Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:17

[***] schreef:
Gefeliciteerd, wat een plaatje! Ik ben net thuis. Vannacht weeënstorm gehad en uiteindelijk een persfase van een paar uur, maar de beeb is er. <3 We krijgen nu hulp van kraamzorg en dan ga ik slapen want ik ben echt kapot.

Gefeliciteerd, hopelijk wat slaap en daarna intens genieten!

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:53

Gefeliciteerd Hancox en Peeltje *\o/*

Dan zijn al bijna 1/3 van de verwachte baby’s in het topic geboren. Even naar de actieve moeders gekeken :)

Azmay

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:58

Gefeliciteerd jullie beiden *\o/*

Nimue is nog steeds rupsje nooitgenoeg, mijn borsten doen er zeer van en in haar eigen bedje slapen is er eigenlijk niet bij overdag. Maar ze is wakker en heeft interesse in de wereld. Slaat zelfs naar speeltjes <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-23 22:04

Azmay schreef:
Gefeliciteerd jullie beiden *\o/*

Nimue is nog steeds rupsje nooitgenoeg, mijn borsten doen er zeer van en in haar eigen bedje slapen is er eigenlijk niet bij overdag. Maar ze is wakker en heeft interesse in de wereld. Slaat zelfs naar speeltjes <3

Dat is wel een paar zere borsten waard al moet ik soms na het kolven ook ff slikken. Heel goed teken dat ze zo graag drinkt.

Ik heb ook goede hoop voor vannacht. Kleine heeft nu overdag mooi 100cc per voeding gedronken ipv het wisselende van gisteren. Nu net een schone luier en weer een volle fles. Had toevallig net gekolfd dus dat ging er rap in. Hopelijk nu allebei wat uurtjes slapen voordat ie zich weer meldt.

Truste dames!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 22:19

Gefeliciteerd Peeltje en [***] <3 Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten met elkaar. ♡♡

Azmay wat fijn dat het zo goed met haar gaat. Pijnlijke borsten zijn wel vervelend! (En herkenbaar) Maar als je haar dan naar speeltjes ziet slaan is het het allemaal waard ofniet? ♡

Slaap lekker Gnome. Top dat er vandaag weer wat regelmaat in zat. Hoop dat hij je wat slaap gunt vannacht.

Wat leuk dat er al best wat baby's zijn geboren. Iemand zei het laatst al, maar wordt nu langzaam aan een baby topic. <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-23 22:33

Jij ook een goede nacht gewenst Mriek!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 22:48

Van harte gefeliciteerd [***]! Lekker uitrusten nu, hopelijk kun je wat slaap pakken.

En hopelijk de rest van de mama's en aanstaande mama's ook een goede nacht.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 23:04

PeeltjE schreef:
Vanmorgen om 10.32 uur is onze dochter Yara geboren <3 ze had helaas even wat opstartproblemen, maar doet het nu ontzettend goed.

[ [url=m/5A2f8t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd!! Prachtig <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 23:05

[***] schreef:
Gefeliciteerd, wat een plaatje! Ik ben net thuis. Vannacht weeënstorm gehad en uiteindelijk een persfase van een paar uur, maar de beeb is er. <3 We krijgen nu hulp van kraamzorg en dan ga ik slapen want ik ben echt kapot.

Jij ook gefeliciteerd!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 00:20

@[***] ook van harte gefeliciteerd en heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst. Slaap lekker!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 02:55

Ppfff deze nachten. Echt gekmakend. Al in de weer sinds 1 uur. Steeds z'n fles niet helemaal op drinken.. Dan 15 minuten later weer honger. Dan weer wel helemaal op. Dan weer komen na een kwartier voor nog meer. En hij drinkt zoooo traag in de nacht. De derde zit er nu in... Hoop echt dat we nu kunnen slapen zeg.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 03:34

Aah vervelend zeg. Dan blijf je bezig

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 04:16

Oh jakkie, dat klinkt erg vermoeiend! Hoop dat je inmiddels lekker slaapt.
Hidde ligt nu ook te drinken. Die valt straks wel weer in slaap, hoop stiekem voor langer dan 3uurtjes. :=

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 05:08

Gnome schreef:
Ppfff deze nachten. Echt gekmakend. Al in de weer sinds 1 uur. Steeds z'n fles niet helemaal op drinken.. Dan 15 minuten later weer honger. Dan weer wel helemaal op. Dan weer komen na een kwartier voor nog meer. En hij drinkt zoooo traag in de nacht. De derde zit er nu in... Hoop echt dat we nu kunnen slapen zeg.

