Nice! Meneer weet gelukkig wel wat mijn smaak is en als hij iets ziet wat hij echt iets voor mij vindt neemt hij het mee, ondanks dat het niet op mijn lijstje staat.
Nadien je moet even van je site af halen dat je in Amerika zit! Wil een fotoshoot bij je boeken als ik weer wat onder m'n kont heb om rond te sturen haha
Haha vind je site wel heel mooi, maar vooral je foto's haha. Als je ooit met een menselijk model wilt oefenen moet je maar een gil geven! Mogen hier en daar nog wel een paar kilo's af bij mij maar ik vind het heel leuk om model te staan!
xNavatu
Geplaatst: 04-03-14 16:25
Oh dat lijkt me heel gaaf! Lijkt me leuk om daar een keer wat voor af te spreken
en ik vind mn site echt verschrikkelijk op het moment hahahah. Moet echt snel wat nieuws komen :'D
Stille meelezer komt even binnenvallen.. Heeft iemand nog tips voor een mooi palette voor iemand met (donker)bruine ogen, een bleke huid en donkerblond/lichtbruin haar? Ik hou zelf niet zo van felle oogmake up, ik ben op zoek naar iets wat me eerder wat ouder doet lijken, het liefst matte. Ik zat al te denken aan Urban Decay Basics palette, maar dat is misschien toch wat weinig.. Naked 1 palette heb ik gehad, maar was het toch niet helemaal voor mij.
@ sem, ik denk dat je dan juist beter voor warme tinten kunt gaan.
Anoniem
Geplaatst: 05-03-14 13:05
Als je een warme toon in je huid hebt en je gebruikt koele kleuren in je make-up, zal dat er een beetje flets uit zien. Natuurlijk is het persoonlijke smaak en het kan ook erg mooi zijn. Ik heb zelf een warme ondertoon in mijn huid en heb er bewust voor gekozen om warme kleuren te gebruiken, mede omdat ik het ook gewoon veel mooier vind bij bruine ogen!
Hoor net van een vriendin dat er een mac store komt in de stad waar ik studeer ! Ik ben over het dolle heen, over dat en de heerlijke 24 graden op mijn terrasje