? Voornamelijk de lijnen zijn het probleem.
Het mag ook wat verder weg zijn, ik heb een auto tot beschikking.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 12:46

Ik heb een tijd terug mijn eerste tattoo laten zetten. Alleen me vriend wist dat ik hem ging zette. Ik was toen 17 en me ouders wisten van niks. Achteraf spijt. Niet van me tattoo maar dat ik niks overlegt heb met me ouders. Het is namelijk nogal een ''bijzondere'' tattoo voor mij (me familie)

Het is een zwaluw met het woordje OMA eronder. Hij zit op op de binnenkant van me rechterpols. Zeer pijnlijk plekje hahaha.
Ik ben van plan de zelfde tattoo nog een x te zetten alleen dan met het woordje OPA er onder. Dit wel pas als hij overleden is. Als eerbetoon net als bij mijn oma. Die tattoo wil ik dan aan de binnenkant van me linker enkel. Ik wil hem wel bij me linkerpols, maar ik ben daar 3 x geopereerd waardoor dat zeer pijnlijk is. Dat wordt hem dus niet.

hebben jullie spijt van iets over het onderwerp tattoo net als ik?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 12:55

Nee nergens spijt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:08

Ik heb ook helemaal geen spijt :n Mijne staat ook wel op een verborgen plekje (op mijn ribben).

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:15

Sharoontje: Ik zou Marshaha (Point Blank, in Weert) eens contacteren... zij is geweldig... :)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:23

Ik heb voor de rest ook geen spijt van me tattoo hoor. maar van dat ik niks overlegt heb thuis al 17 jarige

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:19

Alleen spijt vande gekozen artist. Wil t ontwerp daarom houden en coveren door een betere versie

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:31

korbakimmy8 schreef:
Ik heb een tijd terug mijn eerste tattoo laten zetten. Alleen me vriend wist dat ik hem ging zette. Ik was toen 17 en me ouders wisten van niks. Achteraf spijt. Niet van me tattoo maar dat ik niks overlegt heb met me ouders. Het is namelijk nogal een ''bijzondere'' tattoo voor mij (me familie)

Het is een zwaluw met het woordje OMA eronder. Hij zit op op de binnenkant van me rechterpols. Zeer pijnlijk plekje hahaha.
Ik ben van plan de zelfde tattoo nog een x te zetten alleen dan met het woordje OPA er onder. Dit wel pas als hij overleden is. Als eerbetoon net als bij mijn oma. Die tattoo wil ik dan aan de binnenkant van me linker enkel. Ik wil hem wel bij me linkerpols, maar ik ben daar 3 x geopereerd waardoor dat zeer pijnlijk is. Dat wordt hem dus niet.

hebben jullie spijt van iets over het onderwerp tattoo net als ik?

Ik heb de A met 3 sterren op de binnenkant van me enkel,, ken vertellen het doet best wel zeer en t bloed ook enorm

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:32

Sharoontje, 't feit dat je 'maar' 6 uur gezeten had voor de tattoo is wellicht de rede dat je't nu gecoverd wilt hebben. Vergeet niet dat coveren van zo'n groot stuk heel veel werk is, coveren vergt meer en nauwkeuriger werk dan een gewone tattoo. Ookal moet het ontwerp blijven, je wilt nog steeds een 'verbeterde versie' en de tattoeerder zal dus nauwkeurig over het oude stuk heen moeten werken. Ik kan me wel voorstellen dat dat een tijdrovende klus is. Over de prijs kan ik niks zinnigs zeggen, met zoveel uren kom je daar wel aan maar ik zou niet weten hoeveel uren een ander er voor nodig zou hebben. Vraag een paar verschillende, dan kun je misschien beoordelen wat reëel is. Maar vergeet niet dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van 't origineel en dat je't nu beter wilt... zoek dus wel iemand die het dan ook naar je zin kan maken, niet iemand die het 't goedkoopst/snelst zegt te kunnen.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:39

Oooooh spannend Jolien! :D

Pff 30 uur is inderdaad wel veel, maar vind het wel realistisch als het inderdaad zo'n groot stuk is..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 23:19

Banjer: Ik zal haar mailen als ik een duidelijke foto van de tattoo heb. Dankje :)
Francis: Ik snap best dat het een hele optie is, ik ben ook opzoek naar meerdere artiesten die goed kunnen coveren. Ik wil die dingen allemaal op een rijtje zetten, om te vergelijken :j

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:16

M'n eerste tattoo staat :D
Nu is er tegen mij verteld dat ik het 2 tot 3 keer per dag moet wassen met zeepvrije zeep en dat ik niet hoef te smeren met vaseline of bepanthene, tenzij het heel erg 'trekt'.
Maar nu hoor ik van andere, die ook een tattoo hebben dat zij allemaal met bepanthene moesten insmeren..
Kan het kwaad als ik dat op smeer? Ik word een beetje onzeker van al die verschillende verhalen. De ene zegt dat er korstjes op komen, en als je dat niet smeert littekens worden enz.
Maargoed, in de tattooshop zeiden ze dus 2-3 keer wassen, en hun hebben er verstand van. Maar ik wil ook niet met allemaal littekentjes rondlopen.. Zelf heb ik er weinig verstand van, alleen dat ik kwiijjllll bij tattoo's :))