Wat vervelend, hier hebben we een monstertje wat zodra ze wakker is ook echt meteen wil hebben en krijst alsof ze gemarteld word. Dan zo gulzig drinkt dat het uit haar mond loopt. Zit nu een prematuur speen op de fles omdat de spuugdoekjes doorweekt raakte en dus haar kleding ook.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 06:20

Hier een voeding om 20:30, maar daarna heel wakker. Toen om 01:30 en dan nu weer. Best blij mee en hoop vooral dat dit aanhoudt.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 07:33

Gefeliciteerd Peeltje en Hancox! Geniet van deze eerste dagen samen :) en wat bijzonder dat het toch eerder is gekomen en je niet ingeleid hoefde te worden Hancox, fijn!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 07:45

Gefeliciteerd Peeltje en Hancox! <3

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 07:51

Bijleespost / update tijd :+

Azmay, ach wat een popje <3

Marjon, over die harde buiken, ik weet niet goed of ik ze heb maar ik herken wel wat je schrijft. Einde van de dag (als ik echt te veel gedaan heb, voelt mijn buik wel eens letterlijk hard. Maar ik heb er verder geen last van en doet ook geen pijn...

Gnome, wat fijn dat de eerste keer alleen in bad doen zo goed is gegaan. Lijkt mij ook mega spannend :=

Ballard, wat een mooi kraamcadeau van je collega's !
En laatste dag gewerkt gister, wat fijn :D Jij bent dan 6 weken van te voren gestopt denk ik of niet ?

Nicje, ik heb geen maat 44 in huis :n ga er van uit dat het wel uitzonderlijk is dat je die maat nodig zou moeten hebben.

[***], hmm ik lees je bericht over het strippen en eventueel inleiden pas 2 dagen later, ben benieuwd hoe dit verhaal verder verloopt...

Peeltje, ook al zo'n spannend berichtje :):)

Marlis, last van vocht vast houden... oeps ik herken het zo! Hier ook na het slapen gewoon al dikke voeten en handen, vreselijk :o

Kiwipitje, bedankt voor je voorkom-dat-je-in-je-broek-plast-tips _O-
Ook je bevalverhaal doorgelezen, het klinkt heel heftig maar eerlijk gezegd IS elke bevalling ook heel heftig, zelfs als alles volgens het boekje zou verlopen. Je persfase van 7 minuten lijkt mij wel heel "prettig" in ieder geval beter dan een uur :P al met al kijk je er nu redelijk op terug en een gezond kindje ervoor terug is waar we het allemaal voor doen :j <3

Peeltje, jaaa daar is ze *\o/* gefeliciteerd <3 mooie naam :)

[***], ook bevallen *\o/* gefeliciteerd! benieuwd naar de naam en je verhaal :j

Jitske, gefeliciteerd met je verjaardag :)

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij :Y)
Hier zouden we maandag een gesprek met de gynaecoloog hebben maar zoals iedere afspraak in dat ziekenhuis, ging ook deze afspraak weer mis |o nu kunnen we vrijdagochtend opnieuw terecht maar moest ik daardoor mijn afspraak met verloskundige (liggingsecho ?) ook weer verplaatsen. Gelukkig zijn de verloskundigen wat meewerkender dan het ziekenhuis dus vrijdag in de herkansing.

Afgelopen weekend heb ik, met ruim 33 weken, ook mijn zwangerschapsshoot gehad. Duurt nog even voordat de foto's volgen maar ik heb alvast een voorproefje mogen ontvangen <3 zo ontzettend blij mee <3
Afbeelding

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 08:05

<3 Mooi

Meiden verder het laatste stukje wel wat kunnen slapen?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 08:11

Mooie foto Linda!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 08:38

linda2008 schreef:
Bijleespost / update tijd :+

Azmay, ach wat een popje <3

Marjon, over die harde buiken, ik weet niet goed of ik ze heb maar ik herken wel wat je schrijft. Einde van de dag (als ik echt te veel gedaan heb, voelt mijn buik wel eens letterlijk hard. Maar ik heb er verder geen last van en doet ook geen pijn...

