Joolien schreef:Ik ga naar dezelfde artiest als Gerbenfroh en laat een zandloper met ijsvogel zetten op mijn bovenarm aan de voorkantGedeeltelijk dotwork.
WAUW!
Have fun Jolien.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veseosunce schreef:Joolien schreef:Ik ga naar dezelfde artiest als Gerbenfroh en laat een zandloper met ijsvogel zetten op mijn bovenarm aan de voorkantGedeeltelijk dotwork.
WAUW!
Have fun Jolien.Wel foto van het werk neer zetten eh.
korbakimmy8 schreef:Ik heb een tijd terug mijn eerste tattoo laten zetten. Alleen me vriend wist dat ik hem ging zette. Ik was toen 17 en me ouders wisten van niks. Achteraf spijt. Niet van me tattoo maar dat ik niks overlegt heb met me ouders. Het is namelijk nogal een ''bijzondere'' tattoo voor mij (me familie)
Het is een zwaluw met het woordje OMA eronder. Hij zit op op de binnenkant van me rechterpols. Zeer pijnlijk plekje hahaha.
Ik ben van plan de zelfde tattoo nog een x te zetten alleen dan met het woordje OPA er onder. Dit wel pas als hij overleden is. Als eerbetoon net als bij mijn oma. Die tattoo wil ik dan aan de binnenkant van me linker enkel. Ik wil hem wel bij me linkerpols, maar ik ben daar 3 x geopereerd waardoor dat zeer pijnlijk is. Dat wordt hem dus niet.
hebben jullie spijt van iets over het onderwerp tattoo net als ik?