Bijleespost / update tijd
Azmay, ach wat een popje
Marjon, over die harde buiken, ik weet niet goed of ik ze heb maar ik herken wel wat je schrijft. Einde van de dag (als ik echt te veel gedaan heb, voelt mijn buik wel eens letterlijk hard. Maar ik heb er verder geen last van en doet ook geen pijn...
Gnome, wat fijn dat de eerste keer alleen in bad doen zo goed is gegaan. Lijkt mij ook mega spannend

Ballard, wat een mooi kraamcadeau van je collega's !
En laatste dag gewerkt gister, wat fijn

Jij bent dan 6 weken van te voren gestopt denk ik of niet ?
Nicje, ik heb geen maat 44 in huis

ga er van uit dat het wel uitzonderlijk is dat je die maat nodig zou moeten hebben.
[***], hmm ik lees je bericht over het strippen en eventueel inleiden pas 2 dagen later, ben benieuwd hoe dit verhaal verder verloopt...
Peeltje, ook al zo'n spannend berichtje

Marlis, last van vocht vast houden... oeps ik herken het zo! Hier ook na het slapen gewoon al dikke voeten en handen, vreselijk

Kiwipitje, bedankt voor je voorkom-dat-je-in-je-broek-plast-tips
Ook je bevalverhaal doorgelezen, het klinkt heel heftig maar eerlijk gezegd IS elke bevalling ook heel heftig, zelfs als alles volgens het boekje zou verlopen. Je persfase van 7 minuten lijkt mij wel heel "prettig" in ieder geval beter dan een uur

al met al kijk je er nu redelijk op terug en een gezond kindje ervoor terug is waar we het allemaal voor doen
Peeltje, jaaa daar is ze

gefeliciteerd

mooie naam

[***], ook bevallen

gefeliciteerd! benieuwd naar de naam en je verhaal

Jitske, gefeliciteerd met je verjaardag

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij
Hier zouden we maandag een gesprek met de gynaecoloog hebben maar zoals iedere afspraak in dat ziekenhuis, ging ook deze afspraak weer mis

nu kunnen we vrijdagochtend opnieuw terecht maar moest ik daardoor mijn afspraak met verloskundige (liggingsecho ?) ook weer verplaatsen. Gelukkig zijn de verloskundigen wat meewerkender dan het ziekenhuis dus vrijdag in de herkansing.
Afgelopen weekend heb ik, met ruim 33 weken, ook mijn zwangerschapsshoot gehad. Duurt nog even voordat de foto's volgen maar ik heb alvast een voorproefje mogen ontvangen

zo ontzettend blij mee
[ [url=m/NcUXn7.jpg]Afbeelding[/url] ]