Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Ik denk er over om via een thuis sport app wat oefeningen te doen. Heeft iemand aanraders?
Roosch schreef:Ik heb er het beste van proberen te maken en het bevalt me ook goed, maar het is af en toe ook wel eenzaam als je alleen woont. Je wereldje is wel erg klein.
Nu ben ik wel van het mezelf uitdagen, maar op een gegeven moment snak je naar wat sociaal contact. Ben dan blij als de postbode op de stoep staat.
Roosch schreef:Ik heb er het beste van proberen te maken en het bevalt me ook goed, maar het is af en toe ook wel eenzaam als je alleen woont. Je wereldje is wel erg klein.
Nu ben ik wel van het mezelf uitdagen, maar op een gegeven moment snak je naar wat sociaal contact. Ben dan blij als de postbode op de stoep staat.
Negerzoen schreef:Roosch schreef:Ik heb er het beste van proberen te maken en het bevalt me ook goed, maar het is af en toe ook wel eenzaam als je alleen woont. Je wereldje is wel erg klein.
Ik snap je helemaal Roosch, ik zit in hetzelfde schuitjehoe goed ik ook ben in mijn eentje, voelt alleen zijn op sommige dagen wel echt eenzaam. Ik heb er wel echt last van dat ik nu ook in mijn vrije tijd niet voldoende oplaad voor mijn werk, met alle gevolgen van dien. Simpelweg omdat al mijn hobby's stil kwamen te liggen door winter, lockdown en avondklok en ik echt snak naar sociaal contact.. blij als het langer licht is en we ook s avonds weer naar buiten mogen