Gnome, wat fijn dat de eerste keer alleen in bad doen zo goed is gegaan. Lijkt mij ook mega spannend :=

Ballard, wat een mooi kraamcadeau van je collega's !
En laatste dag gewerkt gister, wat fijn :D Jij bent dan 6 weken van te voren gestopt denk ik of niet ?

Nicje, ik heb geen maat 44 in huis :n ga er van uit dat het wel uitzonderlijk is dat je die maat nodig zou moeten hebben.

[***], hmm ik lees je bericht over het strippen en eventueel inleiden pas 2 dagen later, ben benieuwd hoe dit verhaal verder verloopt...

Peeltje, ook al zo'n spannend berichtje :):)

Marlis, last van vocht vast houden... oeps ik herken het zo! Hier ook na het slapen gewoon al dikke voeten en handen, vreselijk :o

Kiwipitje, bedankt voor je voorkom-dat-je-in-je-broek-plast-tips _O-
Ook je bevalverhaal doorgelezen, het klinkt heel heftig maar eerlijk gezegd IS elke bevalling ook heel heftig, zelfs als alles volgens het boekje zou verlopen. Je persfase van 7 minuten lijkt mij wel heel "prettig" in ieder geval beter dan een uur :P al met al kijk je er nu redelijk op terug en een gezond kindje ervoor terug is waar we het allemaal voor doen :j <3

Peeltje, jaaa daar is ze *\o/* gefeliciteerd <3 mooie naam :)

[***], ook bevallen *\o/* gefeliciteerd! benieuwd naar de naam en je verhaal :j

Jitske, gefeliciteerd met je verjaardag :)

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij :Y)
Hier zouden we maandag een gesprek met de gynaecoloog hebben maar zoals iedere afspraak in dat ziekenhuis, ging ook deze afspraak weer mis |o nu kunnen we vrijdagochtend opnieuw terecht maar moest ik daardoor mijn afspraak met verloskundige (liggingsecho ?) ook weer verplaatsen. Gelukkig zijn de verloskundigen wat meewerkender dan het ziekenhuis dus vrijdag in de herkansing.

Afgelopen weekend heb ik, met ruim 33 weken, ook mijn zwangerschapsshoot gehad. Duurt nog even voordat de foto's volgen maar ik heb alvast een voorproefje mogen ontvangen <3 zo ontzettend blij mee <3
[ [url=m/NcUXn7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto.

Balen zeg van die zh afspraken die niet lekker lopen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 08:41

Ook gefeliciteerd [***] *\o/* <3

JitskeJeldau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 08:45

Gefeliciteerd [***]! Fijn dat de kleine er is!!
Mooie foto Marlis!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:45

Hier zitten we weer te wachten tot we voor ctg en echo mogen. Vanmiddag naar de kapper en vanmorgen al lekker met de hondjes gehandeld.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 10:08

@marlis, sterkte in het ziekenhuis!

@Linda, hele mooie foto.

@Jitske gefeliciteerd met je verjaardag.

@ de al bevallen dames met zware nachten, Zijn jullie overdag niet kapot na een zware nacht? Of slapen jullie overdag bij? Of gaat het lichaam automatisch op doorgaan modus?

Gisteren het bevallingsgesprek gehad bij de verloskundige. Niks nieuws gehoord. Wel heeft ze nog aan mijn buik gevoeld. Ze durfde er geld op in te zetten dat ze denkt dat ze niet meer overdwars ligt. Ze denkt zelfs dat ze met haar hoofdje weer naar beneden ligt en ingedaald. Toevallig zei ik eergisteren tegen mijn vriend en een vriendin dat ik het gevoel had dat ze gedraaid was. Hopelijk bevestigd maandag de echo alle vermoedens.