Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Nee, bij Mikito Tattoo (staat ook op de foto). Achterop mijn kuit kom ik zelf niet bij![]()
Vorige week wel deze zelf gezet. Wordt een sleeve, ga ik helemaal dicht zetten. Dus de plaatsing is nu misschien wat raar.
[ [url=m/SwjDLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sem_ schreef:Moooi Maanlicht! Die van jouw vind ik ook gaaf deksel!
Hoe deden jullie het qua "strakke" kleding met een nieuwe tattoo? Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer een sportlegging aan kunnen doen (gewoon een aansluitende, niet een met veel compressie), maar geen idee hoe snel dat weer wenselijk is met een been tattoo? Ik ben wel van plan second skin te gebruiken.
Sem_ schreef:Moooi Maanlicht! Die van jouw vind ik ook gaaf deksel!
Hoe deden jullie het qua "strakke" kleding met een nieuwe tattoo? Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer een sportlegging aan kunnen doen (gewoon een aansluitende, niet een met veel compressie), maar geen idee hoe snel dat weer wenselijk is met een been tattoo? Ik ben wel van plan second skin te gebruiken.
Pepperrr schreef:Sem_ schreef:Moooi Maanlicht! Die van jouw vind ik ook gaaf deksel!
Als er second skin overheen zit kun je gewoon alles doen. Strakke kleding eroverheen kan zonder ss ook best (zolang het maar niet knelt of schuurt), maar is gewoon niet heel prettig de eerste dagen.
Ik heb net mijn second skin eraf gehaald, dat had ik voor het eerst. Super fijn zo de eerste dagen nergens naar hoeven om te kijken maar het erafhalen was wel even een gedoe