Ik heb net een klein rondje bij de Besthmenerberg gelopen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 08-02-25 16:55
Ja mooi die herten. Heel dicht bij de bebouwing ook.
Lizard heb je de toren ook beklommen?
Ik heb geen wandel foto's van vandaag. Vond het te grijs. Wel lekker gelopen. En vanmiddag mocht ik het paard van mijn dochter lenen, wat een schatje is dat . Hij is pas vanaf oktober onder het zadel en staat pas een week op deze plek en hij doet het zo braaf. Wil het toch even delen hier.
Ik ben fan van haflingers, heb er zelf ook 1 gehad.
Athelas
Geplaatst: 08-02-25 22:07
Prachtige foto's BeFunny! En het huisje ziet er erg leuk uit. Wat een leuke pony SusanH Leuk, lizard. Leuk die hertten boedjang Jojoleinee, leuk dat ze zoveel voor de insecten doen!
Gisteren een stukje gewandeld in de zon:
En vandaag een wat langere wandeling, het sneeuwde.
gaucho
Geplaatst: 09-02-25 09:37
Prachtig! Hier moeten we de sneeuw zo even op gaan zoeken, op 1200 meter ligt er niet veel.
Bregenzerwald lijkt me een mooie streek, veel plezier.
Lekker boedjang. Ik had ook sneeuwklokjes bij de ochtendwandeling. En eind van de ochtend samen met mijn man en Coco naar de hei geweest.
axel_1997
Geplaatst: 09-02-25 15:31
Mooie zonfoto’s Befunny Athelas, ik mis de sneeuw! Maar de lente mag van mij ook wel komen.
Ik heb vandaag iets bijzonders op de foto gezet tijdens een ommetje. Ik had al eerder onderweg naar m’n werk gezien dat eer een gans met een nestje kuikens op het ijs zat. En later werd het nog vreemder toen er ook een nijlgans bij bleek te zitten. Dus toen ik dr vandaag langs kwam heb ik nog eens goed gekeken. En dit lijkt daadwerkelijk een paartje te zijn van één nijlgans en één witte gans.
Er zit wel een tweede nijlgans bij. Maar die wordt wel geacht minimaal vier meter afstand te bewaren. De witte gans lijkt het meest agressief en beschermend.
Maar verder zijn ze wel heel schattig met z’n allen.
Dus wat zou hier aan de hand zijn? Een familie nijlgans met een opdringerige stieftante? Of zouden dit daadwerkelijk hybride gansjes kunnen zijn.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Want voor zover ik weet is de nijlgans eigenlijk een eend.